gilus140 Opublikowano 15 Sierpnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2008 Od kilku tygodni rozglądam sie za chipem do mojej babci 2.0 150ps. Wszedzie w necie pisza że da sie ja tylko podciagnac do 164 ps. Jak to jest możliwe gdyż mój znajomy ma renault megane coupe ze 150ps wyciągniete na 180. najbardziej mnie denerwuje ze ja mam bmw o takiej samej pojemności jak on a startu z nim nie mam, a to przecież zwykła renówka... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
centu$ Opublikowano 15 Sierpnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2008 bo buma sie kreci dopiero jak poczuje 4tys. obrotów :mrgreen: a po 2 to jest chyba cięższa od renówki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banan_owiec Opublikowano 15 Sierpnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2008 Jest dokładnie tak jak napisał centu$. Ja też śmigam czasem z kolesiem, który ma podobną megankę... Tyle, że ja mam 140ps. Ale za to on nie pójdzie bokiem tak ładnie jak ja <bmw_1> A pokręcanie mocy chyba zależy głównie od konstrukcji silnika... Popatrz sobie jakie moce wykręcają np z "japończyków"... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BatonMW Opublikowano 15 Sierpnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2008 Bez modyfikacji mechanicznych nie zwiększysz mocy więcej niż 10 %,a to nie jest zwykłe reno(w te 180 nie wierze) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gilus140 Opublikowano 15 Sierpnia 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2008 Napewno ma 180 koni wymiękla przy niej 325i Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonn7 Opublikowano 15 Sierpnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2008 gilus140 ty masz 1285kg wagi 9,9s do setki i moment obrotowy 190/4200 obr/min megane ma 1170kg wagi 8,6s do setki i 185/4500 obr/min nawet zblizony moment choc do setki troche szybsza no i lzejsza ale moment u ciebie troche lepszy chyba jednak ma tam te 180 kucyków pozdro [ Dodano: 15 Sierpień 08, 23:26 ] chociaż w dwóch innych katalogach pisza ze twoja beciam ma 1360kg a w kolejnym 1375kg sam juz nie wiem ile wazy twoja becia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
centu$ Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Ale za to on nie pójdzie bokiem tak ładnie jak ja no własnie prawdziwa jazda jest wtedy gdy sie lata bokiem happy_bmw a renówce co zostaje? reczny ale to juz nie to samo Przedni naped dla mnie to porażka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gilus140 Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2008 No ale moja nawet zbytnio bokiem nie chce iść. mam opony barum 215/40 150ps. nie mam szpery no i co tu zrobić żeby sobie lekko poślizgać.Pomóżcie bo zaczynam w ta marke wątpić... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
centu$ Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2008 hm... dziwne zeby nie chciała bokiem isc. Moze to wina kierowcy a nie buni :wink: Napewno masz kogos kto jezdzi taką samą bumą co TY. Stań z nim na kreske i sprawdzisz, porównasz czyja lepiej sie zbiera. To jest najprostszy sposób a nie stawanie z renówką :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Jak nie masz to musisz utwardzić zawieszenie i idzie duzo lepiej Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonn7 Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2008 ja miałem japończyka primere p11 gt 150koni i albo ktos wierzy albo nie skasowalem na autostadzie audi a8 4.2 on mial 250 i koniec a primka choc powoli to go wykasowała koles stanal za mną na stacji i pytał co tam mam ja mu na to ze tylko 2.0 a gosc byl w szoku moze i bokiem nie szla ale pogoniła nie jednego teraz mam 528 e39 i jak na razie szalu nie ma moze i jest wygodna ale cos mam nie tak w silniku z vanosem nie ma mocy do3000 obr/min a pozniej juz jakos idzie dalem do mechanika rozebrai vanos i okazało sie ze są rysy na tym tloczku co reguluje fazami rozrzadu zamówilem inny vanos jutro maja cos z tymi dwima vanosami wymyślec mam nadzieje ze odzyska moc bo na tym kupionym nie ma rys na tloczku mechanik powiedzial ze jest nie szczelny narazie bmka nie robi na mnie takiego wrażenia jak myślalem ale moze to sie zmieni ja moc bedzie ze mną pozdro all fans bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo0104 Opublikowano 22 Lutego 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2009 leonn7 rysy na tłoczku powiadasz? a niech ten mechanik sprawdzi czy uszczelnienia są szczelne w vanosie a nie rysy na tłoczku Nie wiem jaki masz silnik czy z pojedynczym czy z podwojnym vanosem ale jesli możesz tak swobodnie poruszać tłoczkiem w vanosie to nie masz uszczelek na tłoku i to jest przyczyna słabego przyscieszenia do 3k obr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AWV Opublikowano 22 Lutego 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2009 możesz też kapcie mniejsze założyć na tył i wtedy się też o wiele lepiej lata Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.