Igor Opublikowano 23 Września 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Września 2008 Mam do was pytanie jak sprawdzić uszczelkę pod głowicą w e30 2.0 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dafit Opublikowano 23 Września 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Września 2008 wiem że mechanicy(nie wszyscy) mają takie urządzenie z jakimś płynem i są w stanie sprawdzić czy coś się dzieje z głowicą.koszt takiej usługi ok 20zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
centu$ Opublikowano 23 Września 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Września 2008 sprawdz kompresje :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 23 Września 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Września 2008 a co ci sie dzieje ze sa takie podejrzenia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Igor Opublikowano 23 Września 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Września 2008 Gdy rano schodze i patrze w zbiornik wyruwnawczy to widze czarne zabarwienie płynu chłodżącego i ubywa mi płyn z chłdnicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 23 Września 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Września 2008 No to teraz sprawdz poziom oleju w silniku. jak wygląda olej? i czy pod korkiem wlewu oleju masz jakąś dziwną substancję /osad? A co do urządzenia to nie wiem jak formalnie się nazywa ale przy pracującym silniku wkładana jest sonda do zbiorniczka wyrównawczego i sprawdzana jest obecność CO2 w płynie chłodniczym(Jeśli CO2 jest obecny to uszczelka strzeliła(komora spalania/płaszcz wodny) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Igor Opublikowano 24 Września 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Września 2008 tak mam białom substancję . Czy moglibuście powidzieć mi jaka jest naj lepsza uszczelak pod głowice do e30 2.o <bmw_3> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakal80 Opublikowano 24 Września 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Września 2008 jezeli silnik sie nie grzeje to przejedz okolo 100 km jezeli biala maz zniknie tzn ze miales tylko nie dogrzany motor tzn jezdziles na krotkich odcinkach i stad ta maz,jezeli nie zniknie prawdopodobnie uszczelka pod glowica jest do wymiany rzuc tez okiem na korek wlewu oleju pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Igor Opublikowano 24 Września 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Września 2008 a co ubywaniem płynu z chłodnicy i czarne zabarwienie płynu w zbirniku wyruwnawczym gdy jest zimny <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakal80 Opublikowano 24 Września 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Września 2008 ubywanie plynu rowniez jest objawem uszczelki pod glowica a jezeli chodi o to cos czarnego to powiem szczerze ze sie z tym nie spotkalem moze to jest plyn chlodniczy wymieszany z olejem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Igor Opublikowano 24 Września 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Września 2008 nie jest to płyn wymieszany z olejem bo zmieniałem go tydzień temu happy_bmw [ Dodano: 24 Wrzesień 08, 18:30 ] dzisiaj odałem do mechanika i zobacze co było zepsute . Dzienki z góry wszystkim co odpowiedzieli bmw_beer bmw_beer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 24 Września 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Września 2008 Jeśli ubywa Ci płyn to przyczyną jest trzy przypadki.Nieszczelność układu,pęknięcie kanału głowicy lub uszczelka.Jeśli chodzi o nieszczelność układu najlepiej sprawdzić rozgrzewając silnik i go wyłączając.Po chwili gorący płyn stygnąc rozpręża się i każdy nawet najmniejszy wyciek Ci wyjdzie.Jeśli układ jest ok to pozostaje uszczelka lub głowica.Czasami uszczelka tak puści,że płyn spala się na tłokach i nie widać go w oleju.Najgorszy scenariusz to pęknięty kanał w głowicy.Niestety to słaby punkt BMW.Wtedy płyn wywala Ci do oleju ,efektem będzie biała maż w oleju .Najlepiej podjechać gdzieś do dobrego warsztatu i sprawdzić ciśnienie na cylindrach.Pęknięcie lub nieszczelność wewnętrzną na pewno będzie widać po takim zabiegu. <bmw_3> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M3E30 Opublikowano 26 Września 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2008 ALBO PEKNIETY BLOK LUB TULEJE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Igor Opublikowano 28 Września 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Września 2008 Tak jest penknięty blok . Byłem u mechanika i pokazał mi <bmw_2> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nodi Opublikowano 1 Października 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Października 2008 witam wszystkich!!! mam problem z e36 compact 1.6 95 rok kupilem ja nie dawno i sie okazalo ze sie strasznie grzeje mechanik mi powiedzial ze uszczelka pod glowica i planowanie glowicy oczywiscie przymusowo,ale to nie wszystko podczas sciagania glowicy wpadlo mu cos w oczy termostat zrobiony na krótko przeciez takie rozwiazanie nie ma miejsca w bmw? ktos w niemczech mial z moja e36 ladne kloppoty boje sie czy nie jest peknieta glowica!? oraz czytalem rózne posty ze po zlozeniu glowicy nadal moze sie grzac albo w najgorszym badz razie bedzie spalala olej!!! i kolejne koszty za nowy blok !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.