Bob Opublikowano 5 Marca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2006 znajomy ma TDS'a 200tyś km auto jezdziło normalnie bez żadnych problemów, pare dni temu po powrocie z pracy zgasił auto. Po jakiejś godzinie chciał gdzieś pojechać i samochód mial problem odpalić, za czwartym razem chyba odpalił i to bardzo ciężko. Później wieczorem jak już wrócił postawił ją, auto przestało całą noc i juz nie chce odpalić, nowy akumulator ma, samochód ma problem wogóle zakręcić, rozrusznik też jest ok. Co najgorsze po podniesieniu maski okazało się, ze wszystko w okolicach turbiny jest "zażygane" olejem, sprawdzilismy olej (auto po wymianie zrobilo 400km) a stan oleju poniżej minimum jest. Czy ktoś wie co moglo sie stać? czy mozliwe zeby turbo padło? pozatym wogóle nie chce kręcic, to moze być pompa wtryskowa? pozdro. PS: Silnik jest w Omedze B z 96 roku ale to ten sam silnik co w BMW więc tutaj to dałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 5 Marca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2006 pogdybać można, ale................................ odwiedziny u pożądnego mech. i tak nie uniknione :evil: tak bywa , szczególnie z TDS-ami, im większa komplikacja silnika tym gorzej :cry: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TDSerek Opublikowano 5 Marca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2006 chcialem powiedziec zeby swiece zarowe sprawdzil..ale wyglada na to ze turbina do regeneracji ...oby nie siadla rowniez pompa bo bedzie mial spory wydatek.....nic wiecej nie da sie powiedziec...jedynie mozna zyc w obawie ze i mnie moze cos takiego spotkac...ale oby nie...ogolnie znam ludzi ktorzy tdsami przesmigali 700tys wiec wszystko zalerzy od urzytkowania autka pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bob Opublikowano 5 Marca 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2006 no świece będą jutro, to ze nie pali to moze ich wina, ale skoro silnik cały w oleju i turbina to pewnie turbo zdechło :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bob Opublikowano 6 Marca 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2006 już wiem wszystko, silnik umarł przy przebiegu 200tyś km. Na żadnym garze nie ma kompresji :roll: i turbo padło :? kompresja zmierzona została, sprawdzane te swiece były i turbina. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 6 Marca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2006 już wiem wszystko, silnik umarł przy przebiegu 200tyś km.Na żadnym garze nie ma kompresji :roll: i turbo padło :? kompresja zmierzona została, sprawdzane te swiece były i turbina. wyjaśnij dokładnie, chodził dobrze i nagle umarł a co to "gołąb z ptasią grypą" :?: :?: :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TDSerek Opublikowano 6 Marca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2006 wlasnie ogolnie to jest zastanawiajace ze tds siadaja w omegach....jak bylem u mechaniora to zawsze widzialem omegi z tdsami a bmki zadko wrecz sporadycznie niby ten sam silnik ale elektronika inna ....oby mnie to nie spotkalo..narazie wszystko hula jak trza...ech...powodzonka I sprawdzic by nalezalo czy nigdzie blok nie jest pekniety albo walek...bo tez gdzies o tym czytalem ze taki psikus maja te silniczki.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bob Opublikowano 6 Marca 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2006 wyjaśnij dokładnie, chodził dobrze i nagle umarł napisałem: Na żadnym garze nie ma kompresji dokładnie to tak: posypały sie pierscienie, porysowaly gładzie cylindrów i silnik nie ma kompresji, blok pękł najprawdopodobniej bo auto zgubilo cały olej, turbo całe jest w oleju i do tego jest zatarte oraz wg. mechanika peknięte. dlatego jak ktos ma na oku silnik TDS z turbiną to prosze pisać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 6 Marca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2006 o kurka, ale jak to wszystkie pierścienie na raz :?: czyli najpierw olej zgubił :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bob Opublikowano 6 Marca 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2006 to wyszlo tak, ze samochod sie zagrzał na którymś cylindrze srzelily pierscienie i rozwalilo blok wylał olej, a to jak padlo turbo to nie mam juz bladego pojęcia, dokladnei powiem za jakis czas bo teraz nie chce kolegi denerwowac tymi pytaniami bo troszke zły jest :mrgreen: samochód miał 3miechy. A to, ze nie ma kompresji to oznacza ze ten silnik byl zajechany poprostu strasznie :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 6 Marca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2006 czyli wniosek: sprawdzmy kompresję, poza tym że nie kupujmy Omegi ( joke :lol: ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki730i Opublikowano 7 Marca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2006 wg. mnie rozsypala sie turbina i silnik wessał olej do cylindrow i rozpieprzylo silnik, oleju silnik nie spreży.czesto tak jest. powiem tak: jak ktos chce kupic tedeesa lub td m51 to musi taki silnik tak samo palic na zimnym silniku i na cieplym. odrazu a nie po paru sekundach. jesli odpala tak samo to bedzie dzialac. a próba cisnienia nic nieda jesli silnik bierze olej lub turbo puszcza olej do kolektora ssącego. na oleju cisnienie zawsze bedzie podwyzszone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiCKOS Opublikowano 25 Marca 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2006 sprawa jest prosta twój znajomy nie schłodził turbosprężarki po ostrej katordze zapewne i olej poszedł w wydech i załatwił turbo więc macie problem bo turbo napewno do regeneracji o ile nie pekło w środku i jest możliwa regeneracja ... a sprawa zapalenia pojazdu to już inna historia podczas kręcenia silnikiem nalezy puścić nakrętke od wtrysku z góry która prowadzi do pompy wtryskowej i zobaczyć czy daje paliwo następnie sprawdzić świece żarowe podczas kręcenia z tej nakrętki mocno paliwo pwoinno tryskać jak sie ledwo co sączy to też może być że pompa nie daje rady i nie wytwarza odpowiedniego ciśnienia ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.