Gość niewierny20 Opublikowano 4 Lipca 2005 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2005 Witam wszystkich !! mam problem mianowicie chodzi o instalacje gazową która chciałbym zamontować w swoim autku ztym że obawiam sie tego jak puzniej te auto bedzie jezdziło instalacja będzie sekwencyjna jest to wydatek rzędu 4500zł no i obawiam sie tego ponieważ spodkałem się z róznymi opiniami na ten temat jedni mówią że BMW 320 niechcą chodzić poprawnie ze wzgladu na moc silnika a inni zas mówią że to zalezy od warsztatu w jakim zostanie założona taka instalacja No i teraz prosiłbym was o pomoc w twj sprawie o jakiekolwiek wypowiedzi dotyczących własnie takich instalacji moze macie znajomych któzy sa uzytkownikami lub sami jestescie wiec moglibyscie cos w tej kwestji ciekawego powiedziec. dziekuje i pozdrawiam Tomek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dara Opublikowano 1 Sierpnia 2005 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2005 W styczniu założyłem gaz sekwencyjny, maszyna chodzi znakomicie, pali gazu tyle co benzyny, bez jakichkolwiek strat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pi3s Opublikowano 2 Sierpnia 2005 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2005 Dara, jaka masz instalacje, dokladnie..? I jaki masz model silnika? Tez chce zalozyc sekwencje do BMW 2,0 6 cyl i caly czas robie research.. W www.cito.com.pl proponowali mi SSW Mistral ze zb. toroidalnym i cala robocizna za 4800 PLNów. Slyszalem ze BRC kiepsko dziala i potrafi sie spieprzyc.. Ktos ma jakies przemyslenia/doswiadczenia w tym temacie?? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiczy Opublikowano 8 Sierpnia 2005 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2005 taka pierwsza sprawa ten silnik 2.0l (150KM) nie jest V-ka tylko rzedowa. Moj kumpel ma 2,5l (24v) na gazie,za instalacje dal 1 500 zeta. Nie trzena zadnego wtrysku sekwencyjnego i delikatne odczucie spadku mocy. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hasan Opublikowano 26 Sierpnia 2005 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2005 Posiadam bmw 320 w 2004r. lutym załorzyłem gaz brc sekwencja działa bardzo dobrze bez problemowo pali 11,50-12l.na 100 nie mam zadnych problemu z wolnymi obrotami wydaje mi sie że na wyrzszych obrotach minimalnie traci moc co do benzyny na niższych nie czuje różnicy.polecam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 6 Września 2005 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Września 2005 taka pierwsza sprawa ten silnik 2.0l (150KM) nie jest V-ka tylko rzedowa. Moj kumpel ma 2,5l (24v) na gazie,za instalacje dal 1 500 zeta. Nie trzena zadnego wtrysku sekwencyjnego i delikatne odczucie spadku mocy. Pozdro Delikartny spadek mocy mowisz??? A to ciekawe, bo jak Chojnacki na hamowni zbadal takie BMW to ze 192km zostalo 140, hmmmmm moze dla kogos ponad 50KM straty to niewileki spadek mocy (mowa o M50B25) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiCKOS Opublikowano 26 Września 2005 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2005 Jest taki gościu co tuninguje instalacja gazową poprostu taka mieszanka dostaje się pod odpowiednim ciśnieniem do cylindra poprawiając sprężanie ...i ten gościu nazywa się bodajże Grabowski ale nie mam namiaru poszperaj w internecie będziesz wiedział o co chodzi ....:)Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rumunm5 Opublikowano 10 Lutego 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2007 bodajże Grabowski moze to ten z pomorza grabowski? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.