DIEGO E30 Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Jak w temacie.Przecież tego dziada należy unikać :lol: Wybór był świadomy czy przez przypadek? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zenon Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 a co ci sie niepodoba w tym silniku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DIEGO E30 Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 klepanie ,znaczy sie Twój jest ok? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zenon Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 co prawda zaczyna mi klekotać na zimnym silniku ale jak na 1.6 i 8 zaworuw to rewelacyjny silnik i złego słowa o nim nie powiem zwłaszcza że jeżdze nim już 2 lata i ani razu mnie nie zawiudł . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DIEGO E30 Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Mój w sumie tez mnie nie zawiódł,ale klepie okrutnie i to mnie dołuja jak jade.Dobre chociaż to ,że prawie nic mi oleju nie bierze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zenon Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 jeżeli chodzi o olej zmieniam co 10.000 na pułsyntetyk magnatek 10 w 40 a stan na bagnecie spada o 1 milimetr jak na 10.000 km i najechane 205.000 km to dobry wynik .co do klepania na alegro ; wałek,dzwigienki i popychacze kupisz za 800 zł . a jak chcesz mieć więcej spokoju to robisz góre na M43 i po kłopocie. <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2008 jak Ci klepie to wymień popychacze, sprawdz dzwigienki i wałek ja jak u siebie uslyszalem bociana to zrobilem co trzeba i mialem spokoj przez 4 lata Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DIEGO E30 Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Ja wiem co trzeba robić jak klepie ,ale wracając do tematu.Jak kupowałem moją to wogóle nie wiedziałem ,że bedzie problem z cykaniem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2008 a nie wiedziałeś ze w aucie czasami coś trzeba wymienić, naprawić itp. ? jedyne auto w które sie nie pakuje kasy i nie zagląda to służbowe pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DIEGO E30 Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2008 To ,że trzeba w aucie wymieniać to ja już wiem chyba najlepiej :lol: ,masz może służbowe m40? :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Ja tam na moje M40 nie narzekam i bez wiekszych krempacji mozna stawac na kreske czesto z mocniejszymi silnikami <bmw_1> Klepanie pojawia sie wtedy gdy własciciel obecny badz ktorys z poprzednich oszczedzał na wymianach oleju albo lał olej kiepskiej jakosci. W sumie to sie zastanawiam czego oczekujesz w odpowiedzi w tym temacie , nie ma co wymagac cudów od 18 letniego silnika :drunk: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DIEGO E30 Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Mordulec ,ale ja sie pytam czemu kupiliście m40?Przecież za identyczne pieniądze można miec m20 :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2008 chyba zajechane m20 zdrowe m20-tki teraz sie cenią Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DIEGO E30 Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2008 No w sumie to tak , troche trzeba dołożyć do m20.Do tego silnika przymierzam sie juz od ponad roku. :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2008 ja osobiscie uwazam ze lepiej dac za oauto troszke wiecej, niz pozniej wlozyc drugie tyle w jego remonty pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DIEGO E30 Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Tak z 5-6 tysi i bedzie wszytko co trzeba oraz ładne fele. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enzo Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2008 E jak sie poszuka t osie znajdzie ja w tamtym roku znalazlem kumplwi ladne 325i sedan za 3300 tylko ubepzieczyc tzreba bylo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banan_owiec Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2008 jedyne auto w które sie nie pakuje kasy i nie zagląda to służbowe ...do tego służbowe nie boi się żadnych dziur i podjedzie pod 30cm krawężnik... każdy Jak się o samochodzik dba i pilnuje to jeździ i nie zawodzi, a od kilkunastoletniej maszyny nie ma co wymagać cudów... Tylko samoloty latają po 20 lat bez awarii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beryl Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Swoje pierwsze M40 kupiłem nieświadomie, że to taki silnik. Myślałem, że jak wymienię hydraulikę to będzie git a nie było. Drugie kupiłem właściwie do roboty, bo wolałem takie niż punto 1.1, które stało w miejscu pomimo, że jechało. Poza tym włożyłem trochę kasy w to wszystko i musi swoje odpracować, a psuć jakoś i kończyć nie chce. Następnego BMW z tym silnikiem już nie kupię. 6 garków w ładnym stanie trudno znaleźć. Miałem okazję sprzedać jedno i za te same pieniądze kupić 320, ale jak przejechałem sie nim, to wolę już swoje M40. Wiem co mam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DIEGO E30 Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Zestawy z allegro za 800 zl to podejrzewam ,że lipne są.Znam gościa wy pewnie tez , ma ksywke stones na sporcie i posiada sklep z częściami do bawarek.U niego kpl rozrząd stoi 1050 zl plus jakies oleje ,pestki.Wole te pieniądze zainwestować w swapa,który i tak wyjdzie drożej no ,ale trudno sie mówi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beryl Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Zestawy z allegro za 800 zl to podejrzewam ,że lipne są.Znam gościa wy pewnie tez , ma ksywke stones na sporcie i posiada sklep z częściami do bawarek.U niego kpl rozrząd stoi 1050 zl plus jakies oleje ,pestki.Wole te pieniądze zainwestować w swapa,który i tak wyjdzie drożej no ,ale trudno sie mówi Myślę, że wymiana hydrauliki w M40 jest zupełnie bez sensu, to wyrzucenie kasy w błoto. Lepiej już wsadzić dźwigienki od M43 (koszt 250 zeta) i jest spokój wieczny z wałkiem itp. Silnik może sobie cykać, ale nic nie wyciera się. Ostatnio oglądałem is-a 1,8 i powiem, że to jest to .... tylko szum (szkoda, że nie u mnie :cry: ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DIEGO E30 Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Lepiej już wsadzić dźwigienki od M43 (koszt 250 zeta) i jest spokój wieczny z wałkiem itp Te dzwigienki od m43 nic nie wyciszają hydrauliki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beryl Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Te dzwigienki od m43 nic nie wyciszają hydrauliki? trochę wyciszają, bo nie ma takiego tarcia i walenia, ale za dopinanie odpowiedzialne są popychacze i ciśnienie oleju. jeżeli przed wymianą cykało, to po założeniu też będzie. Jest magik, który robi tak, że likwiduje jakby luzy na popychaczu tzn popychacz jest wciśnięty do samego końca i robi jakiś minimalny luz tymi adapterkami, wtedy jest cicho. Z doświadczenia wiem, że u niektórych (np. u mnie) nie udaje mu się to i podpiera zawory. Silnik albo nie zapali albo kuleje. Ja tam wolę niech sobie już cyka, ale przynajmniej nie wypali zaworów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DIEGO E30 Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Ten nadwymiarowy luz ile może wynosic?To są dziesiąte części milimetra :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beryl Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Ten nadwymiarowy luz ile może wynosic?To są dziesiąte części milimetra :?: nie wiem dokładnie, może 0,05 może 0,1. Kiedyś próbowałem u siebie, zrobiłem 0,1 podkładkami pod popychaczami, mierzyłem szczelinomierzem i dalej cykało. Prawdopodobnie trzeba by było zrobić nie więcej niż 0,05. Zawory w M40 są wypełnione sodem, co daje chyba to, że odporne są na zmianę długości po nagrzaniu. Trochę to taka ruska ruletka, zrobisz za mało i zaraz remoncik. Poza tym co jakiś czas trzeba by sprawdzać ciśnienie i "luzy zaworowe" żeby mieć pewność, a to nie jest takie proste, bo trzeba wyciągać popychacze, rozbierać je, wywalić olej żeby sprawdzić luzy. Ciekawi mnie tylko, czy tym wszystkim ludziom, którzy chwalą tego speca, będzie bezproblemowo chodziło takie ręczne ustawienie zaworów. Może sie okazać, że za jakiś czas nagle będzie wysyp wypalonych zaworów. Ludzie do niego jeżdżą klekotami, wyjeżdżają zadowoleni, ale nie świadomi co im zrobił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.