Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


podgrzewane fotelw


Rekomendowane odpowiedzi

wiatm! moj problem polega na tym ze mianowicie nie dziale podgrzewanie fotela kierowcy a z fotelem pasarzera jest wszystko ok! co moze byc przyczyna i wogole gdzie zaczac szukac przyczyny tego?? Z GORY DZIEKI ZA POMOC!

1- bezpieczniki

2- włącz podgrzewanie na 1 pozycję, sprawdź czy jest napięcie na kostce pod fotelami, potem to samo z drugą pozycją i napięciem

3- jeśli napięcie było, bezpieczniki całe, to na 99% uwalona jest mata w siedzeniu

kto wymieniał matę... ten wie jakie to upierdliwe :)

od razu powiem, żebyś nie bawił się w żadne wbijani igły i omijanie i lutowanie uszkodzonych miejsc - efekt jest zaje*** przypali ci DUPSKOOOOOOOOOO, przynajmniej mi przypaliło.... założyłem nowe maciory... przeszło mu :D i nie przypala czterech liter, tylko podgrzewa :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok! posprawdzam! ale bezpieczniki sa cale to chyba ktoras z tych kolejnych przyczyn! ale dzieki za pomoc bmw_beer

jak na kostce masz napięcie.... no to prawda będzie boleć kilka setek ;) a jeszcze bardziej będą boleć te metalowe haczyki jeśli sam będziesz wymieniał matę.... i nie pytaj jakie, dowiesz się na pewno :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszcze drobiazg - napięcie idzie do maty impulsowo, tzn raz na jakiś czas. czyli jak mierzysz to się podepnij woltomierzem i dopiero po jakimś czasie jak nie będzie impulsu to znak ze bezpiecznik.

jakie impulsowo..... ? jak włączysz podgrzewanie na full idzie non stop napięcie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bezpieczniki sa wszystkie dobre! dzis sprawdze ta kostke i bedzie wszystko wiadomo!ale cos mi sie wydaje ze bedzie to mata:( a przy okazji wiecie moze czemu przestalo dzialac mi podgrzewanie tylnej szyby??dzis rano wlaczylem a tu nic! BEZPIECZNIKI OK!

tam u ciebie to jest chyba mały wietnam w elektryce..... :) zacznij od sprawdzenia przekaźników w skrzynce...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszcze drobiazg - napięcie idzie do maty impulsowo, tzn raz na jakiś czas. czyli jak mierzysz to się podepnij woltomierzem i dopiero po jakimś czasie jak nie będzie impulsu to znak ze bezpiecznik.

jakie impulsowo..... ? jak włączysz podgrzewanie na full idzie non stop napięcie

normalnie impulsowo, czyli jest-nie ma-jest-nie ma.

Na własne oczy widziałem/mierzyłem. Nie wiem na którym biegu to było.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszcze drobiazg - napięcie idzie do maty impulsowo, tzn raz na jakiś czas. czyli jak mierzysz to się podepnij woltomierzem i dopiero po jakimś czasie jak nie będzie impulsu to znak ze bezpiecznik.

jakie impulsowo..... ? jak włączysz podgrzewanie na full idzie non stop napięcie

normalnie impulsowo, czyli jest-nie ma-jest-nie ma.

Na własne oczy widziałem/mierzyłem. Nie wiem na którym biegu to było.

na niższym na 100% ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...