Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Zakup - 525 TDS - 1997 ?? - prosze o pomoc


MaXXXus

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Jestem użytkownikiem Chryslera Voyagera 2,5TD

ALE CHCE ZAKUPIĆ 525 TDS (ze względu na ekonomie) - rok ok 1997 (nowsza buda)

PROSZE O POMOC:

- na co uważać przy zakupie auta (interesuje mnie tylko full opcja - skóra itd)

- od kiedy były montowane w tym aucie fabrycznie xenony i czy były takie wogóle

jestem laikiem w sprawach BMW - i dlatego prosze o pomoc za którą z góry dziękuje

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do przodu 5 biegow ile pali niewiem. utrzymanie bedzie troche drozsze ale zadowolenie i frajda o wiele wieksza.

ksenony nigdy nie byly seryjne nawet w nowszym modelu.

jak kupisz to nie stawaj na prawym fotelu kolanem bo zepsujesz mate zajetosci pasazera(mina) koszt z wymiana okolo 500zl.

zanim kupisz pojedz do warsztatu ktory zajmuje sie tylko bmw i dokladnie sprawdz auto zeby nie mial nie spodziewanych wydatkow, niekiedy koszty kupna dorownuja kosztow naprawy.w tym roczniku:)

jesli chodzi o automat to super sprawa, mniej wykancza sie silnik, zwlaszcza wał korbowy(ten silnik jest kiepski w manualu)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

A co mozesz powiedziec o chrysler voyager? ile to pali i jakie sa koszty utrzymania.Pytam z ciekawosci bo kiedys mialem takiego kupic ale mial cos kolo 3.3l benzyna.To jeszcze bylo zanim kupilem "basie".A co do 525 to ekspertem nie jestem ale na to co zwykle: czy autko nie jest dziwnie podejrzane, niska cena,czy nie bite i nie robi 4 sladow. <bmw>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co mozesz powiedziec o chrysler voyager?

awaryjny jest :roll:

kolegi ojciec mial 92r 3.3V6 lpg a teraz ma 3.3V6 98rok.

W tym nowszym lambda padła i połoska sie odkręciła z tego co mi wiadomo a w starym

to skrzynia itp i jakieś problemy z gazem były ciągle.

Spalanie 12l PB

A ten Turbo Diesel to jest chyba tylko dla europy i produkowany jak sie nie myle w Austrii

częsci nie są drogie i praktycznie od ręki dostępne a jak nie to max 2tyg.

pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a więc jeżeli chodzi o Chryslera Voyagera

występowały w nast wersjach - pisze o rocznikach do 1995:

- 2,5 benzyna (czasem org z gazem) - manual czasem spotykany automat w starszej wersji

- 3,0 benzyna - kiepski silnik -automat

- 3,3 benzyna już lepiej - automat (miałem takiego - spalanie 12 jak lekko przyciskasz, norma koło 15l)

- 3,8 ver amerykańska tylko z importu automat

- 2,5TD - silnik fimy VM montowany w alfach (inna obudowa - bebechy takie same)

Miałem 3,3 benzyne rakieta - teraz ze względu na długie częste trasy 2,5TD

Diesel pali 7,5 w trasie do 10 na mieście, wygoda jazdy taka jak byś siedział na fotelu przed telewizorem - odpoczywasz

Większość z was powie że jestem stuknięty ale przed zakupem jeździłem BMW 724 rok ok 93'

w beemie jest cicho i można fajowo pośmigać ale jazda Voyagerem to tak jak bujane w obłokach - max wygoda beema nie dorasta mu do pięt.

ALE teraz przyszedł czas na COś LEKKO SZYBSZEGO I W MIARE EKONOMICZNEGO

CZYLI BMW 525 TDS ROK OK 1997 :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mordulec
Prosze jeszcze o jakieś konkrety - na co zwrócić uwage (kompresja/ filter turobo ?)

cechy charakterystyczne

co jest wskazuje na mocne zużycie w tym modelu

Co sądzicie o np tym TDS'ie konkretnie:

BMW 525TDS

Jesli chodzi o samo auto to wyglada super <bmw_1> jeszcze w kombiaku to juz rewelka

A co do tego ogłoszenia to jakaś rzeźba , buda ma przelatane 300tys a silnik po przekładce

wiec na takie cos lepiej uwazaj i jak cos to szukaj po prywatnych osobach zawsze taniej

i pewniejsze jest takie auto , bo w takich autohausah to różne cuda odstawiaja pod tym

wzgledem akurat niemcy od polaków nie odbiegaja wiele w kombinacjach :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niemca nie uczyzlem sie nigdy wiec słabo to rozumiem :oops: ale!?

Ja tam zrozumiałem że buda ma 329tys km a silnik ma 100tys tak?

Takiego czegoś bym raczej unikał.

A z tego co ja wiem to najbardziej awaryjna jest pompa wtryskowa i na nią trzeba uwazać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mordulec
Jeszcze jedno pytanie - jak myślicie lepiej kupić

525 TDS czy

725 TDS ??

rocznik 1997 - cena jest podobna - silnik ten sam ale w 7mie większy wypas

raczej 525TDS bo 7-demka jest sporo cieższa a silnik ten sam <bmw_1>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze jedno pytanie - jak myślicie lepiej kupić

525 TDS czy

725 TDS ??

rocznik 1997 - cena jest podobna - silnik ten sam ale w 7mie większy wypas

Ja bym bral 7 , wiem co mowie moj ojciec mam e-38 i jest super zadowolony z niej

A mocy w niej nie ma duzo wiekszej od tego TDS : )

Takie auto nie ma juz chyba raczej rajdowaniu , a raczej spokojnej jezdzie po miescie i cieszeniu sie super bryka .. A e-38 jest naprawde super bryka sam nie przejedzilemm po miescie okolo 1000 KM ,a moj ojciec ja ma od 3 moze 4 lat ...

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja robie ok 300-350km dziennie, potrzebuje wygodnego auta na trasy, sport mnie nie interesuje

dlatego ważne jest ile też mniej więcej pali

rozmawiałem na temat 525 TDS - jak ma sie w miare lekką noge na automacie to ok 8l

a co powiecie o 725 ??

Tez slyszalem ze te e-39 sa jakies nie tego :oops:

Ja wciaz utrzymuje przy E-38 ...

Nie wiem jak 725TDS na trasie , wiem ze :

728 benzyna na trasie przy normalnej jezdzie 8,9,10 Zalezy jak to sie tam przycisnie .

740 okolo 13-15 przy roznej jezdzie na trasie wiadomo 4,0 korci ; )

Jednak w e-38 jest naprawde swietny komforcik , i super przyjemnosc z jazdy ...

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...