polkaida Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Witam wszystkich mam mały problem. Przed dwoma tygodniami kupiłem BMW e39 2.5L TDS i po dwóch tygodniach zaczęło coś się dziać!! Opiszę parę tych dziwnych zachowań!! Mianowicie strasznie się grzeje po przekroczeniu pewnej prędkości! Jadąc autem cały czas do 2.5 tys/obr i nie przekraczając 120km/h nic poważnego sie nie dzieje, tylko po przekroczeniu 200kilometrów zauważalnie spada poziom płynu w chłodnicy, kiedy wrzucę jej więcej obrotów błyskawicznie wzrasta temperatura i kiedy otwieram korek w zbiorniku wyrównawczym wody praktycznie niema, kiedy auto jest na chodzie i stoi w miejscu nawet przy większych obrotach nic nie kapie, silnik jest z każdej strony suchy, jest jak powinno być, obecnie jest wyciągnięty termostat i pomogło to tylko tyle że nie robi się aż tak duże ciśnienie na wężach, chłodnica jest praktycznie cały czas zimna, przy małych obrotach autem trzęsie, kiedy daję jej gazu to dymi na biało ale kiedy dłużej pochodzi to silnik zaczyna pracować normalnie i wtedy nic kompletnie nie kopci!! Na komputerze są następujące wskaźniki, 1 temperatura na zewnątrz, 2 chwilowe spalanie, 3 ilość kilometrów ile jeszcze przejadę i to ostatnie 4 podejrzewam że to jest ciśnienie czy coś takiego, w każdym razie wskazuje 40.2 l . Proszę znawców o pomoc zanim auto trafi do mechanika i tam skroją mnie 4tys zł dziekuje i czekam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kresek Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Niestety padla uszczelka pod glowica badz glowica. I teraz bmw (bedziesz mial wydatki) no niestety :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomski Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Tez mi to na uszczelke wyglada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki730i Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 a mi nie,najpierw wymien(zamontuj nowy termostat) termostat a pozniej sprawdz chlodnice czy cala grzeje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polkaida Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2008 termostat sprawdzałem, pompę wody sprawdzałem, wartości CO, bagnet, praktycznie wszystko co można by wykluczyć i wszystko wykluczyłem, byłem u mechanika i stwierdził jednoznacznie że to uszkodzona głowica, mało tego, do wymiany pierścienie:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
razyel Opublikowano 1 Września 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Września 2008 A olej jaki masz? Czysty? Pod korkiem oleju jest taka biała maź? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 2 Września 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Września 2008 Jeśli nagminnie ubywa Ci płynu z chłodnicy to mogą być różne przyczyny.Albo masz wycieki na pompie wody,wywala Ci spod uszczelki,najgorszy scenariusz pęknięta głowica między kanałami.Ostatnie już praktykowałem(miałem białą maź w zbiorniku wody w chłodnicy)Termostat nie wchodzi w grę,on odpowiada za regulację temperatury silnika,a nie za ubywanie płynu w układzie.Nawet przy uszkodzonym termostacie silni nie kopciłby białym dymem.Zdarzało się,że pękł blok, silnik niby normalnie pracował ale niestety był poważnie uszkodzony.Nie życzę :gril: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polkaida Opublikowano 3 Września 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Września 2008 beemka jest już prawie zrobiona, była sprawdzana przez parę ludzi, warsztat specjalizujący się w szlifowaniu cylindrów i sprawdzaniu i regeneracji wałów, planowaniu głowic, okazało się że na jednym ostatnim tłoku praktycznie uszczelki nie było!! dzięki wszystkim Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.