slawek44 Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Panowie mam powazny problem. Jestem w holandii i w moim bmw 518i z silnikiem m40 urwal sie pasek rozrzadu. Rozkrecilem tez pokrywe zaworow_masakra tam sie dzieje. Dzwigienki i wszystko pod nimi wyciagam bez wykrecania walka. wiem ze rozwalilo rozrzad ale niech mi ktos napisze co musze teraz wymienic. Czy wystarczy jak kupie szklanki i popychacze? czy cos wiecej trzeba. no i ten rozrzad to wystarczy jak tylko pasek wymienie czy napinacz rolke tez musze? Niech ktos z dobrym sercem napisze co powienienem wymienic. jakie elementy kupic? Nie mam za bardzo dostepu do internetu ale bede cholernie wdzieczny za konkretna porade. Czesci chce z polski sciagnac i sam naprawiac poniewaz zostaje tu na dluzej i w zwiazku z tym kupic musze drugie auto. Mam cholerna chrapke na 325 tds. Lub jakies inne ale tylko 6 cylindrow wchodzi w gre. Jak myslicie czy 325tds to dobry wybor? 96rok tak na oko. Lub inne do 3,5tys euro. Poradzcie cos. bmw_beer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DIEGO E30 Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Witam Sławku ,wyrazy współczucia z racji tego co Cie spotkało :cry: biorąc pod uwage fakt ,że nie jesteś w kraju.Niestety urwany pasek kwalifikuje głowice do kapitalnego remontu i wymiana dzwigienek i popychaczy to nie wszystko.Musiałbys dać auto do jakiegos warsztatu. Zycze szybkiego uporania sie z problemem. PS wczoraj oglądałem mój pasek i po oględzinach stwierdziłem ,że w ostatniej chwili uniknąłem tego czego ty nie uniknąłeś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2008 taniej wyjdzie Cie kupic M42, dobry moment na zmiane silnika lub chociaz taki sam m40 za duzo rzeczy do wymiany, a tloki nie dostaly ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawek44 Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2008 ale caly silnik przelozyc to nie lada gratka. masa roboty i czasu. A moze ktos orientuje sie z tym jak go teraz wyrejestrowc bez przywozenia do polski. Podobno jest cos takiego ze ulegl samochud zniszczeniu zagranica i nie ttrzeba tlumaczyc sie w polsce ale jak to sie robi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sowa Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Jak głowicę możesz rozbierać bez rozkręcania to silnik na złom możesz oddać :!: Bardziej opłacalne kupić drugi i zeswapować i w brew pozorom będzie mniej roboty niż z reanimacją starego <bmw_4> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kresek Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2008 wczoraj wyciagalem taki silnik z e30 to wyciagniecie ze skrzynia pozniej rozlaczenie od skrzyni zapakowanie na auto 2godz. takze taki sam silnik tylko przelozenie to max 1 dzien roboty dla laika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawek44 Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2008 TAK. Wszystko da sie zrobic. Tylko ze ja jestem w holandi. Trzeba znalezc silnik, po niego jechac, wykrecic, zakrecic, a czasu nie mam bo pracuje i neta nie mam przy sobie tylko jezdze 100km do kolegi na weekendy. Kupilem drugie bmw 325td to mi troche teraz latwiej. Kolego Bilii odezwij sie do mnie. Napisales mi na priva a tu nie moge za cholere ci odpisac. Cos mi wyskakuje na kompie po holendersku. 0619713509 to jest moj nr holenderski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blaadee man Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2008 przy kupnie samochodu z silnkiem 325tds szczegulna uwage nalezy zwrocic na palenie na cieplym silniku,gdyz jest to bardzo czesta usterka w tych silnikach (popekane sprezyny w pompie wtryskowej) lub przyspieszyc zaplon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawek44 Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2008 NO tak. przy kupnie, ale ja juz kupilem. i wszystko jest wporzo oprocz jednej sprawy. Auto jedzie max 140km/h. do tej predkosci buja sie idealnie az przy 140u jakby odciecie paliwa. Stojac na luzie obroty kreca sie na maxa ale jadac na 3 biegu koncza sie przy 4000. nie wiem co to. gosc z komisu mowi mi ze prawdopodobnie jest jakis ogranicznik wstawiony i wystarczy do kompa podlaczyc bo jakis gowniarz tym autem jezdzil i ojciec mu taka niespodzianke zrobil. Co to moze byc. A co do mojej e34 z z rozwalonym silnikiem m40 to zamierzam go zmienic i mam pytanie czy podejdzie silnik m43 czy trzeba kompa zmieniac. Niech ktos napisze co nie co na ten temat prosze. I jak najlatwiej oderwac skrzynie biegow od tego silnika. Na co mam zwrocic szczegolna uwage, Kazda podpowiedz jest mile widziana. Na marginesie dodam ze tu w holandii silniki m40 to srednio po 300euro chodza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.