rookie Opublikowano 9 Września 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Września 2008 Poniżej wrzucam zdjęcia Olej cieknie tak dość powoli, brudzi się blok wg mnie leci spod uszczelki, byłem między mostami na legnickiej w chipie i przy okazji powiedzieli mi że tak, faktycznie cieknie trzeba wszystko wyciągac żeby wymienić uszczelke bo to prawdopodobnie ona się poluzowała, później głowica do zrobienia koszt ok. 1000 :shock: powiedzieli że w sumie nie opłaca się robić w takim dość starym aucie ale ja sie troche boje, rozsadzi mi kiedyś blok jeśli to coś bardziej poważnego i będzie kupa poza tym tak chyba podświadomie zaczynam czuć spadek mocy już się nie zrywa tak jak kiedyś troche muli itd , także powiedzcie co z tym robić, jakieś rady sugestie czy po prostu faktycznie olać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 9 Września 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Września 2008 spoko, tylko lekko się poci, dla Swojego świętego spokoju sprawdź ciśnienie na cylindrach, jeśli wszystko będzie ok to można śmigać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Visby Opublikowano 9 Września 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Września 2008 Wszędzie tak mówią W mojej też jest dużo do zrobienia i to okazało się bardzo dużo. Niektóre gumy czy przeguby w podwoziu pamiętają lata '93 kiedy to auto zjechało z taśmy ( tak ją poprzedni właściciel traktował ).. do zrobienia jeszcze oprócz tego są luzy w zawieszeniu, pompa wtryskowa i przekładnia kierownicza, ale chyba zainwestuje w nią .. jak siedzę za kierownicą to o wszystkim zapominam sama przyjemność <bmw_3> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 9 Września 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Września 2008 Jak wspomniał Tazunio sprawdź ciśnienie na cylindrach.Jeśli będą w normie nie masz większego powodu do zmartwień.Fakt,mogła puścić uszczelka.Ale bez przesady,w serwisie najlepiej chcieliby Ci założyć nowy silnik i z bani,bo im się nie chce dłubać itp..Koszt uszczelki i ewentualnego planowania głowicy zamknie Ci się w 300zł i spoko pieprzenie,że głowica do zrobienia.Przecież wałków i zaworów nie musisz robić.A od wycieków z bloku,uwierz mi,nikomu jeszcze bloku nie rozwaliło. <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 9 Września 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Września 2008 ale z tych fot co wkleiłes to sie poci z pod pokrywy od łancucha rozrzadu, mysle ze to mozna zostawic lub uszczelnic, nic groznego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łazik Opublikowano 10 Września 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Września 2008 a simering na wałku rozrządu? u mnie było właśnie to ciekło pod obudową i wypływało na podziale głowica-blok i wyglądało jakby uszczelka poszla albo i głowica.simering w sklepie rolniczym 5 zeta a za identyczny w motoryzacyjnym chcieli 20 hehe bmw_beer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SataN Opublikowano 10 Września 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Września 2008 Wiesz.... gdybym miał wsadzić 1000 PLN w 1.6 to też by mi było szkoda.... wolałbym swapika zrobić podpowiem, że 2.8 na vanosie z kompletnym osprzętem 2,5-3,5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rookie Opublikowano 11 Września 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Września 2008 to podpowiadaj dalej Satan w sumie fajnie by było takiego swapa zrobić, ale przyzwyczaiłem się, że w compacie wszystko jest zawsze inne i inaczej zrobione Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SataN Opublikowano 11 Września 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Września 2008 to podpowiadaj dalej Satan w sumie fajnie by było takiego swapa zrobić, ale przyzwyczaiłem się, że w compacie wszystko jest zawsze inne i inaczej zrobione chcesz namiary na chłopaków ? ostatnio pytałem o skrzynię do swojego.... mieli kompletny 2.8 ze skrzynią i całym osprzętem - wszystko co do swapa trzeba - 3.500 PLN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rookie Opublikowano 11 Września 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Września 2008 a daj daj nie zaszkodzi spytać odezwij się na priva to pogadamy <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SataN Opublikowano 12 Września 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Września 2008 a daj daj nie zaszkodzi spytać odezwij się na priva to pogadamy <bmw_1> poszło na priva... w razie czego może my się dogadamy, jak tylko upoluję silnik M3 3.2 litra z osprzętem.... wtedy na pewno swojego się będę pozbywał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.