el_banano Opublikowano 7 Września 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 jak w temacie Moj bunia bierze olej i to duzó bo jak dolej do pełna, przejade ok 800-1000Km to mam ponizej minimum. Jaki powód?? Obawiam sie że możę to być turbinka bo też jakoś nie chce iśc za bardzo po przekroczeniu 2500 obr. No i jak niektóży z was wiedzą dosyć mocno kopci. Czy to tylko i wyłącznie może być turbinka czy możę być jeszcze inny powód?? I jak moge sprwadzić czy to w 100% turbina. pytanie_bmw Prosze o wszelkie informacje z góry wielkie dzięki <bmw_2> Aha no i jeśli to turbinka to czy moge wsadzić turbine od 2,5TDS,a i czy jest tym jaki kolwiek sens ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WNTcoupe Opublikowano 7 Września 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 musisz sie dostać do wirnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Visby Opublikowano 7 Września 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 Jeśli to turbina to lepiej jak najszybciej to sprawdzić, zanim zajedziesz ją do końca. Tak jak kolega pisze, dostać się do samej turbiny albo sprawdzić przewody które idą do cylindrów, czy za bardzo olejem nie są uciaprane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
el_banano Opublikowano 8 Września 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Września 2008 yhym no to coś bede kombinować ale moim zdaniem to już jest jej koniec i sie nastawiam na kupno jakiejś innej bo auto totalnie nie idzie po 2500odb. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Opublikowano 9 Września 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Września 2008 Stawiam na turbinę, sprawdź sobie przewód wychodzący z turbiny, odkręć obejmę i przegazuj, jak rzuci olejem to wiesz na 100% że turbina Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
el_banano Opublikowano 9 Września 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Września 2008 ale chodzi o ten przewód który jest na dole zaraz przy turbinie czy ten gruby co jest zaraz przy kolektorze :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Opublikowano 9 Września 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Września 2008 Wystarczy ten gruby przewód od kolekora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
el_banano Opublikowano 10 Września 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Września 2008 no i wszystko już jasne :mrgreen: Byłem u fachowców od Turbin (tu podziekowanie dla TDSerka) Turbina jest sprawna i jużdziała jak powinna. całe zamieszanie powodował jeden malutki "badziew" (nie pamietam jak oni to nazywali :wink: ) jest na zdjęciu. wymienili mi go i już bunia śmiga jak trzeba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat Opublikowano 10 Września 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Września 2008 no to się cieszę ,że nic poważnego <bmw_2> ona tylko miała lekki kaprys, dobrze ,że już wyleczona Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Opublikowano 10 Września 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Września 2008 To super że tylko taka mała awaria. Rozumiem że już nie kopci i idzie jak przecinak happy_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
el_banano Opublikowano 10 Września 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Września 2008 hmm... kopcić to jeszcze troche kopci bo musze wyregulować wtryskiwacze bo ciekną (prawdopodobnie) ale już idzie idzie jak na 1,8 to idzie hehehehe bmw_beer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.