szafarzszafarz Opublikowano 23 Września 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Września 2008 Potrzebuje nowe kable do mojego BMW E36 318, 133KM z 1993 roku z maja. Nie wiem jakiej firmy wybrac myslałem na NGK ale nie jestem pewien. Sprzedawca w sklepie powiedził mi że do mojego autka ( z gazem) to trzeba takie lepsze kable i powiedział mi cene 300 zł. Doradzcie mi jakiej firmy kable i żeby nie były tak drogie a żeby autko mi śmigało..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 23 Września 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Września 2008 BERU, BOSH, NGK to te lepsze ale czy tanie ? albo dobre albo tanie na pewno nie polecam JANMOR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szafarzszafarz Opublikowano 23 Września 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Września 2008 No może nie muszą byc aż tak bardzo tanie no ale 300 zł to mnie się troszke drogo wydaje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 23 Września 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Września 2008 janmor, sentech 100-200 pln ngk 300-400 bosh, beru > 300 polecałbym ngk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 23 Września 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Września 2008 BMW E36 318, 133KM z 1993 roku z maja A co to za beemka jest ?? zwykłe 1.8 ?? czy 1.8iS bo koniki to cos nie teges Ci sie napisało . Jesli chodzi o ceny to tak jak pisał Kosa do zwykłego 1.8 w okolicach 300zł Do iSa troche wiecej bo około 500zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szafarzszafarz Opublikowano 23 Września 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Września 2008 Ta Bmka to 318 bez i z maja 1993roku silnik M40 to ona chyba ma 113 KM Jak jade na gazie czy na benzynie nie wazne to tak od 4 tys obrotów silnik tak jakby zaczynał chodzić nie na wszystkie tłoki, spaduje mu moc na gazie jak jade to do tego wybija weże i zabezpieczenie. Wymieniłem swiece na NGk Vline 20 i dalej to samo Przy wymianie swiec zauwazyłem że kable zapłonowe sa całe oklejone taśma izolacyjna ( ktos coś juz tam kombinował) 3 fajki sa plastikowe a jedna metalowa z jakąś spreżynka I chyba to jest wina kabli tak sądzę Doradzcie mi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 23 Września 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Września 2008 Moim zdaniem zanim wywalisz kasiore na nowe kable najlepiej podjedz do kogos kto ma taki sam motor i nie ma strzelaniny na gazie na chwile podmiencie kable i sie przekonasz , to o czym piszesz ze od 4tys jest lipa z przyspieszeniem moze byc efektem lewego powietrza sprawdz najpierw dolot dokładnie a z zakupem kabli wstrzymaj sie do czasu jesli nie bedziesz pewien tego na 100% bo w ten sposób jestes w stanie wymienic połowe osprzetu silnika a i tak nie usuniesz usterki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Den Opublikowano 23 Września 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Września 2008 No właśnie mam też problem z kablami. Nie wiem które kupować i gdzie we Wrocku można znaleźć sklep z częściami takiego rodzaju? co powiecie o tych kablach http://www.allegro.pl/show_item.php?item=437426911 napisano że RC-BW235 pasują do M43 czyli do mojego silnika ale według katalogu NGK dla silników M43 pasują RC-BW213. i cena jak za NGK całkiem niezła. pytanie_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 23 Września 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Września 2008 kable szczgólnie jakiś kombinowane zawsze warto wymienić, Kosa wymienił to co najlepsze....... prosze się nie śmiac ale kupiłem kiedyś KAGER-y i nie powiem, aż takie złe nie są, co do ceny za Kagery to najlepiej zgłościc się do Micha we Wrocku :mrgreen: 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Den Opublikowano 23 Września 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Września 2008 Możecie podać mi jakieś namiary żebym podjechał po te kable. sprawa pilna. samochód potrzebny na co dzień a tak jeździć nie da się żeby silnika nie uszkodzić a głównie kompa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 24 Września 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Września 2008 ODDZIAŁ WROCŁAW 54-206 Wrocław ul. Legnicka 72 tel:(071) 351 82 10, 351 82 15 fax:(071) 351 80 70 e-mail: wroclaw3@fota.pl ODDZIAŁ WROCŁAW 51-166 Wroclaw ul. Krzywoustego 76 - 80 tel.: 071/ 325 60 66, 327 68 36-37 fax: 071/ 327 65 03 ODDZIAŁ WROCŁAW 50-428 Wrocław ul. Krakowska 141-155 tel. (071) 784-90-12 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Den Opublikowano 24 Września 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Września 2008 obdzwoniłem wszystkie sklepy do których miałem numery i nie znalazłem NGK. kagery i santech da się kupić od ręki. gdzie można jeszcze poszukać NGK? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 24 Września 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Września 2008 http://moto.allegro.pl/item414915550_ngk_przewody_kable_zaplonowe_bmw_316_i_e36_m43.html popytaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.