Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Wydech


gilus140

Rekomendowane odpowiedzi

kata wywalasz , wkładasz strumiennice i robisz przelotowy wydech , tzn albo prujesz dwa ostatnie tłumiki i wypruwasz wnętrzności , albo zamawiasz dopasowany układ przelotowy , grunt aby do tej samej pojemności ... bo jak przesadzisz z tą przelotowością to zacznie Ci trochę palić , a i mogą być złe odczyty z sondy ... . Ja bym wyciął kata , wstawił strumiennice aby w środku auta nie było zbędnego hałasu a na tylny tłumik wstawił basową końcówkę - prosto tanio i przyjemnie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wstawiaj strumienicy. Po pierwsze nic nie daje a po drugie bedziesz mial metaliczny dzwiek jak mialy te calibry. Paskudztwo...

Wyciagnij kata. Wstaw w jego miejsce przelotowy od bmw i wstaw na koncowce sportowy przelotowy. Ja wstawilem bosal'a (chyba od bmw 320. Przelotowy, dlugi, miesci sie wrecz idealnie w miejsce gdzie byl kat) i mam na koncu dedykowany ulter. Chodzi pieknie, nie za glosno, murczy ladnie.

Ale jesli chcesz zeby wylo, to wywal kata i wspawaj w jego miejsce rurke. Na koncu wstaw przelotowy sportowy. Oj bedzie glosno...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...tak jak koledzy powyżej napisali. Wytnij kata, wstaw w to miejsce tłumik (już zaczyna mruczeć...), na koniec sportowy tłumiczek i masz basik lux :D

Ja mam u siebie KM Malone i jestem z niego bardzo zadowolony bo burczy ładnie ale nie wyje... Dopiero jak dam mu mocniej po gazie zaczyna "wrzeszczeć" :P Jak chcesz mieć srogi ryk to wmontuj sobie np coś takiego:

http://moto.allegro.pl/item414899357_tlumik_tlumiki_wm_sport_niesamowity_mugen_tanio.html

...gwarantuje, że każdy Cię usłyszy :P choć na mój gust to już troche zalatuje wieś-tuningiem ;) Pozdro!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tutaj masz cos takiego. Ladny ULTER. Dedykowany do bmw, ale 318. Warto byloby sie dowiedziec czy mozna spokojnie zalozyc tlumik od 318 do 320 (bo nie wiem czy sam tlumik sie rozni czy tylko uchwyty na montaz. Jesli to jest tylko kwestia uchwytow to nie jest to problem..)

http://moto.allegro.pl/item416531545_tlumik_koncowy_bmw_e36_318is_coupe_ulter.html#photo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem do końca jak to jest z tymi dedykowanymi ale tu chyba bardziej chodzi o parametry... Musiałbyś popytać kogoś kto już coś takiego robił albo słyszał... A o uchwyty faktycznie nie ma się co martwić bo dobry tłumikarz dobrze podwiesi Ci nawet wanne :D:D:D Ja u siebie mam tłumik uniwersalny do którego były w zestawie wieszaki na obejmie ale okazało się, że za krótkie ;) Gość dosztukował, podspawał i jest super... Co najważniejsze dospawał uchwyty do obejmy a nie do tłumika więc rdzewienie spawu (i dziurawienie się tłumika) nie wchodzi w grę... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CZESKI, ja sobie wywaliłem kata bo po prostu się rozsypał i było taniej przy remoncie ;) A że nic mi to nie zaszkodziło to zyskałem lekki pomruk + tłumiczek KM Malon'a i efekt mam podobny jak u Ciebie ;)

a kolego nie pali teraz wiecej po wywaleniu kata - wiadomo paliwo nie nalezy do najtanszych - a i co zrobiles ze sada

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...