Rybka318is Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Witam. Mam problem z tylnym zawieszeniem.Tzn opony piszcza n a kazdym zakrecie,nawet przy małych prędkosciach. Na deszczu nie da sie jezdzic,auto zachowuje sie jak bym jechał po lodzie. I do tego widze ze oponki sie strasznie szybko zużywają. Mysle nad wymianą wszystkich gum na wahaczach na tyle i teraz pytanko,ile ich tam jest,jaki jest mniej wiecej ich koszt i czy jestem w stanie zrobic to sam. Jak ktos juz sie w to bawił to prosze o pomoc. Chyba ze macie jakis inny pomysł czemu auto sie tak zachowuje.?? pytanie_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kri$$ Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2008 do wymiany tulejek wahaczy potrzebujesz prasy, chyba że ktoś zna "chałupniczy" sposób wymiany, ale ja nie - mnie niecały rok temu kosztowała chyba 30 zł a może problem Twój zacznij od zrobienia geometrii kół?... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rybka318is Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Tak ale ktos kiedys napisał na forum ze w tym aucie nie ma regulacji geometri tylnej osi. To ja juz nie wiem, jesli jest to tak by bylo najlogiczniej od tego zaczac. Ale co ma wspólnego geometria z tym ze auto plywa po drodze?? Wiem ze będzie potrzebna prasa ale myslałem sam wyjąc wahacz i zawiezc do mechanika.Duzo jest roboty z jego wymontowaniem? I jaki jest koszt wszystkich gum ktore sie wymienia? pytanie_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jareknes Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Mi jak zaczeło tyłem zamiatać , zaczelem od gumek , a w sumie okazało sie ...że padło łożysko tylnej piastyi koło pływało na boki tylko że nieregularnie i ciezko było wyłapać niedawało sygnałów dźwiękowych he he he Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rybka318is Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Wiec jak to wyłapać ze łozysko moze byc walniete? A moze przez to leciec opona? Bo ja widze ze bardziej leci oponka na prawym kole. HELP uklon_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2008 W e36 jest mnóstwo regulacji w tylnym zawieszeniu i z tego co piszesz to tego Ci własnie potrzeba. Jedź na warsztat gdzie mają odpowiedni sprzęt(może to być stacja kontroli pojazdów,tam gdzie robią przeglądy),bo maja tam "trzepaczke" do kół,sprawdzą Ci czy masz coś do wymiany,bo na rozklekotanym zawieszeniu sie niczego nie ustawia i ustawią zbieżność,pochylenie koła,a wtedy zobaczysz jaka jest różnica w prowadzeniu. Tylne zawieszenie jest BARDZO ważne w prowadzeniu auta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rybka318is Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2008 E34-Patryk, byłem ostatnio na trzepakach i nic nie wyszlo,wszystko wydaje się byc OK. Ale znajomy mechanik mi powiedział ze czasami moze nie wyjsc na trzepakach a gumy moga byc w srodku pognite i auto bedzie fruwać. Juz nie wiem od czego mam zaczynac. Dzisiaj juz nawet zauważyłem ze auto nawet na dziurach zachowuje sie jak by były popuszczone sruby w kołach. Juz mi rece pomału opadaja bo mam teraz duzo jazdy a moja bunia pierwszy raz zaczyna mnie zawodzic :cry: [ Dodano: 21 Sierpień 08, 13:52 ] Co jest ,nikt nie mial podobnego problemu ?? HELP bo nie wiem od czego zaczac uklon_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.