Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Problem z obrotami w bmw e36 2.0 24v bez gazu Help!!!


Rekomendowane odpowiedzi

witam mam problem z obrotami w swojej bmce a dokladnie plywa mi na obrotach wymienilem silniczek krokowy przepustnice sonde przeplywomierz a ona jak plywala na obrotach tak plywa dalej prosze podpowiedzcie co to moze byc bo ja juz niemam pojecia dodam jeszcze ze jest to bmw e36 2.0 24v bez gazu z gory wielkie dzieki

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WITAM SPRAWDZ CZY MASZ SZCZELNY UKłAD DOLOTOWY I CZY NIE SPADł JAKIS PRZEWóD PODCISNIENIOWY. A FALUJE NIEZALEZNIE OD TEMPERATURY SILNIKA :?:

Tak obroty faluja nie zaleznie od temperatury silnika.

najprawdopodobniej to jakiś wąż od podciśnienia, odpowietrzenie vanosa (ta rurka od przodu silnika co idzie do separatora) albo gumka / przewód na serwie, mało prawdopodobny jest czujnik obrotów biegu jałowego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w M50B20 mialem takie zjawisko, gdy dojezdzalem do skrzyzowania i zatrzymywalem autko . Obroty zaczynały falowac 600/1200 poczym autko gasło i niedawało sie uruchomic okolo 2 minut. A Ludki za Toba w kolejce wyja i wyja. <bmw_1> :)

wmoim przypadku diagnoza na kompie - czujnik polozenia walu .

10 miechow od wymiany sytuacja sie nie powtorzyla.

Lecz u kumpla mojego przyczyna falowania byla wydmuchana uszczelka miedzy kolektorem dolotowym (w plastiku) a blokiem . Nie dalo sie tego zlokalizowac bez rozbierania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I tu jest ból, żeby zdiagnozować co się stało, ja tez walczyłem z falującymi obrotami, różnych mechaników odwiedzałem i każdy mówił co innego – jeden twierdził nawet, że głowica poszła :twisted: . A rozwiązanie było proste – lewe powietrze. Przy takich objawach podstawa to sprawdzić układa dolotowy(u mnie był przerwany jeden przewodzik i wystarczyło), cewki, krokówka i czujnik położenia wału. Cewki i krokówkę wymieniłeś, więc obstawiał bym na lewy dolot lub czujnik położenia wału <bmw_1>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podjedź na stację,gdzie mogą podpiąć Ci autko do kompa o podepnij go.Niech wykasują Ci błędy i powinno być ok.Komputery mają to do siebie ,że zapamiętują błędy.Ja w swojej e34 wymieniłem przepływomierz ,bo tak wykazał komp. i porażka.Wykasowałem błędy na kompie i jak ręką odjął.Moja siostra miała podobny przypadek z lambdą w e36 .Wymienili jej w warsztacie i uważali ,że jest ok.A autko jak chodziło,tak chodziło.Dopiero po podpięciu pod kompa i wykasowaniu błędów autko zaczęło chodzić jak trzeba.Polecam ! <bmw_1>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...