Listwa7 Opublikowano 21 Września 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Września 2008 Proszę o praktyczne porady ewentualnie instrukcje na email Listwa7@o2.pl. Jak na razie rakieta ,ale mam ją od wczoraj-na co uważać ,jaki olej co ile ,co się psuje itp.serdecznie dziękuję z góry .Sławek _________________ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SataN Opublikowano 21 Września 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Września 2008 Proszę o praktyczne porady ewentualnie instrukcje na email Listwa7@o2.pl. Jak na razie rakieta ,ale mam ją od wczoraj-na co uważać ,jaki olej co ile ,co się psuje itp.serdecznie dziękuję z góry .Sławek _________________ keeeeeeeee ? chłopie skąd ty się urwałeś o oleju i inspekcji itp. to cię komputer informuje chyba co ? po dwa... uważać na turbinę... nie żyłować silnika zimnego, nie gasić od razu gorącego, poczekać z pół minutki aż turbina odsapnie, olej castrola albo mobila, nie lać paliwa byle jakiego bo wtrysku albo pompa wtryskowa kaput, nie jeździć na opale jechać na serwis i przejrzeć wszystko z grubsza co by nie mieć suprajsa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M3E30 Opublikowano 26 Września 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2008 KOLEGA SATAN MA RACJE PILNUJ TURBINY - OLEJ TO ZALEZY JAKI PRZEBIEG. IM NOWSZY SILNIK TYM MNIEJSZE WYMAGANIA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.