mefyoo Opublikowano 19 Września 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Września 2008 Witam, auto E34 2,5l benzyna, 91 rok, chodzi na gazie. Na pompce paliwowej nie ma zasilania, nie znalazłem bezpiecznika ani żadnego przekaźnika, sama pompka chodzi. Czy mogę obejść instalację podłączając zasilanie bezpośrednio z akum. ? czy jest jakiś prostrzy sposób żeby naprawić tą ustekę ? gdzie szukać przerwy o obwodzie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pudzianek_19 Opublikowano 19 Września 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Września 2008 To więc tak - przekaźnik jest pod maską po prawej stronie patrząc od tyłu auta , zaraz przy module silnika , są tam bodajże 3 albo przekaźniki , nie pamiętam to już który to będziesz musiał sprawdzić wszystkie , - a co do bezpiecznika to nie jestem pewny ale powinien być ... instalacji nie można obejść bo spalisz pompkę , gdyż działa ona na zasadzie - start silnika -> start pompki . Pompka nie chodzi na zasadzie odcięcia jeżeli dobije odpowiednie ciśnie w układzie jak w niektórych autach ... chyba w e36 jest tak bo coś mi kumpel tam wspominał ... ale w e34 tego nie ma . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 24 Września 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Września 2008 Najprawdopodobniej to padła Ci pompa paliwa.Zdarza się często w autach z gazem,gdy jest mało paliwa w baku lub jego brak.Bez paliwa lub przy małej jego ilości w baku pompa zaciera się i niestety pada.Koszt nowej ok.300zł. <bmw_3> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 24 Września 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Września 2008 instalacji nie można obejść bo spalisz pompkę , gdyż działa ona na zasadzie - start silnika -> start pompki . Pompka nie chodzi na zasadzie odcięcia jeżeli dobije odpowiednie ciśnie w układzie jak w niektórych autach ... chyba w e36 jest tak bo coś mi kumpel tam wspominał ... ale w e34 tego nie ma ._________________ Instalacje da się obejść ale to chyba się nie opłaca i dużo z tym zabawy(musialbyś miec wł/wył gdzieś pod ręką i potem dużą samokontrolę w uzywaniu takiej pompki z bezpośrednim podłączeniem z aku.(zapomnisz się na chwilę i może być już po zabawie) pompka aktywna jest już przy włąćzeniu zapłonu(nawet przez chwilkę ją słychać) potem się wyłącza dopóki uruchomimy silnik i wtedy pracuje już normalnie podając około 5 razy wiecej paliwa niż jest potrzebne. do sprawdzenia bezpieczniki i przekażniki. przekażnik jest tam gdzie pisze pudzianek na trzy to jest środkowy(ale nie mam pewności) [ Dodano: 24 Wrzesień 08, 23:54 ] Pare danych (niestety tylko w jezyku angielskim znalazłem) Fuel pressure checks (fuel injection engines) Fuel system pressure (relative to intake manifold pressure) 3-Series (E30) 316i with M40/B16 engine . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 3.0 ą 0.06 bars 318i with M10/B18 engine . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 2.5 to 3.0 bars 318i with M40/B18 engine . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 3.0 ą 0.06 bars 320i with M20/B20 engine (L-Jetronic) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 2.5 to 3.0 bars 320i with M20/B20 engine (Motronic) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 2.5 ą 0.05 bars 325i with M20/B25 engine . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 3.0 ą 0.05 bars 5-Series (E28/”old-shape”) All models . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 2.5 to 3.0 bars 5-Series (E34/”new-shape”) 518i with M40/B18 engine . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 3.0 ą 0.06 bars All other models . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 2.5 to 3.0 bars Fuel system hold pressure . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 2.1 bars Fuel pump maximum pressure . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 6.3 to 6.9 bars Fuel pump hold pressure . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 5.5 bars Transfer pump pressure . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.28 to 0.35 bars Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.