sulek Opublikowano 24 Września 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Września 2008 Mam pewien problem z szybami od kierowcy i pasażera. Gdy są na maxa otwarte i chce je zamknąć, naciskam przycisk, idą do góry do pewnego momentu, zatrzymują się i schodzą na dół. Musze przycisk przytrzymać do końca i wtedy się zamkną. Miał ktoś podobny problem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz13 Opublikowano 25 Września 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Września 2008 miałem coś podobnego jak odłączyłem akumulator przy otwartych częściowo szybach po podłączeniu szyby otwierały sie i zamykały tylko do pozycji która była przed odłączeniem ale po jakiejś chwili wszystko wróciło do normy już niepamiętam ale jakoś to zrobiłem że drzwi musiały być zamknięte albo otwarte i zaczęły się zamykać do końca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sulek Opublikowano 25 Września 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Września 2008 To ja mam cały czas tak, nie wiem co te h*** mi robiły podczas swap'u, bo to paproki i nie chce juz innych epitetów używać, ale może oni coś zrobili. Hmm poczekam jeszcze, może ktoś miał coś podobnego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borsuk Opublikowano 25 Września 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Września 2008 Rozbierałem wszystko. Wygląda to tak ze na silniczku jest pierścien ferrytowy. On sie obraca razem z silnikiem i czujniki łapią sygnał. Jest to informacja dla kompa ze silnik się kręci. Jesli masz zabadźgane okolice czujników to komp to traktuje jako brak sygnału. Jeśli prowadnice stawiają za duży opór to silnik staje - objaw ten sam. Od tego zacznij - zdejmij boczki, oczyść i przesmaruj wszystkie prowadnice. Jak to nie pomoże to atakujesz cztery śruby obudowy silnika z paskudnym dostępem (miałem wyginającą się nasadkę na grzechotkę - taką sprężynę). Zdejmujesz obudowę silnika i bryzgasz na szczotki i wszędzie tam gdzie miedź ubadźgana. Smarujesz w środku obudowy miejsce gdzie oś się opiera o i składasz. Może też spróbować wykręcić cały silnik (czyli oś główną z cewkami po zdjęciu obudowy) Jak masz dłuższe popołudnie to jeszce rozwiercasz nity i zdejmujesz cały mechanizm. Czyszczenie wszystkiego i smarowanie załatwia sprawę. Na zapas kup ślizgi - w ASO będą wiedzieli o co chodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miro600V Opublikowano 26 Września 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2008 Ja miałem coś podobnego. Szyba szła do pewnego momentu, potem "trafiała na niewidzialną ścianę", opadała lekko i się zatrzymywała. Nie przejmowałem się tym, aż pewnego wieczoru (do tego pod dyskoteką) pękł w końcu zatrzask mocujący szynę szyby do "rusztowania" silniczka i przy okazji wyrwało mi prowadnicę ;( Przypuszczam, że problem tkwił właśnie w prowadnicach. Polecam je czymś przesmarować, zobaczyć jak porusza się na nich szyba i ewentualnie minimalni odgiąć \ dogiąć. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sulek Opublikowano 26 Września 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2008 No dobra Panowie wielkie dzięki za radę, przesmaruje prowadnice wazeliną techniczną - chyba, że coś innego zalecacie i przeczyszczę te czujniki - one są jakoś widoczne? żebym je znalazł, bo nigdy tam się nie dobierałem. te czujniki to przeczyścić czym, np wytrzeć brudy przykrywające czujniki chusteczka higieniczną - tylko się nie śmiejcie, jeśli coś z mojej strony zabrzmi banalnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz Opublikowano 26 Września 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2008 witam sprawdz tez czy nie poszly ci slizgacze szyby. po zdjeciu boczkow musisz opuscic szybe do poziomu takiego zeby zobaczyc prowadnice.slizgacze sa plastikowe i mogly sie juz wyrobic do tego stopnia ze najwyzszy czas je zmienic,a jesli bedziesz nadal mial problem to wejdz na www.torrenty.org po wpisaniu w wyszukiwarce "bmw" wyskoczy kilka pozycji,tam odnajdziesz takze instrukcje obslugi bmw e-36.instrukcja jest w pdf. moze tam znajdziesz wiecej interesujacych cie wiadomosci. ale moze byc tez ,tak jak niektorzy juz wspomnieli , zle wyregulowane na czujnikach. poczytaj w instrujkcji tam pamietam ze bylo na ten temat. <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sulek Opublikowano 26 Września 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2008 Czy chodzi ci o książkę Sam naprawiam BMW E36?? Na okładce jest czerwony Compact - jeśli tak to mam taką - zapomniałem o niej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz13 Opublikowano 26 Września 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2008 ja rozumiem że jedna szyba to może być silnik czy tam prowadnice ale dwie szyby na raz od kierowcy i pasażera !! ?? problem tkwi chyba gdzie indziej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sulek Opublikowano 26 Września 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2008 Powiem tak, jeszcze raz sprawdzałem dziś te szyby, kiedy się zacinają, obydwie się zacinają, ale każda w innym momencie i to nie zawsze. Spróbuję przesmarować te prowadnice i wtedy napisze co i jak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
el_banano Opublikowano 27 Września 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2008 ja miałem u siebie podobnie i jak popsikałem smarem w prowadnice przy otwwartym oknie to już działa jak by dopiero z fabryki wyszły. tylko potem jest problem z szybami bo trzeba troche czasu aż sie smar z nim zmyje ale przynajmniej skuteczne. bmw_beer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borsuk Opublikowano 27 Września 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2008 No dobra Panowie wielkie dzięki za radę, przesmaruje prowadnice wazeliną techniczną - chyba, że coś innego zalecacie i przeczyszczę te czujniki - one są jakoś widoczne? żebym je znalazł, bo nigdy tam się nie dobierałem. te czujniki to przeczyścić czym, np wytrzeć brudy przykrywające czujniki chusteczka higieniczną - tylko się nie śmiejcie, jeśli coś z mojej strony zabrzmi banalnie. "czujniki" to szumna nazwa. Jak rozbierzesz, to zobacz gdzie "coś" obciera o "coś innego" i będziesz widział gdzie ma być czysto żeby prąd przechodził :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sulek Opublikowano 14 Listopada 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2008 Ta sprawa jest jeszcze otwarta, ale to chyba jakaś grubsza sprawa, elektryka, zostawię to mechanikowi. A wiecie co jest grane, jak otwieram PRAWE drzwi to LEWA szyba lekko mi się uchyla - COUPE tak mają, w sensie, ze najpierw szyba lekko się usuwa, ale nie szyba drzwi, których nie otwieram. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz13 Opublikowano 14 Listopada 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2008 no napewno coś nie tak ! które drzwi otwierasz tam i szyba . swoją drogą to i moja szybka zaczęła szwankować od strony kierowcy jak ją rusze rękoma do góry lub w dół to idzie ale czasami znajdzie sobie takie miejsce że ani w jedną ani w drugą słychać coś tam że pyka ( stuka ) ale nie idzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sulek Opublikowano 14 Listopada 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2008 Znów w prawych drzwiach jest tak, że jak zmykam to jakoś wydają taki dziwny dźwięk, jakby szyba uderzała o metal w momencie zamknięcia drzwi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domin26 Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2009 siemka ja tez mam problem z niedomykajaca sie szyba w cupeice. zamykam drzwi a ona nie chce domknac sie jak to w cupeikach.nawet nie zamruczy...co moze byc przyczyna? pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DIEGO E30 Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Witam panowie, dzisiaj kumpel oddaje mi do roboty compacta e36.Występuje u niego problem z zacinającą sie szybą od pasażera więc mamy ten sam gnój :lol: około południa to rozbiore i powiem co i jak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borsuk Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2009 siemkaja tez mam problem z niedomykajaca sie szyba w cupeice. zamykam drzwi a ona nie chce domknac sie jak to w cupeikach.nawet nie zamruczy...co moze byc przyczyna? pozdro stycznik w zamku. Załącza się przy zamkniętych drzwiach. W jednych modelach był w kadłubie samochodu w innych w drzwiach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kri$$ Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2009 http://www.forum.maxbimmer.pl/topics19/e-36-coupe-maly-problem-vt7855.htm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.