Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


BMW 318i E-36 + Sekwencja LPG (Obroty)


Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie moi kochani, w swojej buni wymieniłem ostatnio pompe paliwa wraz z filtrem na nowy bo nieodpalała zbyt dobrze i trzeba było kręcić po kilka razy, teraz odpala, ale jest nowy problem z którym się borykam już od pewnego czasu. Gdy silniczek jest zimny to obroty trzymają się równo tak jak ma być ok 950 obr na minute, natomiast gdy silnik się nagrzeje to powstaje problem i obroty wzrastają do 1400 obr na min i tak się utrzymują, silnik czasem zafaluje lekko od czasu do czasu co kilka sekund. Co to może być bo ja już wysiadam. Jest to silniczek M40 na pasku rok 91, na kompie niewyświetla żadnych błędów, proszę o porady i pozdrawiam:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...