Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

We Wrocku przy ul. Rakowej kiedyś się w to bawili. Jeżeli dyferek wyje , to na bank potrzebna będzie fabrycznie nowa para kól tzw. przekladnia glówna, a bardziej zrozumiale to walek atakujący i kolo talerzowe, a przy dozie szczęścia może uda się wyregulować ten, który Posiadasz. Jeżeli Dowiesz się o ceny tych części to koszt samej robocizny może być podobny. Osobiście kupil bym używany tylny most z gwarancją rozruchową i wtedy przeszczep jest praktycznie pozbawiony ryzyka.

To ,że Trafileś wcześniej na "wyjące" mosty nic nie oznacza - po prostu byly z różnych przyczyn zajechane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mogę sie mylić ale jeżeli wyje na łożyskach to łożyska chyba można wymienić ?

He he he to i tak prawie jeden pikuś , jeżeli chodzi o koszt robocizny. Łożyska mogą być uszkodzone na wałku atakującym lub na koszu od mechanizmu różnicowego. żeby tow miarę dokładnie sprawdzić, to sprawdzający musi być wyposażony w stetoskop medyczny ( bez kitu).

Podjedź na ul. Rakową , jest tam cały zespół różnych warsztatów i być może ktoś "zbada" Twój dyferek.

edit: Zapomniałem dodać (to chyba z powodu wieku hehe),że po takiej czy innej operacji "rozbierania" dyfra, konieczna jest jego dokładna regulacja!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...