PłotekDDZ Opublikowano 22 Czerwca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2008 Witam !!! Mam problem z obrotami w e34 2.0 Jak rano wsiadam do auta zero problemów,obroty w granicach 950 jak książka pisze. Po rozgrzaniu silnika do normalnej temperatury pracy ,zaczynają się dziać dziwne rzeczy z obrotami.Wzrastają czasem nawet do 2000 obr/min i nie mają zamiaru spadać.Po zgaszeniu silnika mam problem z ponownym jego uruchomieniem. Mam wrażenie że go poprostu zalewa . Co to może być ?? Pomóżcie prosze . ps. silniczek krokowy wymieniłem :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sowa Opublikowano 22 Czerwca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2008 Po pierwsze primo to uzupełnij awatar lub pisz dokładniej o jakie auto się rozchodzi, bo w e34 były dwa rodzaje 2.0/2.5. Co do problemu to jest to czujnik temp., skoro kroka wymieniłeś. On (czujnik) odpowiada za to, że jak jest zimny to krokowiec zamyka dopływ powietrza (ssanie), a jak jest ciepły to się powinien otworzyć, jednak nie robi tego, czego efektem jest, jak piszesz zalewanie i problem z odpaleniem. Pozdro. <bmw_2> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PłotekDDZ Opublikowano 22 Czerwca 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2008 Sowa dzięki serdeczne za podpowiedź. Pisałem że chodzi o E34 2.0i . Powiedziałeś że to czujnik temperatury a gdzie on się znajduje ?? Sorki ale właścicielem buni jestem od niedawna i przyznam ,że nie mam pojęcia gdzie go szukać :oops: :oops: Pomóż prosze :? :? :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sowa Opublikowano 22 Czerwca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2008 Pisałem że chodzi o E34 2.0i . A ja pisałem żebyś to rozwinął... E34 miało dwa rodzaje silników m20 i m50 jeśli chodzi o 2.0/2.5. Jeśli masz m20 (kolektor dolotowy metalowy) to czujnik jest przy termostacie, a właściwie są dwa-jeden wskazuje temp. na wskaźniku a drugi wysyła sygnał do kompa (który jest który to nie wiem). Jeśli chodzi o m50 (kolektor plastikowy) to nie wiem gdzie jest on umiejscowiony musisz pytać innych. Sam czujnik jak i wymian nie powinny być drogie, więc jak się nie znasz to podjedź gdzieś na warsztat :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PłotekDDZ Opublikowano 23 Czerwca 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 Sowa wielkie dzięki mój silnik to 2.0 m50 24 zaworowy :roll: Serdecznie pozdrawiam i dzięki bmw_beer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.