arcik155 Opublikowano 29 Lipca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2008 Witam wszystkich ! A więc tak, mam taki problem że moje m20b20 nie chce zapalic, kręci rozrusznikiem i kręci i lipa iskra jest, paliwo dochodzi, niewiem co jest grane . Od czego jeszcze może to być. To stało sie tak nagle że nie mogłem odpalic, nic nie wymieniałem itp. Proszę o pomoc. Aha jeszcze przypomne ze nie mam gazu Moge jeszcze dodac że przed tym wycierałem blok szmatą bo gdzies uciekał mi płyn i chciałem zobaczyć gdzie, no i węże ściskałem ręką od termostatu i chłodnicy bo chcialem sprawdzić gdzie cieknie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiosl Opublikowano 29 Lipca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2008 nie ma siły ze nie pali...jesli jest wszystko to musi:) sprawdz czy aby paliwo dochodzi bo wiem(sam wymieniałem pompe 4 dni temu) ze u mnie też było wszystko a auto nie chchiało palić tylko co jakiś czas coś chciało chwycić i po wymianie pompy jak ręką odjął jak sprawdzałeś czy dochodzi paliwo i czy masz iskre? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arcik155 Opublikowano 30 Lipca 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2008 Ja tego nie sprawdzałem tylko mechanik. powiedział że paliwo dochodzi normalnie i że jest iskra i ze powinien normalnie zapalic a jednak nie pali Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiosl Opublikowano 30 Lipca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2008 jezeli auto nie stoi już u mechanika to odkręc wężyk paliwowy przed wtryskami i zobacz czy paliwo jest podawane! zacznij od tego i pisz . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 30 Lipca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2008 paliwo to moze podawac ale ciekawe jakie cisinienie pompuje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BatonMW Opublikowano 30 Lipca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2008 Jeśli sie nie myle to na listwie jest regulator ciśnienia-jak nie trzyma to paliwko wraca do baku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiosl Opublikowano 30 Lipca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2008 Niby tak ale jeśli pompa nie jest już w stanie dobić ciśnienia to i tak nic nie pomoże...sam przerabiałem to kilka dni temu bo auto przestało palic...ale jak długo kreciłem to chwyciło i tak przez pare dni ,w miedzyczasie wymieniłem filtr paliwa i dołożyłem zawór zwrotny(taki uniwersalny) na węzyku przed wtryskami i pomogło to, ale ta 2 dni:) potem tylko wymiana pompy i problem jak reką odjął bo tak jak pisze Danich pompa musi podawać paliwo pod odpowiednim ciśnieniem, a ze mechanik stwierdził ze pompa podaje paliwo to moze być niewystarczające do prawidłowej pracy... może spróboj odpiać węzyk od filtra do wtrysków i tam wlać paliwo.a jheśli masz możliwość to podmień na chwile od kogoś pompe i spróbuj zapalić tylko wtedy też bedziesz musiał troch pokręcić zeby układ sie odpowietrzył i pompa dobiła ciśnieni...wiec moze to bedzie najszybsza i najprostsza diagnoza awarii bo jeśli dalej nie bedzie palił to sprawdził bym kable,swiece,cewke... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arcik155 Opublikowano 31 Lipca 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2008 Dzięki za informacje, przydadzą sie na przyszłość, a ja już doszłedłem do tego co było u mnie, była poluzowana wtyczka od wiązki kabli koło bloku pod przepustnicą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.