foxnexus Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2008 zakupiłem bmw e38 4.0 v8 ( z gazem ) z 95 roku. dzisiaj spadła mi rura z chłodnicy ( wyleciała cała woda ) . zamontowałem rure , nalałem wode, ale ciągle jej ubywa, nie widać wycieku. auto zaczeło lekko dymić na biało ( z wydechu kapie woda ). oprócz tego pod maską po lewej stronie słychać terkotanie. czy tam znajduje się pompa wodna i poszły w niej łopatki , które teraz terkoczą? ( prosze powiedzcie , że to tylko to terkocze ). woda w wydechu to jak sądze uszczelka pod głowicą, czy jest może jeszcze inna opcja? auto mam od trzech dni i już awaria, załamać się można . ciekawe ile na warsztacie mnie skasują. mogła wytrzymać jeszcze do środy ( jestem umówiony na kompletny przegląd w autochipie - wtedy może koszta byłyby mniejsze). prosze pomóżcie. czy w takim stanie auto nadaje się do jazdy ( choćby na warsztat ), czy trzeba będzie je tam lawetą wieść ( automat ) ? z góry dziękuje i aż boje się waszych odpowiedzi, mimo to czekam na nie z niecierpliwością. pozdrawiam :cry: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2008 ale jezeli ci ubywa woda to moze byc: uszczelka pod głowica ale to w oleju bys miał płyn chyba ze idzie na tłoki lub układ był zapowietrzony i poprostu brak i dlatego jest mało, co do pompy wody jezli by padł łopatka strasznie by sie grzał, pompa wody raczej znajduje sie centralnie na srodku silnika. co do kosztow siezko powiedziec bo moze wogole tragedi niema a moga byc w tysiacach-zalezy co tam jest. A tak wogule grzeje ci sie czy cos? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foxnexus Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2008 wczoraj okolo 16 w korkach lekko sie grzal, ale jak wyjechalem z korka to po 100 metrach temp wrocila do normy, dzisiaj juz mocniej sie spocil, na tej samej prostej temp wrocila do normy , a poreset metrow dalej odczepila sie ta rura od chlodnicy i cala woda wyleciala. jak pisalem , mialem nadzieje, ze do przyszlej srody nic powaznego sie nie stanie i w autochipie mi to zdiagnozuja i zrobia, niestety, przeliczylem sie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonn7 Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2008 ja bym sie sklanial ku uszczelce pod głowicą bemki mają tak ze trzeba pilnować temperatury bo inaczej siadaja nie jezdzij nia jak mozesz bo czasami moze ci cos pęknac głowica albo blok a ty masz przeciez v8 wspolczuje pozdrawiam i zycze zeby to byla tylko ta nieszczesna rura Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foxnexus Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 dzięki za pomoc, wziołem sobie dzisiaj wolne i zaraz ruszam na warsztat, dam znać co się stało. pozdawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kogut Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 witam w naleprzym przypadku masz po prostu zapowietrzony układ chłodzenia dlatego poziom chłodziwa skacze i temp też . woda w wydechu hmm zależy ile tej wody może być skroplona para wodna,jeżeli kapło pare kropli ,masz v 8 to duży motor dużo chłodziwa potrzebuje ,spróbuj spokojnie jeszcze raz wszystko sprawdzić pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foxnexus Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 wychodzi na to, ze z tą wodą może nie być nic poważnego, pozostaje kwestia terkotania po lewej stronie silnika. najgorsze jest to, ze na warsztacie dzisiaj mi tego nie zrobia, ewentualnie pobierznie sprawdza co i jak ( na słuch). [ Dodano: 28 Sierpień 08, 13:57 ] koledzy okazalo sie , ze terkotanie wydaje z siebie łożysko od klimatyzacji- prosta sprawa, niestety po założeniu nowego wyszło, że bieżnia łożyska, która jest elementem sprężarki jest poniszczona- trzeba sprężarke wymienić. czekam , aż załatwią jakąś w dobrym stanie, a póki co nie mam klimy. Co do wody/płynu narazie doradzili poczekać i na bieżąco kontrolować stan w chłodnicy, jeśli będzie ubywać to wymiana uszczelki, jeśli nie to prawdopodobnie było go za mało, temp sie podniosła i opaska zaciskowa nie utrzymała rurki. poczekam ,aż autko ostygnie i sprawdze, dam znać czy jest ok , czy nie. [ Dodano: 9 Wrzesień 08, 19:17 ] po inspekcji w autochipie - zapchany uklad chlodzenia + do wymiany termostat, niestety termin mam dopiero na 6 października . do tej pory uzywac gazu jakby pod maska byl silnik z malucha i trzymac kciuki. tyle dobrego, ze uszczelka jest ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.