Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Nierówna i zamulona praca silnika z samego rana:/


Rekomendowane odpowiedzi

Siema!!!

Może mi ktoś doradzi. Mam mały problem ze swoją e34 M50B20:/ Mam założony sekwencyjny gaz BRC sequent 56 Otóż sprawa ma się tak: Rano podczas uruchamiania na benzynie wszystko jest Oki(delikatnie tylko motor wibruje tak jak by za niskie obroty były), schody się zaczynają jak przełącza się na gaz. Gdy przejdzie na gaz to auto się dławi, pofaluje obrotami od 500-1000 i odrazu gaśnie. Znika to po nagrzaniu trochę motoru, albo wystarczy że w momencie przełączenia na gaz podtrzymam obroty przez chwile na poziomie 1500-2000 obrotów i już chodzi normalnie na gazie(ale i tak dalej trochę nierówno). Następnie gdy ruszam sobie normalnie, tak od ok. 3000 auto prawie wogule nie ciągnie, dusi się tak jak by paliwa niedostawało i po prostu nie chce jechać jak by moc spadła do 50 km, podczas jazdy drga jak by za wysoki bieg był, a znika to dopiero po dalszym nagrzaniu silnika gdy osiagnie już właściwą temperature-wtedy jedzie jak złoto, ale zanim tak się stanie to kręce ją tylko do tych 3000 nie więcej, żeby jakoś jechać. Te wariacje na gazie zdarzają się tylko rano i przy niskich temperaturach. Ma też taki objaw, że gdy pracuje na wolnych obrotach to trochę drga jak by obroty był za niskie, a gdy gwałtownie dodam gazu to się chwile zadusi i dopiero wkręca na obroty zarówno na benzynie jak i na gazie(tu trochę bardziej).

Na co byście stawiali?????? Co to może być???

[ Dodano: 30 Wrzesień 08, 09:47 ]

Dodam, że: świece były wymieniane, dolot przejrzałem, przepływka jest dobra, pod kompa się podpinałem-zero błędów, instalacja po przeglądzie-wszystkie filtry wymienione.

Na benzynie nie ma takich objawów(oprócz tych minimalnie falujących obrotów), a na gazie to tak jak pisałem-no ale gaz jest bardziej czuły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wtryski, w razie co... komplet używanych z całą listwą i reulatorem ciśnienia paliwa i zaworem zwrotnym ok. 200 pln

p.s. jeśli instalka gazu była robiona na **ych wtryskach to komp źle odczytał mapę....

jeśli to nie wtryski, to sprawdź węże od krokowego, krokowy, podciśnienie i separator oleju, potem czujnik położenia wału czy nie przekłamuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do wtrysków to niepamiętam nazwy, wiem tylko, że chyba włoskie produkowane pod banderą BRC. U gazowników byłem, mape "profilaktycznie" jescze raz wgrywali i nic-mówią, że to wina silnika.

Sprawdze to co pisałeś, dolot i krokówkę sprawdzałem, ale tak "na szybkiego" musze więc to zrobic gruntownie, ps. separator oleju to jest to ustrojstwo pod kolektorem???

Dzięki za info i pomoc bmw_beer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do wtrysków to niepamiętam nazwy, wiem tylko, że chyba włoskie produkowane pod banderą BRC. U gazowników byłem, mape "profilaktycznie" jescze raz wgrywali i nic-mówią, że to wina silnika.

Sprawdze to co pisałeś, dolot i krokówkę sprawdzałem, ale tak "na szybkiego" musze więc to zrobic gruntownie, ps. separator oleju to jest to ustrojstwo pod kolektorem???

Dzięki za info i pomoc bmw_beer

tak, ale jeśli nie bierze ci oleju to separator jest ok, warto sprawdzić jeszcze uszczelki kolektora, jeśli są już w kiepskim stanie i nie trzymają odpowiednio, to na zimnym silniku może łapać jakieś ochłapy zimnego powietrza a po rozgrzaniu i rozszerzeniu się trochę i kolektora i głowicy dociska to wszystko i jest ok... no generalnie nie wiem co tu jeszcze... bo już mi nic do głowy nie przychodzi na chwilę obecną

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ins. gazowa jest stara? mysle ze zle jest ustawiona ins. zmieniał sie mapa wtrysku benzyny i dzieja sie take cuda, proponował bym na paczatek poejezdzic troche na BP-powiedzmy 2-3 dni zeby wrociły ustawianie wtrysku paliwa, jezeli bedzie poprawa to napewno wina ins. gazowej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój kumpel miał sekwencję w E36 i miał dokładnie takie objawy jak piszesz kiedy poprosił ziomków co mu zakładali gaz żeby obniżyli mu temperaturę przełączania się instalki z benz.na gaz. Tzn.miał zrobione na chyba 60stopni,ale chciał żeby wcześniej się przełączała,bo drogo wychodziło jeżdżenie na benz.,więc ustawili mu 40 albo mniej nie pamiętam. Auto przełączało się wcześniej,ale miał właśnie takie problemy jak piszesz. Gaz chyba zamarzał czy coś. Jak zaczęły się zimne dni to juz wogóle lipa była,bo auto szarpało,nie miało mocy żeby jechać,jak się rozgrzało to latało jak nowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wsumie Ci powiem, że to jest mozliwe, najlepsze, że według tego co obczaiłem w książce gwarancyjnej to w moim przypadku na gaz przełancza się już przy 25 stponiach!!!! A to chyba trochu za nisko w porównaniu z ta temperaturą jaka miał ustawioną twój kumpel :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...