Łukasz 520i 24V Opublikowano 4 Września 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Września 2008 bmw_beer Witam mam pytanko ,kupiłem bmw E34 520i 24V a pytanie brzmi (czy silnik powinien syczeć jak go sie odpali znaczy przy otworzonej masce. A drugie pytanko to słabo schodzi z obrotów co to moze być.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat Opublikowano 5 Września 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Września 2008 jak słabo schodzi z obrotów to może być to silniczek krokowy, co do syczenia to nie wiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 5 Września 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Września 2008 jezeli ssyczy to moze ciagnie lewe powietrze ale sprawdz dobrze bo te silniki maja troszke specyficzny dzwiek ktory wydaja ale raczej to jest szum niz ssyczenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marc Opublikowano 5 Września 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Września 2008 tez to syczenie przerabialem i nawet szukalem gdzie moze ciagnac lewe powietrze ,ale one tak maja .Syczy w kolektorach dolotowych to normalne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 5 Września 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Września 2008 Jesli nic wyrażnie nie klepie i nie słychać "maszyny do szycia" to powinno być ok Posłuchaj alternatora(łożysk) i rolek paska wieloklinowego - ale nie sugeruj się małym szelestem bo to jest normalne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 5 Września 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Września 2008 Silniki w e34 24V miały specyficzną pracę.Słuchając,masz wrażenie sykania.Może padać Ci silniczek krokowy.Sprawdź też dobrze,czy nie zasysa powietrza z zewnątrz.Najczęściej pada guma w kształcie spirali(odchodzi od silniczka krokowego),warto też sprawdzić wszystkie przewody powietrza.Kiedyś to przerabiałem w mojej byłej e34.Słabo schodziła z obrotów,przy zimnym silniku na niższych obrotach jakby brakowało jej siły.Wymieniłem wszystkie przewody,przy okazji wyczyściłem silniczek krokowy i było ok.Oczywiście nie masz LPG?Jeśli masz może być to od gazu. <bmw_3> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 6 Września 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Września 2008 Syczy to normalne. Też mnie to denerwowało,porównywałem pracę wielu M50 i M52,one tak mają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz 520i 24V Opublikowano 6 Września 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Września 2008 Wielkie dzieki za podpowiedzi.Mam jednak jeszcze jedno pytanko do tomasso12,w mojej tez brakuje sily tak do 2,5 tys obr powyzej idzie jak przecinak a pytanko brzmi które przewody przeczysciłes i gdzie jest i jak wygląda ten silniczek krokowy jesli ktos posiada jakies fotki tych urządzen to bardzo bym prosił o udostępnienie lud przesyłke na mail. <bmw_3> moja buma potrzebuje pomocy .Pozdrowionka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 6 Września 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Września 2008 Łukasz, a miałeś wcześniej bmw z 6cylindrowym silnikiem? To normalne,że praktycznie do 3.5tyś.obrotów te autka nie jadą jak powinny. Przekraczasz 3.5tyś obr.i strzał jak z NOS'em. Pomyśl tak: w 4cylindrowym motorze żeby zrobić 1000obr./min to każdy tłok poruszy się 250razy,a w 6cylindrówce każdy zaledwie 166,7razy. Czyli bunia potrzebuje większej prędkości obrotowej do tego "kopa". Myśle,że naprawdę nie masz się czym martwić. Każda 6cylindrówka bmw tak się zachowuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz 520i 24V Opublikowano 6 Września 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Września 2008 No nie miałem żadnej bmw ,zawsze kazdy odwodził mnie od kupna bumy ale teraz sie zawziołem i juz mam fajna furka zwraca na siebie uwage az dziw.Ale co do mojego juz niby problemu byłem kilka dni temu u znajomego ktory pracował niby w serwisie bmw w niemczech jeszcze jak bylem mały mowie niby poniewaz traktuje go z przymruzeniem oka ale on stwierdził podobnie ze silniczek super chodzi ale jak dla niego to nie ma mocy jakby siadala jedna swieca no ze niby nie pali na 1gar dobrze dopiero powyzej 2,5 tys sie załącza.I pyanie 2 poniewaz tez usłyszalem od niego ze te bumy mają kaganiec jakąs kostke ktorą mozna usunąc i silnik gwizda az do 9tyś /obr .ale stwierdził ze tego mi nie wyciągnie bo sobie nie pojezdze zwlaszcza zimą.wiecie cos o tym.Pozdrowionka <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 6 Września 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Września 2008 Co do świec to na pewno trzeba je wymieniać,podobnie jak filtry paliwa,powietrza,oleju(wraz z olejem),więc jeśli tego nie robiłeś a nie wiesz kiedy były wymieniane to proponuję się tym zainteresować. Te motory M50 mają cewki na każdej świecy,te cewki lubią się psuć,może z tym jest problem. Co do odłączenia(lub przeniesia w inny punkt) odcięcia zapłonu to nawet jeśli jest to do zrobienia w tym motorze to nigdy bym się na to nie zdecydował. Może spytaj kogoś kto wie co mówi co to znaczy przekręcić silnik,kiedy nie ma odcięcia zapłonu i zawory zderzają się z tłokami. Danich z forum wie cos na ten temat,możesz go spytać. Jeśli chodzi o różnicę mocy po przekroczeniu magicznej liczby obrotów każdy stary wyjadacz 6cylindrówki bmw powie Ci to samo: magia zaczyna sie po 3.5tyś.obr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 6 Września 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Września 2008 Troszkę przysnąłem.Jak ustaniesz przodem do silnika znajduje się po prawej stronie silnika,mniej więcej w środkowej jego części,widoczne z zewnątrz.Łatwo poznasz,guma jest średnicy szklanki zaś od niej odchodzą przewody średnicy małego kieliszka.To urządzonko do którego podpięta jest ta guma to właśnie silniczek krokowy.U mnie padła ta główna guma na spirali i przewód , który wchodzi pod spód.Niestety nie mam zdjęć ,ponieważ już sprzedałem e34,zaś w e39 jest to nieco inaczej rozwiązane.Może faktycznie te silniki nie pałają energią do 3500 obr.,ale bez przesady.Jak jest słaby to czuć. <bmw_1> [ Dodano: 6 Wrzesień 08, 14:28 ] A propos zdjęcia blokady,nie polecam.Jak chcesz sobie poszaleć to kup 7er z pięciolitrowym motorem 12cylindrowym w ukł.V.Silnik z taką blokadą to bezpieczeństwo dla jego żywotności.Nie wiem jak Twoja,ja swoją prowadząc z Niemiec na tamtejszych autostradach dociągałem do odcięcia na piątym biegu (ok.220 km/h) i uwierz mi,że to wystarczy.Nawet jak zdejmiesz blokadę mocy Ci to nie doda.Fakt,nieco przeciągniesz silnik na obrotach,ale szybciej szlag go trafi. happy_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SataN Opublikowano 6 Września 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Września 2008 bmw_beer Witam mam pytanko ,kupiłem bmw E34 520i 24V a pytanie brzmi (czy silnik powinien syczeć jak go sie odpali znaczy przy otworzonej masce. A drugie pytanko to słabo schodzi z obrotów co to moze być.Pozdrawiam co do syczenia, to ten typ tak ma... odgłos zupełnie jak by ciągnął lewe powietrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.