Adam:-))) Opublikowano 28 Czerwca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2008 Witam Potrzebuje pomocy w sprawie wolnych obrotów. Od pewnego czasu mam problem z wolnymi obrotami, spadkiem mocy i dużym wzrostem zurzycia paliwa. Wymieniłem już przepływke, krokowy, sonde, wszystkie filtry i świece i żadnej zmiany jedynie jak odłącze krokowy to jeszcze czasami zdarza sie że jakotako trzyma wolne obroty ale też tylko na benzynie. Już nie mam pomysłów co jeszcze może być nie tak. POMOCY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 28 Czerwca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2008 moze byc jeszcze czujnik polozenia wału! a krokowy napewno masz dobry? nie ciagnie ci układ dolotowy lewego powietrza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam:-))) Opublikowano 28 Czerwca 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2008 krokowe miałem dwa oprucz tego orginalnego lewego powietrza jeszcze nie sprawdzałem ale sprawdze a czujnik położenia wału niestety nie wiem gdzie sie znajduje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 28 Czerwca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2008 ale te krokowce były sprawne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam:-))) Opublikowano 28 Czerwca 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2008 raczej tak wprawdzie były urzywane ale któryś z trzech musiał działać no chyba że mam takiego pecha że wszyskie trzy były walnięte Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beryl Opublikowano 1 Lipca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2008 Witam Potrzebuje pomocy w sprawie wolnych obrotów. Od pewnego czasu mam problem z wolnymi obrotami, spadkiem mocy i dużym wzrostem zurzycia paliwa. Wymieniłem już przepływke, krokowy, sonde, wszystkie filtry i świece i żadnej zmiany jedynie jak odłącze krokowy to jeszcze czasami zdarza sie że jakotako trzyma wolne obroty ale też tylko na benzynie. Już nie mam pomysłów co jeszcze może być nie tak. POMOCY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! sprawdź czy masz napięcie na wtyczce krokowego jak giną Ci wolne obroty, wypnij wtyczkę, obroty powinny skoczyć do około 3000. Czujnik wału raczej nie, bo by nawet nie odpalił. Sprawdź czujnik położenia przepustnicy, czy na otwierającej się przepustnicy słychać ciche kliknięcie. Przeczyść wszystkie styki wtyczek przy przepustnicy, krokowym, przy listwie elektrycznej pod kolektorem. Słowem, jak widzisz jakąś wtyczkę, wyczyść ją np. elektrosolem i posmaruj lekko wtyki smarem miedzianym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam:-))) Opublikowano 2 Lipca 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2008 po odpięciu wtyczki krokowego rzeczywiście odbroty zaczeły sie utrzymywać na około 1000-1500 ( i tak właśnie jeżdże od dłuższego czasu) ale i tak po krótkiej chwili zaczyna nim szarpać, rzucać aż w końcu obroty zaczynają spadać i gaśnie. :-(( Jak tylko będę miał wolną chwilę to zajmę sie tymi wtyczkami :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dragon469 Opublikowano 16 Lipca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2008 witam!!!potrzeuje pomocy !!!!posiadam bmw e30 320i 89 rok.i mam taki provlem: NA POSTOJU NA WOLNYCH OBROTACH LUB GDZY DOJEŻDZAM DO SKRZYŻOWANIA SAMOCHOD PRAWIE MI NIE ZGASNIE!!!! OBROTY SPADAJA NA 200-300, PO CZYM WRÓWNUJĄ SIĘ I Z NÓW SPADAJĄ!!! GAZU NIE MAM, CALA ZAPŁONOWKA JEST NOWA, SWIECE, PRZEWODY , KOPULKA , PALEC, CZUJNIK TEMPERATURY.SPRĘŻANIE MAM PO 11 ATMOSFER.TYLKO NA 5 MAM 9,5!!!!!! GDZIE MA SZUKAĆ PRZYCZYNY CO MI RADZICIE????????????? REGULATOR PALIWA TEŻ ZALOZYŁAE Z DRUGIEGO AUTA. happy_bmw [ Dodano: 16 Lipiec 08, 13:53 ] uklon_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiosl Opublikowano 16 Lipca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2008 witam też mam e30 i nawet taki sam motor:) jeżeli pływają Ci obroty a masz zrobione tzn. wymienione swiece,kable i inne takie to zostaje nieszczelnaq guma od przepływomierza do przepustnicy(bardzo częsta usterka) i krokowy ale pierwsze sprawdz szczelność tej gumy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam:-))) Opublikowano 16 Lipca 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2008 prawdopodobnie znalazłem przyczynę braku mocy i wolnych obrotów :-))) dzisiaj z czystej ciekawości chciałem sprawdzić w jakim stanie jest kopułka i palec, a tam... o boże aż wstyd sie przyznać qrwa armagedon, w życiu nie widziałem tak spalonych styków. Jutro ide kupić nową kopułkę i palec i mam nadzieje że to pomoże :-))) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dragon469 Opublikowano 16 Lipca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2008 ok!!!!dzieki chłopaki!!! jurtro sprawdzę gumę i się wszystko wyjaśni!!! pozdrawiam!!! <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
msauto Opublikowano 25 Lipca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2008 wymień czujnik temperatury, często pomaga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.