michnik201985 Opublikowano 24 Września 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Września 2008 Jaka to róznica jest np w e39 lub e36 Który silnik jest lepszy A i jeszce 2800ccm 30v (6cyl) tez 193 km np w audi Czy ten silnik jest jeszce lepszy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SataN Opublikowano 25 Września 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Września 2008 Jaka to róznica jest np w e39 lub e36 Który silnik jest lepszyA i jeszce 2800ccm 30v (6cyl) tez 193 km np w audi Czy ten silnik jest jeszce lepszy? ehhhhh 2,5 litra i 2.8 litra mają praktycznie taką samą moc, nie mniej jednak 2.8 ma dużo lepszego kopa/przyspieszenie bo posiada dużo wyższy moment obrotowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal-lubin Opublikowano 25 Września 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Września 2008 2.8 rullez <bmw_3> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michnik201985 Opublikowano 25 Września 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Września 2008 ehhhhh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 25 Września 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Września 2008 Jaka to róznica jest np w e39 lub e36 Który silnik jest lepszyA i jeszce 2800ccm 30v (6cyl) tez 193 km np w audi Czy ten silnik jest jeszce lepszy? ehhhhh 2,5 litra i 2.8 litra mają praktycznie taką samą moc, nie mniej jednak 2.8 ma dużo lepszego kopa/przyspieszenie bo posiada dużo wyższy moment obrotowy 240 do 280Nm jesli sie nie myle... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 25 Września 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Września 2008 Jaka to róznica jest np w e39 lub e36 Który silnik jest lepszyA i jeszce 2800ccm 30v (6cyl) tez 193 km np w audi Czy ten silnik jest jeszce lepszy? jezeli miał bys powiedzmy Audi A4 2.8 quatro lub B5 synchro napewno z miejsca lepiej sie zbiraja, to sa silniki V a bmw r6 mysle ze zywotnosc jest podobno jezeli chodzi o silnik, a do czego dazysz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michnik201985 Opublikowano 26 Września 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2008 BO czasami wk...ją mnie takie cfAniaczki co przychodzi i mówi ze ma 2500ccm i 192km i ze ma lepszy slinik ale to kij z tym .. Jeszce mam pytanie czy lepsze są sielinik V czy rzędowe??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SataN Opublikowano 27 Września 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2008 BO czasami wk...ją mnie takie cfAniaczki co przychodzi i mówi ze ma 2500ccm i 192km i ze ma lepszy slinik ale to kij z tym .. Jeszce mam pytanie czy lepsze są sielinik V czy rzędowe??? a więc tak... kolega ma uturbioną alfę GT z silnikiem V, 2.0, moc taka sama jak w moim 2.8 bez turbiny.... dostaje w dupę równo i gładko. Więc sam sobie odpowiedz który jest lepszy od kilka aut wstecz jeździłem pugiem 605 z silnikiem V6 3.0 - chowa się dalekoooooooooooooooo w porównaniu do 2.8 R6 w bmw. Ja osobiście ZDECYDOWANIE wybieram R6. Poza tym... popatrz na to jeszcze od strony napraw, v6 - 2 uszczelki pod głowicą, 2 kolektory... dużo więcej je... się i zabawy w razie czego. Kolejna rzecz - rozrząd na ogół mają na paskach vauki, w bmw mam na łańcuchu, śpię spokojniej... słychać jak się rozrząd kończy w 90% przypadków i jest dużo trwalszy. Poza tym sam stosunek mocy do pojemności zdecydowanie przemawia za R6, V są stosowane częściej ze względu na mniejszy rozmiar silnika i możliwość umieszczenia go poprzecznie. Niewiele jest firm, które wrzucają silnik tak jak bmw, merol czy sporadycznie ale jednak - volvo. co do V, to ideałem dla mnie byłoby V12 czyli dwie połączone idealnie wyważone R6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 27 Września 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2008 Powiem tak znalezc e36 325i która ma faktycznie 192KM graniczy z cudem praktycznie kazda buma ktora była na hamowni w toruniu miała w okolicach 170KM rozmawialismy z włascicielem tej hamowni i mówił ze generalnie kazda ma strate w okolicach 15-30KM zdazały sie przypadki ze silnik M50B25 miał 150KM a na gazie 120KM (Kosa świadkiem) Najlepiej wypadały silniki E36 323i które praktycznie miały tyle samo co fabryka dała czyli te 170KM . Natomiast jesli chodzi o 328i to praktycznie kazdy wychodził z fabryki z bonusem mianowicie zamiast katalogowych 192KM było w okolicach 203-205KM + troche wiekszy moment obrotowy. Co do wytrzymałosci silników oczywiscie zalezy ona od eksploatacji niemniej jednak 328i bedzie na pewno mniej wysilone niz 325i. I na koniec co z tego ze ktos 10 lat temu miał teoretycznie 192KM takie gadanie ni jak ma sie do rzeczywistosci bo widziałem juz przypadki jak dobry szofer w 320i objechał cwaniaka w 325i który pozniej sie tłumaczył ze mu telefon zadzownił itd itp dlatego jesli chcesz sie scigac w 'teorii' a nie w rzeczywistosci to faktycznie musisz sie patrzyc na dane z katalogów :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 28 Września 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Września 2008 Heh,to prawda jeśli chcesz się ścigać to możesz mieć mniej pod machą,a lepiej wyczute auto,lepiej ciągnąć po obrotach i zmieniać biegi,wtedy 2.0 dmuchniesz 2.5. Mordulec wie o tym najlepiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SataN Opublikowano 30 Września 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Września 2008 a to by wiele tłumaczyło dlaczemu na moim wyszło więcej niż katalogowe z tym, że ja od czasu zakupu auta wyeliminowałem po kolei wszystko co mogło powodować straty mocy... i mogę z czystym sumieniem powiedzieć, że teraz to zupełnie inne auto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michnik201985 Opublikowano 1 Października 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Października 2008 Co na przykład wyeliminowałes Satanie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SataN Opublikowano 1 Października 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Października 2008 Co na przykład wyeliminowałes Satanie?? 1- wymienione wtryski 2- pierścienie i inne duperele, bo silnik nie do końca miał kompresję taką jak trzeba (olej wp......) 3- kontrola vanosa 4- wszystkie filtry, świece, sprawdzenie cewek 5- zrobienie porządku z zawieszeniem, ustawienie zbieżności, geometria itp. 6- wyeliminowanie luzów w układzie przeniesienia napędu 7- krokowy, przepustnica, sprawdzenie po kolei wszystkich czujników, wyeliminowanie podejrzanych albo wadliwych, to samo z lambdami, wymiana separatora oleju, wszystkich sparciałych węży które były niepewne 8- wymiana pasków, łożysk, rolek - wszystkiego co stawiało niepotrzebne opory, łącznie z napinaczem paska klimy 9- wymiana sprzęgła, sprawdzenie wałków, skrzyni, wału 10... żal mi zaczyna dupsko ściskać jak sobie pomyślę ile kasy na to wywaliłem ale co by nie mówić - warto było, auto na prawdę prowadzi się zupełnie inaczej... no ale kupiłem go co tu dużo mówić... skatowanego lekko generalnie... doprowadzenie auta do porządku po poprzednim właścicielu, ja niestety tak mam, że jak coś jest w aucie, to ma działać i być sprawne od strony mechanicznej nie ma się tam do czego przyczepić... nawet jak ktoś jest upierdliwy jeszcze mankamenty typu przetarty fotel itp. i będzie cacy o ile mi cierpliwości starczy i nerki nie będę musiał sprzedać.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michnik201985 Opublikowano 2 Października 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Października 2008 NO to niezle. Jestem pod wrazeniem. Kasy nie załuj samochód zrobiłes jak sie patrzy. teraz tylko go nie sprzedaj za szybko a jak bedziesz miał zamar to mów mi pierwsze.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SataN Opublikowano 2 Października 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Października 2008 NO to niezle. Jestem pod wrazeniem. Kasy nie załuj samochód zrobiłes jak sie patrzy. teraz tylko go nie sprzedaj za szybko a jak bedziesz miał zamar to mów mi pierwsze.. a proszę cię bardzo bo poluję na e46 ogłoszenie jest na giełdzie, pełna historia napraw w warsztacie... wyjdą ze 3-4 strony A4 do drobnych poprawek lakierniczych tylko drzwi i błotnik po małej stłuczce (od... ponad pół roku to naprawiam i nie mogę się zabrać za to bo w sumie nie straszy i nie wali po oczach ani nie rdzewieje - raczej wgniotka, pewnie zrobię po zimie dopiero, tym bardziej, że za drzwi i błotnik pod kolor zaśpiewali w sumie 200 pln), poza tym chciałem na nowo obszyć kierownicę skórką bo ta już swoje przeszła a szkoda mi M3 kiery wywalić i to z poduchą no i jeszcze... przetarcie standardowe na fotelu, które też wali mnie po oczach i mi przeszkadza. Wad ukrytych nie posiada Nie mniej jednak mam świadomość tego co zrobiłem i ile mnie to kosztowało, więc cena nie należy do najniższych, ale też nie jest specjalnie wygórowana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.