gilus140 Opublikowano 12 Września 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Września 2008 Chce zmienić silnik w mojej 320 e36 na mocniejszy motor 2.8. Czy jest taka możliwości i ile to wszystko wykosztuje oraz co trzeba wymienić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tukan Opublikowano 12 Września 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Września 2008 Jest taka możliwość. Koszty-dokładne wyjdą "w praniu". Co jeszcze? Osprzęt silnika,łapy silnika by się przydało (2,8 jest cięższy),zawiasik też no i hamulce,pierdółek może też być kilka np.w zależności od tego jakie masz obecnie(czy do 240 czy 260) to zegary też,tłumik.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gilus140 Opublikowano 15 Września 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Września 2008 A który silnik lepiej zamontowac 2.5 czy 2.8? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 15 Września 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Września 2008 Jesli juz sie zabierasz za swapa to najlepiej kup sobie anglika tak zebys miał całe auto w jednym kawałku do przekładki bo kupujac sam silnik pozniej sie okazuje ze co chwile czegos jeszcze brakuje a to kabelka a to złączki , zaslepki , rurki , wężyka itd itp W ten sposób zaoszczedzisz sporo pieniedzy i nerwów przy swapie a jesli chodzi o silnik to skoro juz sie za to zabierasz to tylko 2.8 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SataN Opublikowano 16 Września 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 A który silnik lepiej zamontowac 2.5 czy 2.8? przy 2.8 wszystko jest inaczej... np. sprzęgło ma większą średnicę tarczy, inna jest pompa abs (moja jest taka jak w Z3, 2,5 ma inną) jeśli jest kontrola trakcji i duuuuużo takich kwiatków, których się nie będziesz spodziewał, więc tak jak kolega podpowiada... najlepiej mieć pod ręką anglika z manelami bo inaczej może być to dłuuugi i kosztowny swap dużo mniej roboty będziesz miał przy 2.5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gilus140 Opublikowano 16 Września 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 A który silnik lepiej zamontowac 2.5 czy 2.8? przy 2.8 wszystko jest inaczej... np. sprzęgło ma większą średnicę tarczy, inna jest pompa abs (moja jest taka jak w Z3, 2,5 ma inną) jeśli jest kontrola trakcji i duuuuużo takich kwiatków, których się nie będziesz spodziewał, więc tak jak kolega podpowiada... najlepiej mieć pod ręką anglika z manelami bo inaczej może być to dłuuugi i kosztowny swap dużo mniej roboty będziesz miał przy 2.5 A są jakieś strony z anglikami bo na allegro mało jest i żeby nie sprowadzać. A co z 325 też trzeba osprzęt(silnik to na pewno). Za opowiedz z góry dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sulek Opublikowano 16 Września 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 Instalacja w angliku jest krótsza, więc trzeba będzie dosztukować, lub kupić taką europejską - koszt około 400 zł lub taniej, nie wiem dokładnie. Najlepszy mod - swap to (silnik, skrzynia i tylny most od 328i), możesz się pokusić o zmianę stabilizatorów również od 328i. 328i mają z tyłu również tarcze wentylowane, ale to już z całym tylnym mostem przełożysz. Żeby nie grzebać tam z tyłu 100 razy od razu zamontuj sobie szperę, wtedy będzie można śmigać, w zimie pewnie jest trochę łatwiej. Całkowity koszt to z anglikiem około 7.000zł - 10.000 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.