marcino77 Opublikowano 30 Września 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Września 2008 Witam Mam pytanko, wymieniał ktoś samodzielnie płyn hamulcowu w e34, byłem w serwisie i za wymiane chcą majątek. Z góry dziękuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
centu$ Opublikowano 30 Września 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Września 2008 w warsztacie mają taką fajną wysysarke A serwis zawsze chce majątki od nas :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo0104 Opublikowano 1 Października 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Października 2008 ogólnie nie zlewaj najpierw starego płynu a później wlewaj nowego bo dodatkowa praca przy odpowietrzaniu. Najlepiej zaopatrzyć sie w dużą strzykawke, kawałek wężyka i nowy płyn hamulcowy, zorientować się gdzie jest "koniec" układu hamulcowego i tam odkręcić odpowietrznik, podłączyć owy wężyk(połączony ze strzykawką), odkręcić korek wlewu płynu. Odkręcamy delikatnie odpowietrznik i "CIĄGNIEMY" strzykawką. Jak w zbiorniczku z płynem bedzie już mało(ale nadal musi być zeby nie zapowietrzyć ukłądu) wlewamy nową porcję świeżego płynu. Powtarzamy czynność z wysysaniem płynu przez strzykawke do puki nie poleci przez wężyk czysty płyn. Zakręcamy odpowietrznik i przechodzimy do następnego koła i wyciągamy płyn w ten sam sposób, strzykawką z wężykiem na odpowietrzniku. Powtarzamy to na każdym kole. Oczywiście w międzyczasie kontrolujemy poziom płynu w zbiorniczku i dolewamy jak spadnie do min. Płyn hamulcowy wymieniony:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcino77 Opublikowano 2 Października 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Października 2008 Dzięki bardzo :!: , spróbuje odpowietrzyć . [ Dodano: 2 Październik 08, 10:06 ] Mam jeszcze pytanie, czy silnik ma chodzić czy wymieniać przy wyłączonym silniku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo0104 Opublikowano 2 Października 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Października 2008 Jak masz ABS to wystarczy jak włączysz zapłon (ale też nie zawsze jest to wymagane, zalezy od konstrukcji pompy ABS) jeśli ABS-u nie masz to możesz włączyć sobie radio, żeby nie było nudno miłej pracy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.