krismont Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 witam, może gdzieś juz o tym jest napisane ale zapytam jeszcze raz... na wolnych obrotach cos głośno stuka w skrzyni po wciśnięciu sprzegła cichnie, od jakiegos czasu czuc tez delikatnie że śmierdzi sprzęgło po ostrzejszej jeździe...co to może być i odrazu zapytam znalazłem sprzęgło sachsa na allegro do 318is z klima za 420 zł czy one faktycznie sa w takich cenach?? dzieki z góry za pomoc aha wszystkie stuki puki w bmw e 36 318is 93rok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 to pewnie łozysko na wałku głownym ci w skrzyni puka, jezeli wcisniesz sprzegło wtedy skrzynie rozłancza i jest cisza, a zarazem jezeli czuc sprzegło to pewnie tez juz sie konczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banan_owiec Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Ja do siebie kupiłem SACHSa za 365zł - ale z klimą? Pierwsze słysze... :? Do is'a jest to samo co do 316i i 318i... Weź sobie do serca ten smród bo ja go troche zignorowałem i skatowałem sprzęgło... Potem pękł taki bolec mocujący (1 z 3-ech), sprzęgło poszło lekko na bok i paliło mi tarczę nawet przy spokojnej jeździe... A przy okazji wymiany fachowcy powiedzą Ci co to za stuki ale najpewniej jest tak jak mówi Danich Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krismont Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 zamowilem juz sprzeglo komplet w piatek wymieniam jak zniknie stukanie to napisze pzdr [ Dodano: 26 Sierpień 08, 19:24 ] to pewnie łozysko na wałku głownym ci w skrzyni puka, jezeli wcisniesz sprzegło wtedy skrzynie rozłancza i jest cisza, a zarazem jezeli czuc sprzegło to pewnie tez juz sie konczy ale ale jeszcze zapytam czy chodzi ci o to łożysko które jest w komplecie ze sprzeglem to oporowe czy jakies inne?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 nie ale ale jeszcze zapytam czy chodzi ci o to łożysko które jest w komplecie ze sprzeglem to oporowe czy jakies inne?? własnie chodzi mi nie o łozysko oporowe tylko na wałku głownym skrzyni biegów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krismont Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 nie ale ale jeszcze zapytam czy chodzi ci o to łożysko które jest w komplecie ze sprzeglem to oporowe czy jakies inne?? własnie chodzi mi nie o łozysko oporowe tylko na wałku głownym skrzyni biegówmożna kupic takie lozysko nowe normalnie w sklepie czy jest jakis problem z tym?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2008 mysle ze mozna ale skrzynia jest do rozebrania, wiesz jezeli by to było łozysko oporowe to dzwiek wydobywajacy sie byłby bardziej szum a jezeli ci puka to pewnie w skrzyni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
centu$ Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Zeby nie zakładać nowego tematu I sorki ze W czyims temacie sie zapytam Ale tez mam pytanko co do sprzegla. A wiec rano gdy samochód jest zimny jak zapalam to nie wrzuce zadnego biedu. A gdy mam bieg wlaczony i pale auto to odrazu mi jedzie :mrgreen: A jak chwile pojezdze i samochodzik sie nagrzeje wtedy biegi normalnie wskakują. Czy to juz sprzeglo sie prawie skonczylo :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 centu$ to nie sprzegło, masz zbyt gesty olej w skrzyni biegow, zlej go i kup cos dobrego bo w zime to wogole nie wrzucisz biegu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krismont Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2008 W sumie można zakończyć Moj temat w skrzyni byla 100 oleju, jak sie okazało, wiec problem klekotania sie rozwiązał sprzęgło wymieniłem nalałem oleju....jest dobrze skrzynka chodzi cichutko!!!Jeszcze zapytam o jakiś namiar na czujnik temperatury silnika. Są dwa jeden od wskaźnika drugi od ssania tak?? Jakiś link do tego drugiego jak to wygląda i jaki to koszt..Na zimnym silniku rano skaczą obroty czasami gaśnie po rozgrzaniu autko chodzi idealnie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2008 tak zgadza sie sie sa dwa jeden od wskaznika a drugi do kompa od dawkowania iloscia paliwa w zaleznosci od temp. silnika, temat był duzo razy przerabiny na forum w is chyba gdzies pod kolektorem sie znajduja czujniki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krismont Opublikowano 17 Września 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Września 2008 Witam musze jeszcze raz zapytać, nadal mam problem z obrotami silnika rano skaczą od 1200 do 300,pozniej jakieś 1100 do 500 i tak az zatrzymają sie na 800i jest dobrze, wymieniłem czujnik temperatury silniki (tak doradził mi mechanik),ale nie wiele to zmieniło, co to może być prószę o poradę. Na pewno było to juz poruszane na forum wiec może jakiś link do tematu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.