pudzianek_19 Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Witam , potrzebne mi dokładne informację jak wzmocnić silnik od E30 2,7 ETA . a dokładniej jaka powinna być głowica , podobno pasuje od 2,5 jak i 2,0 M20 tyle ze z końcowym numerem 200 . Jeżeli ktoś przerabiał traki silnik niech opisze co poczynił albo się ze mną skontaktuje . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enzo Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2008 A ty jaka masz ete? zwykla czy superete? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pudzianek_19 Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Nie wiem jaka to ETA , a jaka jest różnica między super a zwykła ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skandalista Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2008 ma pocvzątku taka za super eta ma 129 a eta 122 koniki, do superety włożysz głowice z 2,5 i osprzęt a do ety głowica z 2,0 i osprzęt przy czym w drugim rozwiązaniu musi mieć koncówkie 731 jak sie nie myle, z uperety po przeróbkach uzykasz jakieś 190km (podobno) a z ety 160(też podobno) ja tylko wiem tyle i to sama teoria nie poparta praktyką a który maz rocznik tej ety? bo wiem ze wąskie lampy miały zwykłe ety wkładane fABRYCZNIE CHYBA A SORKI TY MASZ E34:) HEHEHEH Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pudzianek_19 Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2008 No ja mam trochę dziwnego szczepa , ale chyba u mnie jest ta super ETA bo mam osprzęt od 2,5 , no nie wiem dokładnie . Hmmm to jak do zwykłej ety wchodzi głowica od 2,0 to chyba musi być mniejszy blok ? no ale sądząc , jaka to by nie była ETA to w końcu 2,7 , powinno mieć jakieś więcej jak 173 konie które ma fabrycznie m20b25 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Przepis na 327i to czapka od 2,5 a dół od Ety tylko problem w tym ze dół musi byc na wklesłych tłokach mało juz zostało takich silników ale kto szuka ten znajdzie efekt taki ze ETA zaczyna sie krecic do 6,5 tys i wychodzi na gotowo +/- 200 kucy Popatrz na necie bez problemu znajdziesz opisy + fotostory jak wykonac takie modyfikacje :drunk: http://wp1016621.wp027.webpack.hosteurope.de/fotost/f01646/f01646.htm http://wp1016621.wp027.webpack.hosteurope.de/fotost/f01630/f01630.htm http://wp1016621.wp027.webpack.hosteurope.de/fotost/f00338/f00338.htm http://wp1016621.wp027.webpack.hosteurope.de/fotost/f01451/f01451.htm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.