Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


m20b20 -> m20b25


Rekomendowane odpowiedzi

Czy w ogóle warto?

Dużo jest przeróbek(czy skrzynia i dyfer mogą zostać te same) - czy też tylko wyciągamy 2.0 i wkładamy 2.5? Mój m20 jest jaki jest, mam możliwość wzięcia m20b25 lub m50b25 w rozsądnych pieniądzach ale ten drugi raczej odpada z powodu zbyt skomplikowanego montażu - sam tego nie zrobię, a z kasą na porządny swap ciężko.... tak więc czy gra jest warta świeczki(papierowo 129km vs 171km na pewno tak)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdaje sie, że wyciągasz silnik i wiązke i zakładasz drugie. Skrzynia wał i dyfer powinny pasować, chyba że wkładasz silnik ze skrzynią od b25 to dyfer będzie za krótki. Nie wiem jak z wydechem (ilość rur i przekrój), bo w starych 2.0 był na jedną rurę. Jeśli chodzi o przekrój to teoretycznie w katalogach w sklepach są te sam do 2.0 jak i do 2.5 jeśli chodzi o dwie rury, ale jak w praktyce-nie wiem.Pozdro. <bmw_2>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...