pelton1985 Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Jak w temacie, mam kompletny motor 318 is. Czy problemem jest wykonanie SWAPA, czy może ktoś już jest po takim zabiegu? Proszę o info odnośnie tego na co zwracać większą uwagę i co muszę wymioenić w osprzęcie dotychczasowego auta.Wykonawce mam ale nie wiem czy się brać za coś takiego. Z tyłu mam bębny. Czy możliwa jest zmiana ich na tarcze hamulcowe tylnia oś. Mam możliwość zorganizowania tarcz z e36 318 is. z góry dzięki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kri$$ Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2008 odnośnie drugiego (hamulców) - na pewno jest możliwa, bo się spotykałem z takimi zamianami, ale jaki koszt, efekty i czy jest to warte zachodu, niestety nie wiem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LUCKY Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Silink pasuje bezproblemów skrzynie równiez mozesz zostawic swoja, jedynie z iS potrzebujesz komputer, wiazke kabli i na kawałek ukladu wydechowego to jest wazne...ja wczoraj kupilem wlasnie silnik is i rozmawiałem z fachowcem w tej sprawie....z racji tego że jesteś z wrocka to tu masz namiary na goscia z miejscowosci Walim jest dobrze obeznany 602-813-897 lub strona www.bmwline.com. Pozdrawiam <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piter17 Opublikowano 11 Maja 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2009 a jak jest z pompa wspomagania... alternator.... przeplywka .... krokowy.... ?? pasuje wszystko od 1.6 - 1.8 do is'a?? a jak jest z podpieciem wiazki kabli to puszki z bezpiecznikami .... mozna sobie samemu poradzic?? czy potrzebne dobry elektryk?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal-lubin Opublikowano 11 Maja 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2009 wiazka pasuje plug&play czyli bez problemów sie podlaczysz...co do osprzetu to wszytsko zalezne jest od konkretnych modeli silników. Jezeli miales m40 a wkladasz m42 to osprzet pasuje ale zdalby sie alternator od m42 bo jest troszke mocniejszy bo is ma wieksze zapotrzebowanie na prad. Wykonanie swapa banalna sprawa.Sprawdz tylko czy nie masz przypadkiem "prawie" kompletnego silnika M44...mowie prawie bo duzo sprzedajacyh sprzedaje go z komputerami ale bez sterownika EWS...bez ktorego nie odpalisz silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piter17 Opublikowano 11 Maja 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2009 silnik biore od znajomego ktory wsadzil go sobie pare tygodni temu ale mial wypadeczek to silnik biore od nigo... wiec raczej bedzie wszystko ok a od ktorego roku byly silniki m44?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal-lubin Opublikowano 11 Maja 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2009 m44 to chyba po 96 ale moge sie mylic bo nie siedze w R4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piter17 Opublikowano 12 Maja 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 koledzy powiedzcie mi jeszcze gdzie jest te ews Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryters Opublikowano 12 Maja 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 Od tego kołnierza od stacyjki idzie kabelek do małej puszki po lewej stronie kierownicy, która znajduje się mniej więcej pod licznikiem. Ale z tego co tu widzę to jest tylko jakiś odbiornik. Część nr 3. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=BE11&mospid=47424&btnr=61_0933&hg=61&fg=25 A EWS wydaje mi się że znajduje się za schowkiem. Tam gdzie moduł od centralnego, szyb itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piter17 Opublikowano 18 Maja 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2009 koledzy pomocy... jestem po swapie.... iii rozusznik nie chce nawet przekrecic ... chyba cos zle podlaczylem... jak kable do rozrusznika przychodza?? alternator musi byc podlaczony aby przekrecil silnik ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
teha Opublikowano 18 Maja 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2009 Z tyłu mam bębny. Czy możliwa jest zmiana ich na tarcze hamulcowe tylnia oś. Mam możliwość zorganizowania tarcz z e36 318 is. Tarcze to nie wszystko..., ja u siebie niedługo też wymieniam, stąd wiem że trzeba wymieniać całe wahacze razem z tarczami, ściski i chyba półosie (CO DO TEGO NIE JESTEM PEWNY), więc sprawa nie jest zbyt tania, no chyba że masz konkretnego dawcę z dobrymi tarczami i klockami... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal-lubin Opublikowano 18 Maja 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2009 tyl kompletny z tarczami, zaciskami, wachazami mam za 300zl jezelis szukasz... [ Dodano: 18 Maj 09, 23:30 ] masz chyba EWS nie podpiety [ Dodano: 18 Maj 09, 23:31 ] w toruniu jest pelno magików...zglos sie do kogos z miejscowych i szybko ci pomoga... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piter17 Opublikowano 18 Maja 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2009 silnik m42 jest bez EWS.... stawiam ze cos zle kabelki polaczylem ;p [ Dodano: 19 Maj 09, 22:22 ] koledzy pomocy....mam e36 po swapie na 1.8 is wszystko podlaczone dobrze ... silnik z 93r instalacja orginalna jest ale komputer jest od e30 1.8is z 90 i tu problem bo nie odpala.... cewki raczej dobrze podlaczylem bo nic nie strzela jak kreci... iskra jest ... moze miec na to wplyw ze przeplywka nie jest zalozona i wydech jest rozkrecony zaraz za kolektorem..?? pomocy skonczyly mi sie juz pomysly pytanie_bmw :cry: [ Dodano: 19 Maj 09, 22:28 ] koledzy pomocy....mam e36 po swapie na 1.8 is wszystko podlaczone dobrze ... silnik z 93r instalacja orginalna jest ale komputer jest od e30 1.8is z 90 i tu problem bo nie odpala.... cewki raczej dobrze podlaczylem bo nic nie strzela jak kreci... iskra jest ... moze miec na to wplyw ze przeplywka nie jest zalozona i wydech jest rozkrecony zaraz za kolektorem..?? pomocy skonczyly mi sie juz pomysly [ Dodano: 25 Maj 09, 22:28 ] wszystko dobrze podlaczone iskra jak w odrzutowcu benzyna jest a nie odpala co to moze byc?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziki888 Opublikowano 20 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2011 witam. podlacze sie pod temat zrobilem swapa z 1.6 m43 na 1.9ti m 44. wszystko cacy ale mam maly zgryz 1.6 mialem zagazowana i chcialbym zagazowac ti instalka sekwencja tomato. czy da rade podpiac pod ten silnik co zmixerem? przeplywke mam plastikowa. pozdrawiam ps.tylko nie piszcie zebym dal spokoj z gazem czy o nowej instalce bo narazie u mnie krucho z sianem:sad: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz13 Opublikowano 21 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2011 ale kolega temat odświerzył że ho ho klękajcie narody (data) :-P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.