Niedziel Opublikowano 6 Marca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2006 witam! mam problem gdy rano odpalam na zimnym motorze (benzyna) wszystko jest ok, ale gdy tylko złapie temperatury zaraz obroty zaczynają falować, tak jakby nie chodził na wszystkie gary mam E30 2.0 i 6 cyl. na gazie chodzi normalnie obroty rowniutkie, przełącze na benzyne znów zaczynaja falowac i szarpie... pomocy!!! co to jest??? przewody WN mam dobre świece nowe NGK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedziel Opublikowano 6 Marca 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2006 wlasnie tez mi koledzy tak mowili do niej kosztuje on 200zl ze znizkami wiec maly wydatek:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedziel Opublikowano 6 Marca 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2006 gdzie jeszcze mam szukac przyczyny??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedziel Opublikowano 6 Marca 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2006 mały wydatek ? to tylko taka przenośnia dla mnie to nawet i spory:( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedziel Opublikowano 6 Marca 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2006 czytalem wczesniej i pisali ze jakis czujnik od temp. przy glowicy itp. ale sam juz niewiem co robic. w kazdym razie dzieki za zainteresowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BODZIO Opublikowano 6 Marca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2006 a moze przeplywomierz ? na gazie bedzie wtedy chodzil rowno a na benzynie wlasnie nie a rano ci chodzi bo ssanie jest automatyczne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedziel Opublikowano 6 Marca 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2006 wiesz niemam pojecia a jak go sprawdzic samemu da jakos rade??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedziel Opublikowano 6 Marca 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2006 Bodzio jak sprawdzic przeplwke samemu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedziel Opublikowano 6 Marca 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2006 Bodzio jak sprawdzic przeplwke samemu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BODZIO Opublikowano 6 Marca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2006 to bedzie ciezko , jezeli w przeplywomierzu jast taki cienki drucik i nie jest zerwany to powinno byc ok (chodzi o przeplywomierz do 24v) a jezeli masz starszy typ( r 6 ) to klapka w przeplywomierzy powinna chodzic lekko i nie przycinac sie i taksamo w srodku jest taki palec on tez powinien byc nie naruszony ani nie przekrzywiony to tyle co moge ci powiedziec choc do konca i tak nie bedziesz mial pewnosci czy sa dobre pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedziel Opublikowano 6 Marca 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2006 ok dzieki za pomoc pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedziel Opublikowano 6 Marca 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2006 ok dzieki za pomoc pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skasuj Opublikowano 9 Marca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2006 W najgorszym wypadku szukaj nowego . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki730i Opublikowano 9 Marca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2006 niemyj silnika krokowego bo to nic nieda, jesli na zimnym jest ok. na poczatek odepnij sonde i zobacz co sie dzieje, jesli to nic nieda to poszukaj lewego powietrza pomiedzy przeplywką a glowicą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedziel Opublikowano 9 Marca 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2006 ok dzieki wam bardzo za pomoc:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedziel Opublikowano 10 Marca 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2006 a czy filtr paliwa ma cos do obrotow? np jest roche zapchany i jest za mala dawka i nie daje na wszystkie gary odpowiedniej ilosci paliwa?! jezdzic jezdzi super na benzynie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek_79 Opublikowano 18 Marca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2006 To na 100% nie jest wina filtra, skoro na benzynie i przy większych obrotach silnik chodzi OK. Albo padł silniczek krokowy, albo masz jakieś nieszczelności w układzie podciśnieniowym. Sprawdź też filtr powietrza, bo jak jest zbyt zapchany, to wolne obroty tez będą nierówne. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedziel Opublikowano 24 Marca 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2006 i jeszcze jedno na 2 garze mam mokry troche jeden wtrysk czy przyczyna tych 'nierownych obrotow' moze byc wlasnie przez ten wtrysk??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek_79 Opublikowano 24 Marca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2006 Czy ten wtryskiwacz jest mokry czy tylko sie lekko poci? tak czy inaczej któryś z oringów (albo od strony głowicy, albo górny od listwy) nie trzyma. Ale jeśli auto jeździ normalne, to raczej nie tu leży problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedziel Opublikowano 24 Marca 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2006 tylko lekko sie poci ale na benzynie ladnie auto jezdzi i poprawka czy na zimnym czy na cieplym tez faluja obroty... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skasuj Opublikowano 24 Marca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2006 tylko lekko sie poci ale na benzynie ladnie auto jezdzi i poprawka czy na zimnym czy na cieplym tez faluja obroty... Szukaj silniczka krokowego ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedziel Opublikowano 24 Marca 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2006 a niemasz oxstylE moze ty silniczka??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skasuj Opublikowano 24 Marca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2006 Mam tylko zobacz jaki masz krztalt wyjscia do gumy laczacej przeplywomierz itd . Bo dzis sie dowiedzialem ze sa 2 rodzaje wyjsc w krztalcie " L " taki mam i drugi rownolegle " | " tego nie mam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łazik Opublikowano 24 Marca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2006 witam!!najlepiej podmieniać graty z innego autka w którym wszystko gra.wtedy był byś pewny co do przyczyny.chodzi mi oczywiście o przepływkę,krokowca itp. a głowicy lub zaworów niema co podmieniać bo za dużo roboty....... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :wink: p.s u mnie było podobnie winą był nadpalony zawór :mrgreen: no ale to ostateczność.poza tym falowanie silnika może być od przepływki,nieszczelności,krokowca ale jeżeli piszesz że wszystkie garki ci niechodzą i autko ''przebiera''[tak zrozumiałem] to warto sprawdzić iskrę i wtryski.pozdro :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.