Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


PROBLEM BMW E39


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich mam mały problem.

Przed dwoma tygodniami kupiłem BMW e39 2.5L TDS i po dwóch tygodniach zaczęło coś się dziać!!

Opiszę parę tych dziwnych zachowań!!

Mianowicie strasznie się grzeje po przekroczeniu pewnej prędkości!

Jadąc autem cały czas do 2.5 tys/obr i nie przekraczając 120km/h nic poważnego sie nie dzieje, tylko po przekroczeniu 200kilometrów zauważalnie spada poziom płynu w chłodnicy, kiedy wrzucę jej więcej obrotów błyskawicznie wzrasta temperatura i kiedy otwieram korek w zbiorniku wyrównawczym wody praktycznie niema, kiedy auto jest na chodzie i stoi w miejscu nawet przy większych obrotach nic nie kapie, silnik jest z każdej strony suchy, jest jak powinno być, obecnie jest wyciągnięty termostat i pomogło to tylko tyle że nie robi się aż tak duże ciśnienie na wężach, chłodnica jest praktycznie cały czas zimna, przy małych obrotach autem trzęsie, kiedy daję jej gazu to dymi na biało ale kiedy dłużej pochodzi to silnik zaczyna pracować normalnie i wtedy nic kompletnie nie kopci!! Na komputerze są następujące wskaźniki, 1 temperatura na zewnątrz, 2 chwilowe spalanie, 3 ilość kilometrów ile jeszcze przejadę i to ostatnie 4 podejrzewam że to jest ciśnienie czy coś takiego, w każdym razie wskazuje 40.2 l . Proszę znawców o pomoc zanim auto trafi do mechanika i tam skroją mnie 4tys zł dziekuje i czekam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli nagminnie ubywa Ci płynu z chłodnicy to mogą być różne przyczyny.Albo masz wycieki na pompie wody,wywala Ci spod uszczelki,najgorszy scenariusz pęknięta głowica między kanałami.Ostatnie już praktykowałem(miałem białą maź w zbiorniku wody w chłodnicy)Termostat nie wchodzi w grę,on odpowiada za regulację temperatury silnika,a nie za ubywanie płynu w układzie.Nawet przy uszkodzonym termostacie silni nie kopciłby białym dymem.Zdarzało się,że pękł blok, silnik niby normalnie pracował ale niestety był poważnie uszkodzony.Nie życzę :gril:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

beemka jest już prawie zrobiona, była sprawdzana przez parę ludzi, warsztat specjalizujący się w szlifowaniu cylindrów i sprawdzaniu i regeneracji wałów, planowaniu głowic, okazało się że na jednym ostatnim tłoku praktycznie uszczelki nie było!! dzięki wszystkim

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...