Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


uszczelka pod głowicom


Rekomendowane odpowiedzi

No to teraz sprawdz poziom oleju w silniku.

jak wygląda olej? i czy pod korkiem wlewu oleju masz jakąś dziwną substancję /osad?

A co do urządzenia to nie wiem jak formalnie się nazywa ale przy pracującym silniku wkładana jest sonda do zbiorniczka wyrównawczego i sprawdzana jest obecność CO2 w płynie chłodniczym(Jeśli CO2 jest obecny to uszczelka strzeliła(komora spalania/płaszcz wodny)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jezeli silnik sie nie grzeje to przejedz okolo 100 km jezeli biala maz zniknie tzn ze miales tylko nie dogrzany motor tzn jezdziles na krotkich odcinkach i stad ta maz,jezeli nie zniknie prawdopodobnie uszczelka pod glowica jest do wymiany rzuc tez okiem na korek wlewu oleju pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli ubywa Ci płyn to przyczyną jest trzy przypadki.Nieszczelność układu,pęknięcie kanału głowicy lub uszczelka.Jeśli chodzi o nieszczelność układu najlepiej sprawdzić rozgrzewając silnik i go wyłączając.Po chwili gorący płyn stygnąc rozpręża się i każdy nawet najmniejszy wyciek Ci wyjdzie.Jeśli układ jest ok to pozostaje uszczelka lub głowica.Czasami uszczelka tak puści,że płyn spala się na tłokach i nie widać go w oleju.Najgorszy scenariusz to pęknięty kanał w głowicy.Niestety to słaby punkt BMW.Wtedy płyn wywala Ci do oleju ,efektem będzie biała maż w oleju .Najlepiej podjechać gdzieś do dobrego warsztatu i sprawdzić ciśnienie na cylindrach.Pęknięcie lub nieszczelność wewnętrzną na pewno będzie widać po takim zabiegu. <bmw_3>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam wszystkich!!! mam problem z e36 compact 1.6 95 rok kupilem ja nie dawno i sie okazalo ze sie strasznie grzeje mechanik mi powiedzial ze uszczelka pod glowica i planowanie glowicy oczywiscie przymusowo,ale to nie wszystko podczas sciagania glowicy wpadlo mu cos w oczy termostat zrobiony na krótko przeciez takie rozwiazanie nie ma miejsca w bmw? ktos w niemczech mial z moja e36 ladne kloppoty boje sie czy nie jest peknieta glowica!? oraz czytalem rózne posty ze po zlozeniu glowicy nadal moze sie grzac albo w najgorszym badz razie bedzie spalala olej!!! i kolejne koszty za nowy blok !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...