chiccoo Opublikowano 30 Września 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Września 2008 Witam. Jak wygląda wymiana silnika M52 w e36 97r z 2,0 na 2,5 lub 2,8 Chodzi mi o to czy oprzyżądowanie silnika jest takie same, czy inne? Jak sprawa wygląda ze skrzynią (manual), wałem, komputerami ... Czy wystarczy że kupię sam "goły silnik" i go zamienię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lechue34M50 Opublikowano 30 Września 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Września 2008 Co do 2.8 to nie mam pojęcia, ale gdzieś czytałem, ze przy zmianie z 2.0 na 2.5 jesli wkładamy kompletny silnik 2.5 ze wszystkim czujnikami itp. to nawet kompa nietrzeba zmieniać bo bendzie chodzić bez problemu. Skrzynia itp. pasuje wszystko, przełozenie mostu jest tylko inne, ale przy tej zmianie jak zostaniesz na moście 2.0 zyska na przyspieszeniu kosztem prędkosci max. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chiccoo Opublikowano 30 Września 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Września 2008 To fajnie by było zero dodatkowych gratów kupować nie trzeba przy 2,5. Szczerze mówiąc jak się bawić to się bawić i wolał bym 2,8, ale jak zabawy będzie duźo to zostane półke niźej 2,5. A jeszcze jedno pytanko E36, E38, E39 i E46- jeden rodziaj był silnika 2,8 ? Czy były jeszcze jakieś "podwersje"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SataN Opublikowano 1 Października 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Października 2008 To fajnie by było zero dodatkowych gratów kupować nie trzeba przy 2,5.Szczerze mówiąc jak się bawić to się bawić i wolał bym 2,8, ale jak zabawy będzie duźo to zostane półke niźej 2,5. A jeszcze jedno pytanko E36, E38, E39 i E46- jeden rodziaj był silnika 2,8 ? Czy były jeszcze jakieś "podwersje"? a więc - 2.8 - kompletny swap kit około 3,5-4 tys, musisz zmienić most, sprzęgło, skrzynię, kompa, zawieszenie - wszystko jest mocniejsze niż w 2,5, sprzęgło ma większą średnicę, skrzynia jest mocniejsza, most jest inny, wbrew pozorom gra warta świeczki co do silnika, szukaj od razu 2,8 na 2x vanosie z e46, e36 miało na 1 vanosie cena taka sama ten 2,8 z 2x vanosem rozkręca się lepiej na niższych obrotach, jeśli chcesz się przejechać 2,8 na 1x vanos, to zapraszam w tej chwili jest po lekkiej modyfikacji w fazie testów jeszcze nie do końca jest rozwiązane dawkowanie paliwa na zimnym silniku, ale generalnie... ma trochę kuni więcej niż powinien p.s. pali tyle co 1.8is jedzie dużo lepiej i dużo szybciej i przyspieszenie na każdym biegu przygniecie do fotelika testowane wielokrotnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal-lubin Opublikowano 1 Października 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Października 2008 dokladnie jak sie bawic w swapa to odrazu na 2.8...nie ma lepszej zabawy...chyba ze M3 ale to juz inne pieniadze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SataN Opublikowano 1 Października 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Października 2008 dokladnie jak sie bawic w swapa to odrazu na 2.8...nie ma lepszej zabawy...chyba ze M3 ale to juz inne pieniadze... wg. moich wyliczeń 1 x M3 = 3x 2.8 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.