misiosl Opublikowano 26 Lipca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2008 Panowie pomocy! wymieniłem zewnętrzną pompke paliwa bo miałem bardo duże problemy z zapaleniem auta tzn. krecicło kręciło i dopiero za którymś razem odpaliło ale potrafiło też zgasnąć jak jechałem..te problemy nie występują na gazie!ale głownie chodzi o to ze rozebrałem jeszcze tylną kanape zeby zobaczyć co jeszcze jest w baku i ku mojemu zdziwieniu jest pływak co jest rzeczą oczywistą i coś co wygląda na wewnętrzną pompe paliwa i teraz jestem w totalnej kropce...bo nie wiem o co chodzi a za 3 dni mam jechać nad może a tu taka lipa!czy to możliwe zeby e 30 m20b20 z 87 roku miało 2 pompki paliwa?wewnętrzną i zewnętrzną??? bardzo prosze o rade! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blaadee man Opublikowano 26 Lipca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2008 niewydaje mi sie zeby miala dwie pompki moze ta wewnatrzna sie zpalila i ktos zalozyl zewnetrzna <bmw_2> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiosl Opublikowano 26 Lipca 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2008 niewydaje mi się...zewnęrzna pompka jest przy tylnim kole od strony kierowcy czyli tam gdzie jest normalnie(ostatnio dość często strasznie piszczała) a ta druga też jest w prawidłowym miejscu tzn.pod tylnim siedzeniem i najlepsze z tego wszystkiego ze działają obydwie tzn.mają zasilanie i podają paliwo i auto zaczęło jeździć i to jest najważniejsze! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blaadee man Opublikowano 26 Lipca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2008 sprawdz filtry paliwa a jak jezdzi to dobrze ja przepall :gril: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiosl Opublikowano 26 Lipca 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2008 filtr mam nowy:)a jest mozliwość zeby ta zewnętrzna pompka byłą do podnoszenia ciśnienia paliwa???al już polatałem troche bokiem więc bunia jest jak nowa:) tylko dalej nie wiem co mam myśleć o tych pompkach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sowa Opublikowano 26 Lipca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2008 87 rok to zdaje się szeroka lampa, a w niej (chyba) pompa oryginalnie była w baku. Filtr powinien być w okolicach końca lewego progu. Ktoś Ci "wzmocnił" bete i dołożył drugą pompe :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiosl Opublikowano 27 Lipca 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2008 Przy tej zewnętrznej pompce jest coś co wygląda jak filterek paliwa..taki walec z 2 wlotami moze ma z 5 cm srednicy...a filtr paliwa który zawsze wymieniam mam w komorze silnika... [ Dodano: 27 Lipiec 08, 06:05 ] to jeszcze wąska lampa:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sowa Opublikowano 27 Lipca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2008 A czy ta pompa ma jakieś zasilanie (kable), bo coś mi się wydaje, że wymieniasz filtr, ale węglowy, a to co nazywasz pompą jest właściwie filtrem paliwa :?: :idea: :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiosl Opublikowano 27 Lipca 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2008 no właśnie obydwie pompki mają zasilanie po 12V i obydwie kręcą i podają paliwo:)to co wymieniłem to zewnętrzna pompka do e30 2.5l a to co jest w baku patrząc po numerach i na allegro to wenetrzna pompka...a nie jest tak ze ta w baku podaje paliwo do zewnętrznej pomki i ta służy do podniesienia ciśnienia paliwa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.