Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Problem z rozrusznikiem e39


Rekomendowane odpowiedzi

Witam klubowiczów.Jestem w klubie już jakiś czas i mam takie pytanko.Czy przy słabym akumulatorze w e39 może zdarzyć się,że rozrusznik nie będzie reagował.Akumulator został zmierzony i miernik pokazał,że bateria jest słaba.Natomiast w aucie po przekręceniu kluczyka kontrolki normalnie działają,alarm uzbraja się i otwiera drzwi,niby wszystko ok.Nartomiast po włączeniu na pozycję rozrusznika jest zero reakcji.Słyszałem,że przy słabym aku autko nie poda prądu na rozrusznik i nie odpali.Może ktoś z forumowiczów wie coś na ten temat prosiłbym o info. :?: <bmw>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobny przypadek przed wyjazdem nad morze , aku klęknął ale patent polegał

na tym ze w momencie przekrecenia kluczyka swieciły sie kontrolki jak przekrecałem

aby odpalic to gasło wszystko , jak sie pozniej okazało przy takim spadku napiecia

załączał sie immobiliser i efekt był taki jak u Ciebie .... ciemnosc widze ciemnosc :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam problem taki ze często mi sie rozładowuje moja bateria. Czasami wystarczy poosiedziec ze 2 h w samochodzie i posłuchac radia. Nie wiem jakie powinno Byc ładowanie , moze mam za słabe??? A co do Tematu to normalne ( w moim bmw)ze jak jest słaby akumulator to rozrusznik nawet nie próbuje ruszyc sie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłem aku od kumpla z samochodu i klops.To samo.Nadmienię,że w piątek zamontowali mi alarm z odcięciem rozrusznika.Przyjechał magik,co to montował , sprawdził ,że prąd przechodzi przez alarm po jego rozbrojeniu.Próbowałem odpalić autko na krótko zwierając kable na rozruszniku.Kręci,ale nie odpala.Wyczytałem ,że może być coś z EWS-em.Wspomnę,że autem wyjechałem z warsztatu ,gdzie robili mi alarm i wszystko było ok.Po trzech odpaleniach samochodu guzik.Nic przy EWS-ie rzekomo nie robili.Zobowiązali się do tego zajrzeć.Natomiast nie mam pojęcia,gdzie znajduje się ten EWS w e39 przed liftem.Może ktoś zna odpowiedź na tę zagadkę,będę zobowiązany.Kabel od rozrusznika jest przecięty zaraz za stacyjką,ale prąd przez niego przechodzi.Czy to ma wpływ na immobiliser,czy może wpiąć się z odcięciem blisko rozrusznika? :( :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

immobilizer masz w kluczyku jak go rozbierzesz do wymiany baterii to zobaczysz a co do aku to skoro miernik pokazal ze jest slaby to jest winowajca. Sprobuj go podladowac lub uruchom auto z kabli,nic mu sie nie stanie najwyzej zresetujesz kompa gdyby cos ale niepowinien bledu zlapac zadnego a wtedy bedziesz pewien ze to aku. Druga sprawa to to ze w tych bawarach jak jest slaby aku to kontrolki nie przygasaja tak jak w innych autach,slychac tylko TYK TYK a to oznacza ze aku nie podaje odpowiedniego pradu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akumulator wykluczam.Wyjęliśmy z auta,które chodziło.Jeśli chodzi o kluczyk mój jest z diodą i guziczkiem.Rozebrałem go,ale jest tylko płytka z tą właśnie diodą. pytanie_bmw

[ Dodano: 1 Październik 08, 17:11 ]

Jak okazało się rozprogramował się immobilizer. <bmw_1>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...