Predator Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Szanowni Koliedzy czy możecie mi podpowiedzieć , jak w moim aucie wymienić płyn chłodzący silnik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YontecK Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2008 odepnij najniższy wąż od chłodnicy żeby spuścić cały płyn (prawie cały, całego się nie da) Załóż nowy cybant i zalej nowy płyn przy włączonym nawiewie i ogrzewaniu włączonym na maximum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Predator Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Wielkie dzięki za info. U mnie jest skrzynia automat i chyba też ma wodne chłodzenie. Jak wypuszczę płyn to czy nic się tam nie zapowietrzy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YontecK Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Nie miałem nigdy doczynienia z automatem, ale z tego co wiem to skrzynia jest wyposażona w chłodnicę oleju, więc woda (czy płyn chłodniczy) tam nie dochodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Predator Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Dzięki. W moją chłodnicę silnika od strony kierowcy są wkręcone dwie metalowe rurki i tak mi się wydaje ,że idą pod samochód jak by właśnie do skrzyni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YontecK Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Zgadza się, są. I to jest właśnie chłodzenie oleju skrzyni. A to link który Ci to unaoczni, diagram na dole http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?model=GB41&mospid=47344&hg=17&fg=05 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Predator Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Zgadza się, są. I to jest właśnie chłodzenie oleju skrzyni. A to link który Ci to unaoczni, diagram na dole http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?model=GB41&mospid=47344&hg=17&fg=05 Wielkie dzięki !!! Hehehe nie ma to jak rysunek. To znaczy rure od chłodnicy w dół i płyn można wymieniać. Czy oprócz odpowietrznika na termostacie są jeszcze jakieś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YontecK Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Nie, jest tylko ten jeden, także smiało można się za robotę zabierać. Ja już u siebie wymieniałem ze dwa razy i wszystko ładnie się odpowietrzyło. Tylko pamiętaj o włączeniu gorącego nawiewu. Śrubkę na termostacie odkręc przed napełnianiem instalacji a jak z niej zacznie lecieć płyn to ją dokręć i dalej napełniaj układ. Później sam się ładnie odpowietrzy bez żadnej ingerencji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Predator Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Wielkie dzięki za pomoc!!! Zaraz biorę się za wymianę ,bo koncentracik już czeka a w układzie wodiczka hehehe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.