salas Opublikowano 12 Września 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Września 2008 mam problem z moja e36 skacza obroty raz jest ok pare dni i nagle skacza od 300 do 600 obrotów,pózniej znowusz ok niewiem co to moze byc prosze o pomoc,jak sie tak porzadnie zawiesi to potrafi gasnac na krzyzówce i wogóle sa jakies domowe sposoby zlikwidowania tego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Visby Opublikowano 12 Września 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Września 2008 a co masz, benzyniaka czy diesla ? Sprawdź szczelność wszystkich przewodów paliwowych a najbardziej te przelewowe przy cylindrach, ponieważ powietrze w przewodach to przekleństwo dla diesla. Problem może tkwić w pompie wtryskowej, ale radzę zobaczyć najpierw przewody. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
salas Opublikowano 12 Września 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Września 2008 mam benzyne 2.0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Visby Opublikowano 12 Września 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Września 2008 Jedyne co mi teraz przychodzi do głowy to nieprecyzyjna pompa wtryskowa .. ale przewody warto sprawdzić Ja miałem podobny problem. Okazało się że miałem nieszczelny przewód przy jednym z cylindrów .. po wymianie wszystko jest ok, ale i tak czeka mnie wymiana pompy :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SataN Opublikowano 13 Września 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Września 2008 mam benzyne 2.0 kutwa... w tym to ja już mogę powiedzieć jestem ekspertem 1- krokowy 2- separator olejowe też może powodować coś takiego 3- pompa paliwa 4- wtryski 5- regulator ciśnienia paliwa 6- przytkany filtr paliwa 7- cewki 8- serwo nieszczelne 9- nieszczelne odpowietrzenie vanosa jeśli masz (taka plastikowa rurka od przodu silnika do separatora oleju) 10- czujnik czy jak to się tam zwie obrotów biegu jałowego 11- lub jego wąż 12- przepustnica najbardziej prawdopodobny u ciebie będzie chyba albo wąż od podciśnienia p.s. normalnie się obudziłem i zasnąć nie mogę [ Dodano: 13 Wrzesień 08, 05:01 ] Jedyne co mi teraz przychodzi do głowy to nieprecyzyjna pompa wtryskowa .. ale przewody warto sprawdzić Ja miałem podobny problem. Okazało się że miałem nieszczelny przewód przy jednym z cylindrów .. po wymianie wszystko jest ok, ale i tak czeka mnie wymiana pompy :? w benzyniaku waliłoby benzyną gdyby to był nieszczelny przewodzik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banan_owiec Opublikowano 13 Września 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Września 2008 SataN, a 1 i 10 to przypadkiem nie to samo Do tej listy dopisałbym jeszcze - Uszkodzony przepływomierz... Przypatrz się tej liście i po kolei zacznij sprawdzać te elementy. Ja bym zaczął od krokowca i przepływki To elementy które najczęściej nawalają i dają podobne objawy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
salas Opublikowano 13 Września 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Września 2008 ok dzieki bede sprawdzał po kolei Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.