///M3 Opublikowano 13 Września 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Września 2008 zauwazylem pare tyś km temu ze zaczela mi brac 1L na 2 tyś km ! leje jej 10w40 mechanicy powiedzieli ze uszczelniacze do wymiany . Dodam ze samochod nie dymi ani gram ! prosze o pomoc czy mnie mechanik nie robi w bambo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 13 Września 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Września 2008 mysle ze jezeli uszczelnicze to powinno ci zakopcic przynajmiej na wyzszych obrotach chyba ze ty tego nie widzisz, sprubuj ja przeciagnac na jakims biegu tak prawie do odcinku i luknij w lusterko czy nie ma chmurki przy takiej ilosci powinno byc widac, a jaki masz przebieg swojej buni moze czas zmienic na olej 15w moze nie bedzie brała tyle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
///M3 Opublikowano 13 Września 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Września 2008 sprawdziłem na postoju do odciecia i nic nie zadymiło ani czarno ani niebiesko podczas jazdy gdy jej wstawiam na obrotach tez nie ( sprawdziłem jadac za nią gdy ojciec prowadził ) wiec nie wiem ... przebieg to 290 tyś gosc sie nadal upiera ze to uszczelniacze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pudzianek_19 Opublikowano 14 Września 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Września 2008 sądzę że to za rzadki olej , ale nie koniecznie ... chodź najbardziej prawdopodobne . Jakby walnęły uszczelniacze to przy odpalani była by dymówka i nierówna praca silnika przez jakiś czas i przy maksymalnych obrotach też był by dym , ale nie taka dymówa że świata nie widać , bo napisałeś że 1 litr na 2 tys ... u mnie brała 1 litra na 1 tys i nie było zbytnio widać dymu .... poprostu to przepalała , a winą były zużyte pierścienie . Uszczelniacze były ok . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
///M3 Opublikowano 14 Września 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Września 2008 to juz sam nie wiem co robic w tej chwili 500 zł gosc chce za uszczelniacze za pierscienie nie mam pojecia boje sie ze duzo wiecej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SataN Opublikowano 14 Września 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Września 2008 zauwazylem pare tyś km temu ze zaczela mi brac 1L na 2 tyś km ! leje jej 10w40 mechanicy powiedzieli ze uszczelniacze do wymiany . Dodam ze samochod nie dymi ani gram ! prosze o pomoc czy mnie mechanik nie robi w bambo separator oleju może... ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakal80 Opublikowano 15 Września 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Września 2008 czesc separator oleju??gdzie on jest i jaka pelni funkcje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SataN Opublikowano 15 Września 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Września 2008 czesc separator oleju??gdzie on jest i jaka pelni funkcje w przypadku silnika R6 jest pod kolektorem... a jaką pełni funkcję ? specjalnie to nie wiem, mi łączy pokrywę komory silnika z chyba silniczkiem krokowym i czymś tam jeszcze.... w sumie takie dziwne urządzonko co ma wpływ na "branie oleju" jak jest walnięta sprężynka albo membrana, dzięki temu jak jest mocno walnięte potrafi błyskawicznie wessać olej 2 - separator oleju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakal80 Opublikowano 16 Września 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 dzieki za info sprobuje to namierzyc u siebie,bo musze ssacy sciagnac pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SataN Opublikowano 16 Września 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 dzieki za info sprobuje to namierzyc u siebie,bo musze ssacy sciagnac pozdro powiem tylko tyle, że mój stary separator był tak zasyfiony grudami oleju, że ważył 3x tyle co nowy tak na oko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
///M3 Opublikowano 16 Września 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 nastepny mechanik powiedzial ze proponuje remont serca ale to sie nie oplaca przeciez ! mysle czy nie zainwestować jednak w te uszczelniacze dodam ze słychac jak klepia zaworki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BatonMW Opublikowano 16 Września 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 Zmierz jeszcze ciśnienie sprężania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.