pinky Opublikowano 19 Lipca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2008 Witam! Interesuje mnie jakie parametry fabrycznie ma silnik M50b25 - 2.5 24v odnosnie cisnienia sprezania. Mam wlasnie taki motor z cisnieniem na cylindrach od 13.5 do 14.5 wiem ze to niezle ale interesuje mnie jakie cisnienie maja te silniki fabrycznie. Wie ktos moze?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 20 Lipca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2008 od 13.5 do 14.5 To raczej obiaw stwardniałych lub popękanych uszczelniaczy zaworowych:( Myślę,że w oklicach 12.0-12.5 to żyleta ale nie mam danych fabrycznych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pinky Opublikowano 20 Lipca 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2008 dodam ze pomiar robiony na zimnym silniku i bez otwartej przepustnicy, wiec tez moglo byc zawyzone, dzisiaj zrobie jeszcze jeden test na zimnym z otwarta przepustnica i cieplym z otwarta przepustnica. skoro powinno byc ok 12.5.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BatonMW Opublikowano 21 Lipca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2008 Mierz na gorącym silniku,gaz do dechy,wciśnięte sprzęgło. [ Dodano: 21 Lipiec 08, 22:38 ] Nie muszę dodawać o rozłączeniu pompy-ale już napisałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beryl Opublikowano 21 Lipca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2008 od 13.5 do 14.5To raczej obiaw stwardniałych lub popękanych uszczelniaczy zaworowych:( :shock: sorki Dziki, ale weź rozwiń tą myśl, bo nie wiem o co chodzi z tymi uszczelniaczami. Co mają uszczelniacze zaworowe do ciśnienia sprężania? Wracając do tematu, to powinno mierzyć się ciśnienie na ciepło z odłączonymi wtryskami albo pompą, bo z paliwem wychodzi koło 14 a bez około 12. Sprawdzone na kilku autach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 27 Lipca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2008 sorki Dziki, ale weź rozwiń tą myśl, bo nie wiem o co chodzi z tymi uszczelniaczami. Co mają uszczelniacze zaworowe do ciśnienia sprężania? Ano to mają ,że jeśli są uszkodzone to olej spływa po trzonku zawora do komory spalania dalej splywa po ściankach gładzi cylindrycznej i dociera do pierścieni tłokowych a w tym przypadku olej ma właściwości uszczelniające wiec przy pomiarze ciśnienia sprężania ma to wielki wpływ.Jeśli są uszkodzone te uszczelniacze to ciśnienie sprężania będzie większe od nominalnego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beryl Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Ano to mają ,że jeśli są uszkodzone to olej spływa po trzonku zawora do komory spalania dalej splywa po ściankach gładzi cylindrycznej i dociera do pierścieni tłokowych a w tym przypadku olej ma właściwości uszczelniające wiec przy pomiarze ciśnienia sprężania ma to wielki wpływ.Jeśli są uszkodzone te uszczelniacze to ciśnienie sprężania będzie większe od nominalnego. Wiesz, to jest już raczej przypadek, że uszczelniaczy by w ogóle nie było. Ja puszczają uszczelniacze, to zadymi ci rano po odpale i może ci brać ileś tam na tysiąc, ale nie tak, że leje się olej tymi dziurami. Jeszcze nie słyszałem o takim przypadku, a znam paru mechaników i takich co się znają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blaadee man Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2008 jezeli silnik pracuje rowno na paliwie chodzi zwawo pali gume lekko wchodzi w obroty extra na hamulcu to jest ok i nie masz co gdybac cisnienie masz w normie spragniony wiedzy <bmw> i po co glupie pytania :party: pozdro elasy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Ano to mają ,że jeśli są uszkodzone to olej spływa po trzonku zawora do komory spalania dalej splywa po ściankach gładzi cylindrycznej i dociera do pierścieni tłokowych a w tym przypadku olej ma właściwości uszczelniające wiec przy pomiarze ciśnienia sprężania ma to wielki wpływ.Jeśli są uszkodzone te uszczelniacze to ciśnienie sprężania będzie większe od nominalnego. Wiesz, to jest już raczej przypadek, że uszczelniaczy by w ogóle nie było. Ja puszczają uszczelniacze, to zadymi ci rano po odpale i może ci brać ileś tam na tysiąc, ale nie tak, że leje się olej tymi dziurami. Jeszcze nie słyszałem o takim przypadku, a znam paru mechaników i takich co się znają. Mój przypadek swego czasu to 16 bar właśnie ze względu na stwardniałe(nieuszczelniające właściwie trzonka zaworu) uszczelniacze więc to nie fikcja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pudzianek_19 Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2008 zgadzam się , jak puszczą uszczelniacze , to ciśnienie robi się maxymalne . ale co do odłanczania pompy i paliwa ... nie ma sensu bo bez przesady ... przecież nie leje się strumieniem zwtrysków , a w dodatku pod ciśnienie paliwo przemienia się w gaz więc takowej cieczy tam nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blaadee man Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2008 zgadza sie chlopy ale latwo to sprawdzic ,zrobic pomiar cisnienia tak jak jest pozniej dodac ciut oleju do kazdego cylindra i powtorzyc pomiar jezeli cisnienie jest takie same to puszczaja uszczelniacze zaworowe (prowadnice zaworowe duzy luz) jezeli wzrosnie to jest ok o ile nie zaduzo tak do okolo 2atm.bo moga byc zuzete pierscienie :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.