krismont Opublikowano 1 Października 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Października 2008 Witam juz o tym pisałem ale jakos nie uzyskałem odp. Co to może być, że rano albo poprostu kiedy auto postoi jakis czas po odpaleniu obroty skacza przez jakies 30-40 sek. od 1200do 300,1000do500 i tak az sie ustawia. zmienilem jak narazie czujnik temperatury silnika, może ktos miał podobny przypadek, nie bede musial wymieniac pokoleiczesci SILNIK 1,8is m42 93 rok obroty skacza na benzynie i na gazie. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SataN Opublikowano 1 Października 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Października 2008 Witam juz o tym pisałem ale jakos nie uzyskałem odp. Co to może być, że rano albo poprostu kiedy auto postoi jakis czas po odpaleniu obroty skacza przez jakies 30-40 sek. od 1200do 300,1000do500 i tak az sie ustawia. zmienilem jak narazie czujnik temperatury silnika, może ktos miał podobny przypadek, nie bede musial wymieniac pokoleiczesci SILNIK 1,8is m42 93 rok obroty skacza na benzynie i na gazie. pzdr zacznij od przeczyszczenia silniczka krokowego bo objawy ewidentnie na niego wskazują Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krismont Opublikowano 2 Października 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Października 2008 silniczek był czyszczony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 2 Października 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Października 2008 Sprawdż czujnik położenia przepustnicy(podpięcie pod komputer) Mimo wszystko sprawdz znów silnik krokowy(podpięcie pod komputer) Pozatym sprawdż szczelność układu dolotowego: -węże we/wy silniczka krokowego -guma (od przepływomierza do przepustnicy) -wężyk odmy -wszystkie opaski zaciskowe w/w węży Pęknięcia będą widoczne jeśli przewody będziesz co kawałek uciskał. Co do silniczka krokowego po umyciu: Wykonując nim szybkie ruchy powinien "klekotać"-jeśli tego "klekotu" nie ma lub jest ale nie za każdym ruchem to możliwe ,że się zacina i montaż takiego niewiele już poprawi w temacie wolnych obrotów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M3E30 Opublikowano 15 Października 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 miałem to samo - is nielubi lewego powietrza. wszystkie węze = opaska zaciskowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krismont Opublikowano 21 Października 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Października 2008 Witam, sprawdziłem wszystkie weze, silniczek, przepustnize, podłaczenie pod kompa nic nie pokazało co jeszcze moze byc... i jeszcze takie pytanie czy chip kompa moglby powodowac plywanie obrotów (bo na cos takiego tez stawia mechanik)??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawek44 Opublikowano 4 Listopada 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2008 Ja stawiam na przeplywomierz a dokladnie na kabel ktory sie do niego wkreca. Sprawdzilem u siebie. Kiedy kabel jest to silnik chodzi dobrze, kiedy odlacze (wykrece) kabel to obroty zaczynaja falowac wlasnie tak jak opisales Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krismont Opublikowano 12 Listopada 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2008 witam sprawdziłem ten kabel o ktorym piszesz to nie to. kiedy był odlaczony to fakt obroty falowały, zupełnie inaczej niz u mnie wiec wykluczam to. Ale dzieki...sprawdze jeszcze raz silniczek zaloze od innego is'a i zobaczymy co bedzie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.