pawelkrk23 Opublikowano 3 Września 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Września 2008 Witam Wszystkich serdecznie....od jakiegos juz czasu szlak mnie trafia poniewaz nie moge znalezc przyczyny wycieku plynu chlodzacego...tak wiec mam nadzieje ze ktorys z forumowiczy bedzie mogl mi pomoc.... Na poczatku mialem maly wyciek z chlodnicy tak wiec chlodnice wymienilem na nowa wraz z zbiorniczkiem wyrownawczym, rowniez pompa wodna nowa ( wymieniona ok. 3 miesiace temu ), wentylator chlodnicy rowniez zmieniony poniewaz stara pompa wodna zachlapala mi sterownik przy poprzednim wentylatorze i szlak go trafil.....oleju nie przybywa, temperatura jak najbardziej ok.......tak wiec co moze byc przyczyna ciaglej utrty plynu (ok. 100-150ml co 800 - 1000 km)....??z gory bardzo dziekuje za jakiekolwiek info.....pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 3 Września 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Września 2008 posiadasz lpg? moze nagrzewnica ci leci w srodku dywany suche?, moze uszczelka pod głowica i idzie do komory spalani Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
razyel Opublikowano 3 Września 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Września 2008 Sam wymieniałeś pompę wody? Czy ktoś Ci to robił? Smarowany był oring delikatnie olejem? Bo przy wkładaniu pompy mogło go ściąć i tamtędy może Ci delikatnie ubywać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelkrk23 Opublikowano 3 Września 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Września 2008 Po pierwsze dziekuje za odpowiedz..... lpg nie mam....a co do wymiany to byla wymieniana w serwisie bmw....uszczelki nie sprawdzalem....poniewaz czytalem ze przewaznie jak jest uszczelka walnieta oleju przybywa a u mnie jest ok.....na bagnecie tez zadnych syfow typu "cappucino" nie ma..... [ Dodano: 3 Wrzesień 08, 13:36 ] aha a co do dywanow - rowniez wszystko ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 3 Września 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Września 2008 Dobrze sprawdź układ chłodzący.Najlepiej widać to przy dobrze rozgrzanym silniku.Po jego wyłączeniu płyn zaczyna stygnąć i rozpręża się.Jeśli masz wyciek to musi pokazać się.Jeśli jest ok pozostaje uszczelka pod głowicą.Nie koniecznie musisz mieć "cappucino".Uszczelka mogła tak póścić,że płyn spala się bezpośrednio na tłokach i nie dostaje się do oleju. happy_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelkrk23 Opublikowano 3 Września 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Września 2008 no nic......jeszcze raz dzieki wielkie bede sprawdzal....pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pałkosz1 Opublikowano 9 Września 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Września 2008 ja mam podobny problem tylko od 2 dni przestala mi rano z rozrusznika odpalac tylko cholowanie i wlasnie podejrzewam uszczelke pod glowica. Oby nie! POZDRAWIAM!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.