Maciek Opublikowano 22 Czerwca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2008 Czy w ogóle warto? Dużo jest przeróbek(czy skrzynia i dyfer mogą zostać te same) - czy też tylko wyciągamy 2.0 i wkładamy 2.5? Mój m20 jest jaki jest, mam możliwość wzięcia m20b25 lub m50b25 w rozsądnych pieniądzach ale ten drugi raczej odpada z powodu zbyt skomplikowanego montażu - sam tego nie zrobię, a z kasą na porządny swap ciężko.... tak więc czy gra jest warta świeczki(papierowo 129km vs 171km na pewno tak)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sowa Opublikowano 22 Czerwca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2008 Zdaje sie, że wyciągasz silnik i wiązke i zakładasz drugie. Skrzynia wał i dyfer powinny pasować, chyba że wkładasz silnik ze skrzynią od b25 to dyfer będzie za krótki. Nie wiem jak z wydechem (ilość rur i przekrój), bo w starych 2.0 był na jedną rurę. Jeśli chodzi o przekrój to teoretycznie w katalogach w sklepach są te sam do 2.0 jak i do 2.5 jeśli chodzi o dwie rury, ale jak w praktyce-nie wiem.Pozdro. <bmw_2> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.