Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Zmiana silnika z 2.0 na 2.8 w e36


gilus140

Rekomendowane odpowiedzi

Jest taka możliwość.

Koszty-dokładne wyjdą "w praniu".

Co jeszcze?

Osprzęt silnika,łapy silnika by się przydało (2,8 jest cięższy),zawiasik też no i hamulce,pierdółek może też być kilka np.w zależności od tego jakie masz obecnie(czy do 240 czy 260) to zegary też,tłumik..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli juz sie zabierasz za swapa to najlepiej kup sobie anglika tak zebys miał całe

auto w jednym kawałku do przekładki bo kupujac sam silnik pozniej sie okazuje ze

co chwile czegos jeszcze brakuje a to kabelka a to złączki , zaslepki , rurki , wężyka itd itp

W ten sposób zaoszczedzisz sporo pieniedzy i nerwów przy swapie a jesli chodzi o

silnik to skoro juz sie za to zabierasz to tylko 2.8

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A który silnik lepiej zamontowac 2.5 czy 2.8?

przy 2.8 wszystko jest inaczej... np. sprzęgło ma większą średnicę tarczy, inna jest pompa abs (moja jest taka jak w Z3, 2,5 ma inną) jeśli jest kontrola trakcji i duuuuużo takich kwiatków, których się nie będziesz spodziewał, więc tak jak kolega podpowiada... najlepiej mieć pod ręką anglika z manelami bo inaczej może być to dłuuugi i kosztowny swap

dużo mniej roboty będziesz miał przy 2.5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A który silnik lepiej zamontowac 2.5 czy 2.8?

przy 2.8 wszystko jest inaczej... np. sprzęgło ma większą średnicę tarczy, inna jest pompa abs (moja jest taka jak w Z3, 2,5 ma inną) jeśli jest kontrola trakcji i duuuuużo takich kwiatków, których się nie będziesz spodziewał, więc tak jak kolega podpowiada... najlepiej mieć pod ręką anglika z manelami bo inaczej może być to dłuuugi i kosztowny swap

dużo mniej roboty będziesz miał przy 2.5

A są jakieś strony z anglikami bo na allegro mało jest i żeby nie sprowadzać. A co z 325 też trzeba osprzęt(silnik to na pewno). Za opowiedz z góry dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Instalacja w angliku jest krótsza, więc trzeba będzie dosztukować, lub kupić taką europejską - koszt około 400 zł lub taniej, nie wiem dokładnie. Najlepszy mod - swap to (silnik, skrzynia i tylny most od 328i), możesz się pokusić o zmianę stabilizatorów również od 328i. 328i mają z tyłu również tarcze wentylowane, ale to już z całym tylnym mostem przełożysz. Żeby nie grzebać tam z tyłu 100 razy od razu zamontuj sobie szperę, wtedy będzie można śmigać, w zimie pewnie jest trochę łatwiej. Całkowity koszt to z anglikiem około 7.000zł - 10.000 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...