ROBERT VIP83 Opublikowano 26 Września 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2008 Znalazlem u siebie w Buni cieki wezyk od podcisnienia byl przerwany do polowy i z pewnoscia lapal lewe powietrze. OD dluzszego czasu mam problem z kontrolka CHECK ENGINE mowi ona CARBURETOR SYSTEM 1 (failure)] zdaniem wikipedii CARBURETOR=gaźnik czy taki wezyk moze byc powodem zapalania sie tej kontrolki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 26 Września 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2008 jasne ze tak, moze akurat ten wezych przychodzi do jakiegos czujnika czy tym podobne a komp. moze to widziec jako uszkodzenie czujnika itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERT VIP83 Opublikowano 26 Września 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2008 Tak myslalem ale dzieki <bmw_2> za jaka kolwiek odpowiedz narazie wymienilem te wezyki i jezdze dam znac za kilka dni co sie dzieje.Teraz tylko nadzieja pozostala!!moze to i te wezyki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 26 Września 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2008 najlepiej jak bys sie podł. pod komp. i zobaczył faktyczne bledy i czy po skasowaniu ich wszystko wroci do normy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERT VIP83 Opublikowano 27 Września 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2008 No i lipa to nie wezyk bo ta *kurwa*znowu sie zapalila juz mi rece opadly nie wiem co robic pomozcie prosze bo ja sprzedam lub jak kolega kiedys pisal :owine do okola drzewa: Apropo kompa to juz ja podpinalem i zawsze ten sam blad CARBURETOR SYSTEM 1 (failure)] zdaniem wikipedii CARBURETOR=gaźnik , i mechanicy w angli twierdza ze to moze byc wiele zeczy,to o koszty nawet nie pytalem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 27 Września 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2008 CARBURETOR SYSTEM 1 (failure)] Ja bym stawiał na przepływke / przepustnice lub cos z dolotem przynajmniej tak bym interpretował to CARBURETOR , posprawdzaj dobrze czy aby na pewno jest szczelny , zobacz na realoem z czego sie składa dolot i jakie ewentualnie wystepują tam czujniki tak jak pisał Danich :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERT VIP83 Opublikowano 27 Września 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2008 wiesz mialem kiedys zalozony FILTR STOZKOWY moze na 4 dni ale powrocilem do orginalu jak go podpiolem to mial 7 bledow i wszystkie byly w dolocie 1}AIR MASS METER] Przepływomierz [2} PO111] ? [3}THROTTLE POTENTIOMETER] Potencjometr przepustnicy [4}CARBURETOR SYSTEM 1 (failure)] zdaniem wikipedii CARBURETOR=gaźnik [5}SECONDARY AIR INTAKE VALVE] zawór wtórnego (drugiego) wlotu powietrza [6}PO443] ? [7}PO505] ? skasowalem i zostal jeden [4}CARBURETOR SYSTEM 1 (failure)] zdaniem wikipedii CARBURETOR=gaźnik sprawdzalem wlasnie caly dolot i jest OK przynajmniej na moje oko,wymylem przepustnice, nie wiem co jeszcze robic [ Dodano: 27 Wrzesień 08, 16:47 ] POMOCY Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.