Pitbull810614 Opublikowano 8 Lipca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2008 Problem polega na tym iz na zimnym silniku skrzynia nie chce wrzucic 2 biegu w momencie gdy silnik sie zagrzeje to musze go na 1 zakrecic do 5tys.obr.i przytrzymac przez jakies 10sek. i wrzuca 2 bieg no i potem juz zmienia biegi normalnie.Tylko jak jest zimny silnik sie to objawia.Co to moze byc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 8 Lipca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2008 sprawdzales stan oleju? szarpie przy przelaczaniu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pitbull810614 Opublikowano 8 Lipca 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2008 Stan oleju oceniam na bardzo dobry jest czyściutki i jest max. Mam lekkie szarpanie przy zmianie biegów czasem jest ono niewyczówalne a czasem jest to takie szarpnięcie. Kosa powiedz mi co to jest z początku świeciło mi sie 5 lampek (te co wskazują inspekcje i coś tam jeszcze) a dzis zaświeciło mi sie tylko 4 co to oznacza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 9 Lipca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2008 to sa kontrolki wymiany oleju, po wymianie świecą sie same zielone, później wraz z przebiegiem poszczególne kontrolki gasną aż zapali sie tylko pomarańczowa i czerwona, wtedy najwyższy czas na zmianę oleju, ot takie przypomnienie dla kierowcy kiedy olej trzeba wymienić pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pitbull810614 Opublikowano 9 Lipca 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2008 Kosa a nie wiesz co może być z tą skrzynią? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Afterek Opublikowano 9 Lipca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2008 U mnie tak się działo w E28 2,7 ETA z tym, że nie wrzucał mi czwórki na zimnym silniku. Ale myślę, że to było spowodowane tym, że silnik po prostu musiał się rozgrzać do w pełni efektywnej pracy i sterował tym komp. Może u ciebie coś kompowi się popierniczyło. Ale to tylko takie moje marne przypuszczenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 9 Lipca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2008 niestety nie znam sie az tak na automatach, jezeli olej jest ok, to moze mechanika ale poczekaj az sie wypowie ktos bardziej obeznany w temacie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.