woz Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Jak myslicie? Od chyba roku tankuje vpower racing (wmawialem sobie, ze skoro tyle wydaje na mody, to 20-30zl wiecej wydac na bak to przezyje..) ale 5,29 to juz lekka przesada <bmw_4> To racing ma niby 100 octanow. Moze i to prawda, za taka cene. Ale jest tez vpower 95. Ona tez jest jakos wzbogacona. Mowiono mi (i to nie z jednego zrodla - wiarygodnego..), ze WSZYSTKIE paliwa (czyli bp, orlen, lotos itd) leca z tego samego zrodla. Czyli nie wazne gdzie wlewasz, tankujesz to samo. Tylko shell jest importowane. Czy ktos sie orientuje w tych smiesznych v-powerach co i jak? bo jesli faktycznie roznicy nie bedzie az takiej, to po co 5,29 za litr (powiesic sie tylko.. ) tylko moze i te tansza v-power 95? Te pare octanow stanowi roznice jesli chodzi o dynamike auta i co zdrowsze dla silnika?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banan_owiec Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Na V-Powerach się nie znam ale to, że z jednego źródła biorą to chyba lekka ściema... Gdzie nie pojedziesz to mają inną bajure. Fakt - Shell ma dobre paliwa ale drogie. Tankowałem na różnych stacjach ale Orlenów unikam jak ognia - badziewie sprzedają... Mojemu ojcu kiedyś do 35L zbiornika gazu nalali 40L :shock: Ale był potem dym! :lol: Ostatnio zalewam bunie na stacji Tesco na Długiej. Tania bajurka, blisko i jestem zadowolony... A raz na jakiś czas wlewam wysokooktanową (98 albo właśnie VP), żeby ją troszkę "przepalić" :mrgreen: no i wtedy jednak odrobinę (nieznacznie) czuje się różnice... A co do V-Power 95 to słyszałem, że ponoć to 96 Oct. 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Dzisiaj gadalem z jakims gosciem na stacji, akurat vpower 95 (4,77 za litr. Kurde, 50gr tansze niz racing...). Koles mowil, ze niby jest wzbogacona i wychodzi okolo 97-98 ocytanow. To w sumie czemu jest to vpower 95, a nie 98?? <drapie sie po glowie bo czuje kit..> Ale powiedzial jedno. Zerknal na klapie wlewu u mnie, i jest napisane, ze polecaja od 91-98 octanow, ze racing, ktory ma 100 octanow, moze byc za suchy dla mojego silnika. Ze vpower 95 jest lepszym rozwiazaniem, i napewno nie gorszym.. Chyba v-95 Nie wiedzialem, ze rozne octany to sa bardziej "suche" czy "mokre" paliwa.. <znowu drapie sie po glowie>, ale fakt faktem, 30zl roznicy na baku to juz jest cos.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forest Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Ja słyszałem,że faktycznie wszyscy biorą paliwo z polskich rafinerii i tylko dodatki do paliwa są inne.Była kiedyś firma DEA która sprowadzała paliwo z Niemiec ale dali sobie spokój.Ja osobiście tankuję na Shellu i BP.Fakt faktem gdy jeszcze do Celicy zalewałem VP czuć było różnice. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kresek Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2008 wiadomosci z pierwszej reki sa takie ze wszystkie paliwa w pl pochodza z dwoch rafinerii plock i gdansk. dodatki sa dolewane u dystrybutorow orlen shell bp itd czyli rozcienczane. a v power robia na stacji przez dolanie plynu maja je w 10l bankach i odpowiednie proporcje. siora robila na stacji i mialem tego dodatku troche. wtedy tankujesz np na bliskiej tansze paliwo lejesz dodatek i masz v powera. jedynie racing jest sprowadzany przez shell stad cena Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
el_banano Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2008 a z tym że Orlen, i lotos biorą z jednego źródła to akurat prawda, bo mam znajomka który siedzi głęboko w ty mteamcie i nie pracuje na stacji tylko jest jednym z szefów itd. ale mniejsza z tym. orlen i lotos to to samo, shell ma to samo co nesta24 a bp to też co innego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.