CrisELdi Opublikowano 28 Września 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Września 2008 Witam! Witam kupiłem BMW 318i 1.9 2000Rocznik, pojechałem do warsztatu i wszystko niby okej tak mi powiedział mechanik przy tym wykonali mu wymianę klocków i tarcz tylnych … wymian oleju i filtry świece, wyczyścili komputer itp. … zapłaciłem 240Funtów dali mi jakiś rachunek ( bez raportu diagnostycznego) Warsztat sobie chwalą bo duży i obsługa szybka i niby tanio (Tani bo w BMW chcieli za to samo 430Funtów) PROBLEMY PO.. Na drugi dzień jazdy samochodem pojawiła się kontrolka chyba pompa? (Dokładnie na foto!)Która zwykle po zapłonie gasła a teraz świeci cały czas nie gaśnie po zapłonie? Kolejna rzecz to wyciek oleju jak widać na foto jakby koło filtra oleju ale to chyba nie filer oleju w tym miejscu Wyciek było od początku zakupu autka ale w warsztacie z tym nic nie zrobili i mówią że wszystko jest ok.? Ale dlaczego cieknie? I Autko pracuje normalnie bez prblemu ... Niestety Nieznań się na budowie silnika BMW i elementów co gdzie i jak nadal szukam informacji o tym samochodzie? A od BMW M3 to duża różnica? Poiłbym o poradę (Na pewno wrócę do tego warsztatu jutro albo aby nie wcisnęli mi kitu wpierw zorientuje się co jest nie tak ?) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 28 Września 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Września 2008 Wycieki z silnika to normalna rzecz w używanym aucie.Z czasem puszczają uszczelki i uszczelniacze.Jeśli cieknie spod filtra wystarczy go nieco dociągnąć,jeśli z samego silnika to niestety trzeba go rozebrać.Jeśli wyciek jest nieznaczący dałbym sobie na spokój.Jeśli chodzi o kontrolkę to podjedź,żeby sprawdzili Ci go na komputerze.Być może,że komputer sczytał jakiś błąd.Jest to kontrolka informująca,że coś dzieje się z silnikiem.Sprawdź też stan oleju i płynów,które Ci wymieniali.yć może rozeszły się one po układzie i czujniki pokazują,że jest ich mało. <bmw_3> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CrisELdi Opublikowano 28 Września 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Września 2008 W instrukcji BMW E46 piszą o tej kontrolce ze powinna zgasnąć po zapłonie, w innym przypadku oznacza że komputer informuje o nie poprawnym składzie chemicznym spalin/Nadmierne spalanie lub za niskie! (Olej płyny są w normie) Oj ja się tam wrócę do tego warsztatu! Pozdr dzięki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERT VIP83 Opublikowano 28 Września 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Września 2008 No wic tak problem z wyciekiem przerabialem u siebie jakis czas temu nie jest on grozny ale powoduje zalanie plyty pod silnikiem a potem podjazdu przewalone! Mozna go usunac samemu jest troche pracy ale nic trudnego wystarczy wyjac alternator, zdjac aluminiowa pokrywe ta gdzie mocowany jest filtr oleju jest tam kilka srubek,kupic uszczelke+2 oringi koszt to ok.5 funtow w salonie BMW. I po problenie! :wink: A co do kontrolki to tylko komp. Cie ratuje,napisz jakie bledy wykryl i ile naprawa bo tez przerabiam ten problem w ANGLI i przewalone bo oni wymienia pol silnika i nic z tego. A co do forum to niewielu moze pomoc :shock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 28 Września 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Września 2008 I tu się mylisz kolego,ale cóż przyszywani anglicy tak mają,sława uderza im do głowy. <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERT VIP83 Opublikowano 29 Września 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Września 2008 Ale kto jest tutaj slawny i przwszywany? bo ja jestem POLAKIEM! i sie tego nie wstydze , poprostu prosilem o pomoc 3 rzay i dostalem ale nie wiele moze od dwoch kolegow.Czyli reszta sie niezna albo nie lubia pisac! Jezeli sie myle to SORKI :oops: CrisELDi a ty zrobiles ta BETE? Napisz co bylo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SataN Opublikowano 30 Września 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Września 2008 Ale kto jest tutaj slawny i przwszywany? bo ja jestem POLAKIEM! i sie tego nie wstydze , poprostu prosilem o pomoc 3 rzay i dostalem ale nie wiele moze od dwoch kolegow.Czyli reszta sie niezna albo nie lubia pisac!Jezeli sie myle to SORKI :oops: CrisELDi a ty zrobiles ta BETE? Napisz co bylo. dzieci.. kurde nie bić się.... !!!!!!! po pierwsze, to jeśli ktoś wie jak pomóc to pisze przeważnie ale nie jest to jego obowiązkiem po drugie, lepiej odpowiedzieć konkretnie i na temat niż lać wodę i wprowadzać kogoś w błąd A co do wycieku z filtra, to może być jeszcze walnięta puszka w której jest filtr - używka ok. 150 PLN, równie dobrze może zapierdzielać spod dekielka który jest niedokręcony odpowiednio albo ma uszkodzoną uszczelkę albo z tych małych uszczelek przy nim żeby sobie sprawdzić jak to jest zbudowane, to: www.realoem.com , wejść na stronę, wpisać 7 ostatnich cyferek numeru nadwozia, zidentyfikować część, zobaczyć schemat i przy odrobinie chęci i czasu wymienić na początek uszczelki, jak będzie ciekło dalej sprawdzić obudowę, bo może być uszkodzona / pęknięta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CrisELdi Opublikowano 12 Listopada 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2008 Witam! Serdecznie witam i przepraszam że dopiero teraz odpisuje(Ktoś napisał mi na GG ze temat jest nadal kontynuowany i o oczekuje odpowiedzi, co się stało tak teraz wracam do tematu….) Nie wiem czy wspomniałem ze niczym kontrolka się zaświeciła samochód przechodził full service (Wymiana świec oleju płynów… oraz dodatkowo tylne hamulce tarcze i klocki koszt dla z interesowanych wyniósł mnie 240Funtów) i dopiero o jakimś czasie (chyba po dniu jakieś 50Mil zrobiłem i kontrolka zapaliła się) USUNIECIE USTERKI Także wróciłem do tego warsztatu i bez problemu podłączył go do komp. A tam wszystko w normie oprócz składu chemicznego mieszanki paliwowej i spalin. Gość wlał do paliwa środek (Nie znam nazwy chyba MAX FIL kosztował tam chyba 25funtów) czyszczący paliwo i układ … (tak to mi wyjaśnił) zrestartował komputer w samochodzie i kontrolka znikła i do tej pory gaśnie po zapłonie i autko pracuje normalnie . Choć zobaczę jak wyjdzie mu MOT (Full sprawdzanie samochodu w tym spaliny) taki konkretny przegląd i to nie tak jak Polsce wiadomo co nie … za tą usługę nic nie płaciłem bo było to jako gwarancja po samym serwisie ze jak cos to do nich… Co do wycieku to nadal jest, gość w serwisie powiedział że to nie groźne i autko ma swój wiek to normalne, teraz jadę na święta samochodem do polski także wymienię sobie sam bo tu znowu mi nalicza za głupotę bóg wie ile … ANGIELSKI SERWIST OHHH… A co do angielskich serwisów to naprawdę uwaga bo goście przeginają pałę tak jak w moim sytuacji ostatniej prosiłem ich aby sprawdzili akumulator bo był mi podejrzany oraz ciśnienie w oponach przednich bo ścigało mnie , podkreślę ze wszystko zapisali Co się okazało ostatnio padł mi akumulator na jakimś za dupju (dzięki bogu kogoś z kablem znalazłem ) i pomógł mi go odpalić, sam wymieniłem akumulator i co : dość ze styki plusa były pokryte jakimś składem chemicznym biały oraz obudowa, mocowanie akumulatora było poluzowane oraz akumulator był słaby bo 50AH a w tej Seri powinien być 60-70AH tym bardziej że w samochodzie jest rozbudowane audio i ssa sobie nieźle, nawet goście nie zaglądnęli i tylko powiedzieli mi w ten czas ze akumulator jest silny bo pali ładnie??? [To co!] Co do opon to także sam zrobiłem kupiłem tester BAR i pompkę i teraz wszystko gra … RACHUNEK OHHHH… Kolejny problem było uzyskać raport z kontroli komputera to już tragedia dali mi jakiś kawałek papieru z nazwą samochodu i rocznika i ciekawostko było ze strona była wydukowana jako strona HTTL gdzie było widać logo wyszukiwarki „googl” ja dopiero się z czaiłem w domu co to jest za gówno ani poprawnego rachunku co oni tam robili i kiedy a ja potrzebowałem rachunku na gwarancje gdzie udzielił mi jej sprzedawca autka. HISTORIA KUMPLA … SERWIS GB Inny warsztat i to mojemu kumplowi się stało: Miał jechać za 3 dni do polski z UK wiec dał samochód do przeglądu (PASSA 2.0 1999) zapłacił 60 funtów i wszystko miało być ok. tak wnikało z gatki gościa który testował auto. I dzień przed wyjazdem na parkingu pod domem strzelił mu pasek klinowy i co stał jak nic bo wszystko sterowane elektronicznie i klapa ani jechać ani stać… Wynikało i tak samo mylę ze koście to tylko zrestartować kompa i nic więcej są tak leniwi ze opierają się tylko na tym co powie komputer ale komputer nie jest wstanie sprawdzić zużycia opon paska itp.. Naprawdę tu trzeba samemu poczytać i samemu zaglądać pod maskę co i jak… UWAGA TEST KOMPUTEROWU U ANGLIKÓW Chciałem sprawdzić moją M3 2001 co kryje się i dlaczego dziwnie pali w warsztacie typowym dla anglików powiedzieli mi że trzeba akumulator wymienić a komputer nic nie wyświetla . Po tym serwisie auto dziczało a raczej komputer cos cały czas wyświetlał, w końcu pojechałem do serwisu BMW (czekałem tydzień) tam zrobili test oraz pokazali mi raport błędów co Mie zszokowało od ilości komunikatów jaka tam była zamieszczona (nic z tego nie rozumiałem ogólnie) Gość wyjaśnił mi ze sam skute nie prawidłowego odpalenia samochodu kwil w przewodach i zapłonie modułu, ale co najgorsze powiedział mi na koniec został „uszkodzony moduł diagnostyczny samochodu w skutek nie prawidłowego podłączenia się do portu diagnostycznego” i z czaiłem od razu że to ten warsztat ostatni mi to załatwił co potem się potwierdziło po raporcie data uszkodzenia, która się zarejestrowała na komp-ie samochodu, a Worgule to w BMW się dziwili że ja Worgule nim dojechałem do nich kosz naprawy wyniósł mnie 850funtów Także panowie uważać tam… Pozdro… Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sowa Opublikowano 13 Listopada 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2008 i z czaiłem od razu że to ten warsztat ostatni mi to załatwił co potem się potwierdziło po raporcie data uszkodzenia, która się zarejestrowała na komp-ie samochodu A Ty czasem u turków nie "serwisowałeś" :?: Ja popełniłem tylko raz ten błąd, potem musiałem poprawiać po rzeźnikach. A mogłem oddać do normalnego zakładu który zajmował sie <bmw> (nie serwisie) i wyszło by mnie w sumie tyle samo kasy tylko mi się śpieszyło :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CrisELdi Opublikowano 13 Listopada 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2008 Witam Tak serwisowałem tam („turkish”) ostatnio BMW 318i który dotyczy tego postu spotkałem wiele takich ich zakładów a raczej dziur bo warsztatem tego nie można było nazwać kilka metrów samego garażu same samochody stały na drodze z szpachlą lub bez elementów blachy … Oczywiście tanio ale omijałem te miejsca z daleka choć skusiłem się przez kolegę anglika który także naprawia autko BMW i polecał bo bardzo blisko tanio mają duży garaż … nie narzekał… I ogólnie dużo ludzi tam naprawia … także odąłem moje bmw i tak naprawdę dzięki bogu nie wymienili mi pół silnika gdzie autko pracowało normalnie… oprócz kilku wad ich byli spoko bo nie robili problemu przy powerocie… Co do BMW M3 to już naprawiałem o typowego anglika przymulonego (Bez obrazy ale zależało mi na czasie i gość mówił że wie co się stało i to jest kwesta kilku minut naprawy … autko pozostało dłużej i odebrałem go po robocie i klapa…. Choć to wszędzie różnie jestem ciekaw jag by to było w Polsce niemiałem okazji sprawdzić tego … ale wszędzie można trawić ? Na razie testuje jedno ciekawe miejsce a pyzatym w BMW nieźle kasują za głupoty także jak tu się nie skusić na tańsze garaże i to pod nosem Pozro. bmw_beer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sowa Opublikowano 13 Listopada 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2008 Wracając ze Szkocji do Polski zahaczyłem o kolesia w Manchesterze. Zmuszony byłem przed dalszą podróżą zmienić 4 opony, tak więc wybraliśmy sie z kumplem w poszukiwaniu tańszych opon a co ważniejsze w rozmiarze jaki potrzebowałem (tu był też problem). Znaleźliśmy oczywiście turkisz. Chłopaki zabrali się za wymianę opon, najpierw zaczęli od tyłu-wymiana opon i na auto :shock: bez wyważania. Pytam jak to, a on że z tyłu nie musi być :? Kazałem zdjąć i wyważyć. Przód wyważyli od razu. Ale... ... jak już wyjechałem na trasę to wyszło. Po dojechniu do Polski od razu na wulkanizację, tam chłopaki zdziwieni :shock: jak można na całym obwodzie tyle ponaklejać odważników :!: Tak więc dwa razy się sparzyłem a trzeciego razu nie będzie :!: To są kowale, rzeźnicy i nie wiem jak ich jeszcze nazwać :evil: Choć to wszędzie różnie jestem ciekaw jag by to było w Polsce niemiałem okazji sprawdzić tego … W Polsce też trzeba uważać :!: Ja oddałem "zaufanemu" mechaniorowi do wymiany rozrząd. Po robotach u turków musiałem się sam zabrać za poprawki silnika i wyszło, że ch... nie wymienił tego rozrządu :evil: Na razie testuje jedno ciekawe miejsce Ja mam dwóch kandydatów jeden konkret zajmuje się tylko <bmw>, a drugi ogólnie i jest tani ale konkretny :!: (w Szkocji oczywiście) a pyzatym w BMW nieźle kasują za głupoty także jak tu się nie skusić na tańsze garaże Z tym też się zgadzam 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pabloq Opublikowano 14 Listopada 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2008 criseldi nawiazujac do problemu niegasnacej kontrolki,mechanicy mieli racje ze jest to sprawa spalin. Jezeli jeszcze raz wystapi ten problem dla proby wumien czujnik przy filtrze powietrza bo to on jest odpowiedzialny za doplyw ilosci powietrza do silnika. jezeli doplywa go za duzo kontrolka bedzie nadal sie zaswiecac. ja tak mialem i po wymianie czujnika, podlaczeniu pod kompa i skasowaniu bledu wszystko juz jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CrisELdi Opublikowano 2 Lipca 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2009 witam znowu mam problem z tą kontrolką po wlaniu tańszego paliwa na tesko i przejechaniu 10-30mil zaświeciła sie "meda" wlałem środek do czyszczenia układu paliwowego ale musze jeszcze pojeździć na tym... Chyba muszę wymienić czujnik powietrza jak kolega (tylko gdzie jest ten czujnik- lokalizacja model?) pozdro [ Dodano: 5 Sierpień 09, 14:19 ] Witam wracam do tematu kontrolki (nieprawidłowe spalanie) Miałem ten problem już dawno ale niestety problem wrócił można powiedzieć na stałe! Czyli po usunięciu błędna (Error: „Test układu paliwowego” – interfejs CDFi) znika ale powraca po około 50-100km. Wymieniłem : - Filtr paliwa (BOSCH) 66zł – jeszcze oryginał miałem fabryczny - Pompę paliwa (BOSCH) 610zł – tak mi powiedział w uk że pompa umiera – testował innym interfejsem i widziałam ten error Sprawdziłem: - Sonda lambda przed katalizatorem obok skrzyni biegów /niby sprawna –testowali - Co do przepływomierza powietrza to już był wymieniany przez ostatniego właściciela ale dokładnie to nie wiem kiedy ( przepływomierza powietrza jest oryginalny BOSCH) Praca silnika: Sprawa jest o tyle dziwna że samochód pali dobrze a po wymianie pompy i filtra paliwa nawet jeszcze mniej np. np. 1900Km spaliłem prawie 2,5 baka! PL –UK Bez problemu przyśpiesza nie dusi się nie gaśnie równa obrotomierza praca! A kontrolka dalej wyskakuje odwiedziłem 5 mechaników w PL i nikt nie potrafi określić gdzie jest problem! Przepływomierza powietrza jest oryginalny BOSCH ale bardzo chciałbym go wymienić gdyż większość problemów jest właśnie w nim! I co mogę jeszcze zrobić ? Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.