Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Syczenie silnika


Rekomendowane odpowiedzi

Silniki w e34 24V miały specyficzną pracę.Słuchając,masz wrażenie sykania.Może padać Ci silniczek krokowy.Sprawdź też dobrze,czy nie zasysa powietrza z zewnątrz.Najczęściej pada guma w kształcie spirali(odchodzi od silniczka krokowego),warto też sprawdzić wszystkie przewody powietrza.Kiedyś to przerabiałem w mojej byłej e34.Słabo schodziła z obrotów,przy zimnym silniku na niższych obrotach jakby brakowało jej siły.Wymieniłem wszystkie przewody,przy okazji wyczyściłem silniczek krokowy i było ok.Oczywiście nie masz LPG?Jeśli masz może być to od gazu. <bmw_3>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wielkie dzieki za podpowiedzi.Mam jednak jeszcze jedno pytanko do tomasso12,w mojej tez brakuje sily tak do 2,5 tys obr powyzej idzie jak przecinak a pytanko brzmi które przewody przeczysciłes i gdzie jest i jak wygląda ten silniczek krokowy jesli ktos posiada jakies fotki tych urządzen to bardzo bym prosił o udostępnienie lud przesyłke na mail. <bmw_3> moja buma potrzebuje pomocy .Pozdrowionka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łukasz, a miałeś wcześniej bmw z 6cylindrowym silnikiem? To normalne,że praktycznie do 3.5tyś.obrotów te autka nie jadą jak powinny. Przekraczasz 3.5tyś obr.i strzał jak z NOS'em. Pomyśl tak: w 4cylindrowym motorze żeby zrobić 1000obr./min to każdy tłok poruszy się 250razy,a w 6cylindrówce każdy zaledwie 166,7razy. Czyli bunia potrzebuje większej prędkości obrotowej do tego "kopa". Myśle,że naprawdę nie masz się czym martwić. Każda 6cylindrówka bmw tak się zachowuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie miałem żadnej bmw ,zawsze kazdy odwodził mnie od kupna bumy ale teraz sie zawziołem i juz mam fajna furka zwraca na siebie uwage az dziw.Ale co do mojego juz niby problemu byłem kilka dni temu u znajomego ktory pracował niby w serwisie bmw w niemczech jeszcze jak bylem mały mowie niby poniewaz traktuje go z przymruzeniem oka ale on stwierdził podobnie ze silniczek super chodzi ale jak dla niego to nie ma mocy jakby siadala jedna swieca no ze niby nie pali na 1gar dobrze dopiero powyzej 2,5 tys sie załącza.I pyanie 2 poniewaz tez usłyszalem od niego ze te bumy mają kaganiec jakąs kostke ktorą mozna usunąc i silnik gwizda az do 9tyś /obr .ale stwierdził ze tego mi nie wyciągnie bo sobie nie pojezdze zwlaszcza zimą.wiecie cos o tym.Pozdrowionka <bmw_1>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do świec to na pewno trzeba je wymieniać,podobnie jak filtry paliwa,powietrza,oleju(wraz z olejem),więc jeśli tego nie robiłeś a nie wiesz kiedy były wymieniane to proponuję się tym zainteresować. Te motory M50 mają cewki na każdej świecy,te cewki lubią się psuć,może z tym jest problem. Co do odłączenia(lub przeniesia w inny punkt) odcięcia zapłonu to nawet jeśli jest to do zrobienia w tym motorze to nigdy bym się na to nie zdecydował. Może spytaj kogoś kto wie co mówi co to znaczy przekręcić silnik,kiedy nie ma odcięcia zapłonu i zawory zderzają się z tłokami. Danich z forum wie cos na ten temat,możesz go spytać. Jeśli chodzi o różnicę mocy po przekroczeniu magicznej liczby obrotów każdy stary wyjadacz 6cylindrówki bmw powie Ci to samo: magia zaczyna sie po 3.5tyś.obr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Troszkę przysnąłem.Jak ustaniesz przodem do silnika znajduje się po prawej stronie silnika,mniej więcej w środkowej jego części,widoczne z zewnątrz.Łatwo poznasz,guma jest średnicy szklanki zaś od niej odchodzą przewody średnicy małego kieliszka.To urządzonko do którego podpięta jest ta guma to właśnie silniczek krokowy.U mnie padła ta główna guma na spirali i przewód , który wchodzi pod spód.Niestety nie mam zdjęć ,ponieważ już sprzedałem e34,zaś w e39 jest to nieco inaczej rozwiązane.Może faktycznie te silniki nie pałają energią do 3500 obr.,ale bez przesady.Jak jest słaby to czuć. <bmw_1>

[ Dodano: 6 Wrzesień 08, 14:28 ]

A propos zdjęcia blokady,nie polecam.Jak chcesz sobie poszaleć to kup 7er z pięciolitrowym motorem 12cylindrowym w ukł.V.Silnik z taką blokadą to bezpieczeństwo dla jego żywotności.Nie wiem jak Twoja,ja swoją prowadząc z Niemiec na tamtejszych autostradach dociągałem do odcięcia na piątym biegu (ok.220 km/h) i uwierz mi,że to wystarczy.Nawet jak zdejmiesz blokadę mocy Ci to nie doda.Fakt,nieco przeciągniesz silnik na obrotach,ale szybciej szlag go trafi. happy_bmw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bmw_beer Witam mam pytanko ,kupiłem bmw E34 520i 24V a pytanie brzmi (czy silnik powinien syczeć jak go sie odpali znaczy przy otworzonej masce. A drugie pytanko to słabo schodzi z obrotów co to moze być.Pozdrawiam

co do syczenia, to ten typ tak ma... odgłos zupełnie jak by ciągnął lewe powietrze ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...