Den Opublikowano 17 Września 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Września 2008 Witam. mam taki problem wcześniej jak z jedynki przechodziłem na dwójkę trochę szarpało autem. myślałem że to sprzęgło ale teraz mam taki objaw jak na biegu nagle wciskam sprzęgło słychać stuki uderzenia w tylnej części. mi się wydaje że to albo wał albo most a może nawet półosie. jak się wciska sprzęgło powoli to tego nie odczuwam. i tak ogólnie przy każdej zmianie biegów słychać stuk i małe pchnięcie auta do przodu. albo jak wrzucam bieg wsteczny to taki objaw jak w automacie czyli pchnięcie i mały puk. może ktoś mi poradzić co to jest za bieda i jak to usunąć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rychu1976 Opublikowano 18 Września 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2008 a jak się zachowuje np jadąc po rondzie czy też stuka ? u mnie przyczyną takich stuków było zatarcie się układu satelit w moście co doprowadziło do zablokowania i niestety wymiany dyfra <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Den Opublikowano 18 Września 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2008 na rondzie nic nie słychać. tylko przy zmianie biegów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 18 Września 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2008 a wchodziłes pod auto sprawdzałes cos? przyczyn moze byc duzo moze dyfer ma zerwana poduche a moze jest rozkrecony, moze na zawieszeniu cos masz konkretnie wybite- wał to raczej wykluczam czuł byc podczas jazdy jakies wybracje loc cos podobnego a tak to mozna sobie gdybac, musisz luknac z kanału Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BatonMW Opublikowano 18 Września 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2008 Masz wybite 2 głowne pionowe poduchy trzymające belke tylnego zawieszenia-na sucho tego nie sprawdzisz-koszt kupna ok.50 zł.szt lemforder-koszt wymiany-uzależniony od warsztatu.Rada: nie daj się nabrać na bajke o rozbieraniu całego tyłu-potrzebna jest wyciskarka lub specjalny ściągacz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WNTcoupe Opublikowano 18 Września 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2008 dokładnie mam to samo w e30 zdejmij koło weż jakąs berechę i podwadz belkę a sam zobaczysz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pudzianek_19 Opublikowano 19 Września 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Września 2008 u kolegi jest podobnie i winą jest przegub gumowy łaczący wał ze skrzynią . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Den Opublikowano 19 Września 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Września 2008 no właśnie ja też myślałem że to może być ten przegub który łączy skrzynie z wałem. słyszałem że to się wymienia co 100tyś. pojadę jutro na kanał zobaczę może i poducha mostu jest rozwalona. głównie żeby to nie sam dyfer chociaż w BMW dyfer chodzi całe życie nie tak jak u mercedesa. dzięki za odpowiedzi nie czekałem że będzie aż tyle. <bmw_2> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pudzianek_19 Opublikowano 19 Września 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Września 2008 a co do dyfra kumpel zajeździł 2 dyfry ( bez układu szpery ) w ciągu roku , obecnie ma 3 i jest lux jego autko to e36 . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 24 Września 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Września 2008 Jest kilka przyczyn takiego zachowania.Padnięty tylni most,łożysko podwieszające wał,krzyżak łączący wał z mostem lub gumowe przeguby łączące karoserię z tylną belką i to one najprawdopodobniej Ci padły. <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaspri84 Opublikowano 25 Września 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Września 2008 A ja bym stawial na poduszke podpory walu. jest wywalona i dyfer lata powodując wyzej wymienione objawy. Gdyby bylo padniete zlącze elastyczne lączące skrzynie z walem to slychac by bylo stukot(takie tyrczenie) w okolicy skrzyni biegow nasilające sie wraz z predkoscią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz13 Opublikowano 25 Września 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Września 2008 niedawno takie objawy miałem w swojej wymiana czterech tulej trzymających most załatwiła sprawę koszt był 87 zł za jedną parę a za drugą chyba 108 zł w e-36 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.